2 december 2020 om 00:00
iBOOD

Helly Hansen Outdoor

Helly Hansen Outdoor
De beste vakantie...

... dat is dit jaar toch wel de vrije natuur opzoeken. Hikers, zeilers, fietsers en wandelaars opgelet. Deze Helly Hansen Flash zit vol met essentials voor de outdoorliefhebber. Als je er dan straks (weer) opuit gaat, ben je goed voorbereid!

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

2 december 2020 om 07:46
tz Gebruiker

Interessante deals, maar ik wacht tot er XS shorts worden aangeboden. (zal de tip ook nog eens Cross-posten op het inkopers forum)

Mijn ervaring met HH is heel goed, maar de maten vallen wel heel heel ruim.

2 december 2020 om 21:35
Nemrah Gebruiker

Helly Hansen baby/peuterkleding is ook leuk voor een keer! Heb zelf namelijk al genoeg.

2 december 2020 om 21:43
Moderator Maartje Moderator

Hoi Nemrah, wat een ontzettend leuk idee! Wellicht kan je dit leuke idee hier delen? Wie weet zien we dan in de toekomst Helly Hansen kleding voor baby’s en/of peuters op iBOOD!

3 december 2020 om 11:00
deschaker Gebruiker

volgens de maat tabel moet ik xxl kopen. Echter ik heb nooit in mijn leven van geen enkel merk xxl gekocht. Iemand hier ervaring met de maten van HH?

3 december 2020 om 11:44
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi deschaker,

Ik heb enkel ervaring met een korte broek van Helly Hansen, deze valt bij mij normaal. Ik moet zeggen dat ik ook niet kan herinneren dat klanten hier aangaven een veel grotere maat nodig te hebben.

3 december 2020 om 13:53
jkuyt74 Gebruiker

Goedemiddag op de foto staat ook de camouflage kleur maar die kan ik niet selecteren. Niet beschikbaar (geweest)

HH Insulator Jacket | Heren

3 december 2020 om 14:48
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi jkuyt74,

Helaas is deze kleur, in deze opruimingssale, niet beschikbaar. Sorry voor de valse hoop!

5 december 2020 om 09:18
rixs Gebruiker

Zo dat is echt de laatste keer dat ik bij iBood heb besteld,

3 december binnen gekregen en ik heb 179.95 betaald exclusief verzendkosten. Nu staat hij voor 149.95 wel uitverkocht.

iBood zijn oplichters, is ook niet de eerste keer, denk dat ik hem terug stuur……..

6 december 2020 om 20:48
Moderator Paul Moderator

Het betreft hier een opruimingssale en prijzen kunnen veranderen. Als het om exact hetzelfde product gaat (ook kleur en maat) en de aankoop zeer recent is geweest, raad ik je aan om een mailtje naar de klantenservice te sturen. Wie weet kunnen ze je een tegemoetkoming bieden. Dat scheelt dan ook weer terugsturen.

Ondanks de begrijpelijke frustratie, is het niet terecht om meteen van oplichting te spreken.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.