8 maart 2021 om 00:00
iBOOD

Schoenen Outlet

Schoenen Outlet
Patta's voor een prikkie.

Niets loopt zo lekker als een nieuw paar schoenen. Paolo Nutini zong niet voor niets Hey, I put some new shoes on and suddenly everything is right. En die nieuwe schoenen scoor je nu wel heel goedkoop bij iBOOD!

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

8 maart 2021 om 10:51
bendeklos Gebruiker

Is de binnenzool te verwijderen (ivm steunzolen)?

8 maart 2021 om 12:45
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag bendeklos,

Over welk paar schoenen gaat jouw vraag?

8 maart 2021 om 15:08
bendeklos Gebruiker

Greve amalfi avola

9 maart 2021 om 10:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi bendeklos,

Bij deze schoenen is de binnenzool niet uitneembaar.

9 maart 2021 om 08:22
Schredder Gebruiker

Een filter op schoenmaat, zodat je niet alle deals hoeft te openen, zou in dit geval heel handig en wenselijk zijn. Leest iBood überhaupt reviews over de app? Misschien maar er iets mee doen zeker niet. Toch wel jammer.

9 maart 2021 om 09:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Schredder,

Hier zijn we druk mee bezig, we hebben een filter op maat ook al enkele keren voorzichtig getest. To be continued!

9 maart 2021 om 22:54
Dennisu9 Gebruiker

Waarom een vraag stellen en die zelf proberen te beantwoorden? Stel hem dan niet.

19 april 2021 om 17:35
M-Hanssens Gebruiker

Beste mr/mevr.

Betreffende de ‘State of Art Luis’ schoenen die ik bij jullie bestelde, de zool is van een van deze schoenen na een tweetal weken gebruik (van-, op-, naar het werk gebruik) reeds aan het loskomen. Dit lijkt me een fout in productie. Ik diende een retourverzoek in echter ontving daarop een mail waarop me werd opgedragen de garantieperiode te controleren. Deze kan ik echter niet terugvinden aangezien de productspecificaties bij herhaling een scherm met ‘geen product gevonden’ weergeeft.

Alvast bedankt voor de moeite.

Vriendelijke groeten, Michiel.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.