1 december 2014 om 14:53
iBOOD
Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de mooiste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)
3 december 2014 om 12:58
crxpete Gebruiker

Ik stem voor die nieuwe AEG keukenmachine, de AEG KM4000.
Een goed en vooral goedkoper alternatief voor een kitchenaid:
Als t kan, voor de kerst ;-), daarna mag uiteraard ook!

http://www.aeg.nl/Products/Small_Appliances/Voedselbereidingen/KM4000

12 december 2014 om 13:58
Mikemaatje Gebruiker

Ik zou wel is Diesel horloges op de ibood site willen zien staan! zoals de DZ7322 of een DZ7246.

http://store.diesel.com/nl/timeframes_cod28001424vp.html

19 december 2014 om 00:52
mandyangel Gebruiker

Een tijd geleden hadden jullie een 999games spellen pakket. (Carcasdonne en Catan er niet in doen natuurlijk :-P want die hebben we al) Maar dus andere expert spellen die voor ons grote mensen (kinderen) geschikt zijn. Bijv. “Het dorp” of losstaand spel “Catan het grote egypte” (die is net uit)

Verder zijn sieraden bijv van “Hot Diamonds” erg mooi. En eerder op vergelijkbare (dames) dagdeal sites wel eens te zien geweest als super koopjes. Dat moet dus haalbaar zijn zou je zeggen.

Persoonlijk vermijd ik alles met een maat (kleding) of specifieke kleur (foundation/blush) op internet. Dus dat hoeft van mij dan juist weer niet. Mocht het een make up uitprobeer pakket zijn en zou het een goede prijs zijn. Is het wel weer leuk om te “proberen”

Groetjes Mandy

Ps mijn lettertype is overstuur en de stijltang vond ik een leuke actie!

22 december 2014 om 08:49
Zork14 Gebruiker

Tip voor Ibood: heel snel wat aan jullie imago doen. Dat is op dit moment allerbelabberdst. Voor mij geldt dat in ieder geval. Ik had bijvoorbeeld graag de Markantz van vandaag besteld maar ik zie er van af vanwege al het commentaar op jullie de laatste tijd. Ernstig. Je kunt er op wachten dat ook fabrikanten gaan afhaken omdat ze niet met een dergelijk imago geassocieerd willen worden. Het verbaasd me dat Marantz, Wacom, Braun en DeWalt dat nu nog wel doen. Op jullie website vind ik niet eens een fatsoenlijke reactie maar vooral veel slappe excuses. Erg jammer van een mooi initiatief. Dus doe er wat aan zou ik zeggen!

22 december 2014 om 21:05
mike1234 Gebruiker

+1

1 januari 2015 om 11:22
svenhgv1 Gebruiker

Helemaal met je eens Zork14

IBOOD heeft de eer om voor mij persoonlijk als aller slechtste webshop uit de bus te komen.

Met name de levering en klanten service kunnen niet slechter. ik koop veel via internet en overal kan iets fout gaan maar los het goed op! en kom niet met allerlei slappe excuses en pas na 2 maanden. omdat de klantenservice het zo druk heeft. Er zit dus structureel iets fout in jullie systeem anders had de klantenservice het niet zo druk.

als er iemand nog interesse heeft in een cadeau bon van 5 euro hoor ik het graag want ik zal never en nooit meer iets bij ibood bestellen

5 januari 2015 om 09:38
Wens9019 Gebruiker

Die cadeaubon is bij mij altijd welkom :-)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.