11 mei 2022 om 00:00
iBOOD

Heritor Heren Horloges

Heritor Heren Horloges
Precies op tijd!

Prachtige automatische horloges die je met trots rond je pols draagt. Een leven lang. En langer: van vader op zoon en zo door.

Kies het nieuwe pronkstuk van de familie!

11 mei 2022 om 10:43
BlueBart Gebruiker

“En zo’n horloge, dat gaat een leven lang mee.

En langer: van vader op zoon en zo door. Maak kennis met het nieuwe pronkstuk van de familie!”

“Garantie: 2 jaar op het uurwerk”

eh..dat geeft niet heel veel vertrouwen voor de volgende generaties

Beantwoorden

11 mei 2022 om 10:51
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi BlueBart, 2 jaar is de standaard garantie die gegeven wordt op de meeste producten.

Beantwoorden

15 mei 2022 om 08:58
BlueBart Gebruiker

Ja, het wettelijk minimum, langer mag ook. Dit is wat mij tegenvalt in combinatie met de suggestie dat de horloges meerdere generaties meegaan.

Hetzelfde geldt overigens voor horloges van duizend euro bij de juwelier. Een kwaliteitsmerk zou best wat meer vertrouwen mogen uitstralen door langere garantie dan een verkoper van horloges van een tientje.

Beantwoorden

11 mei 2022 om 11:04
Joshuaphilippo Gebruiker

Let wel op met dit soort horloges. Ze zijn goedkoop en opvallend, maar vooral deze Chinese automatische uurwerken van 5 euro gaan (in mijn ervaring) niet lang mee.

Sommige van deze horloges hebben een Seiko NH35A uurwerk en dat presteert beter. Mijn advies: als je geeft om duurzaamheid van je product, is het een onderzoekje waard.

Beantwoorden

15 mei 2022 om 09:00
BlueBart Gebruiker

Goede tip. Mijn digitale Seiko heeft het na zo’n 40 jaar begeven.

Beantwoorden

13 mei 2022 om 12:03
vhibood Gebruiker

De Edgard is vandaag, 13 mei,  in de aanbieding bij Watch2day. €15 goedkoper dan bij iBood…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.