2 januari 2017 om 16:58
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

3 januari 2017 om 06:01
Danielle1987 Gebruiker

Hoi, ik zie graag de Osprey backpack sojourn 60 liter, liefst in het zwart of andere donkere kleur (maar géén rood!) of een vergelijkbare backpack die ook wieltjes heeft.

5 januari 2017 om 17:13
Toniii Gebruiker

Een keer een leuke skibroek van peak Performance. Geen wijde snowboard broek maar een mooi aangesloten skibroek met extra versteviging onderaan de broek.

11 januari 2017 om 20:52
mattee Gebruiker

Een loopband voor 500-600 euro?

Eerdere loopbanden zaten in het ietwat hogere segment.

19 januari 2017 om 20:03
Sulaine Gebruiker

Loopband – Focus Fitness SlimLine XL iPlus

25 januari 2017 om 14:18
bratwurst85 Gebruiker

Stoere motorkleding/-uitrusting/-accessoires etc. van goede kwaliteit in chopper/bobber stijl (dus vooral niet voor de sportmotorrijder).

26 januari 2017 om 05:41
mschmitt Gebruiker

Ik sluit mij hier helemaal bij aan. Zoals ik dit ook in het andere forum heb aangeven, mis ik leuke aanbiedingen voor de motorrijders (van Adventure, Race t/m Chopper stijl). Er is voldoende afzetmarkt ( meer dan 730.000 duizend motorrijders allen al in Nederland).

Aantrekkelijk voor motorrijders zijn o.a.: Helmen, Larsen, Kleding, Navi’s, Koffersets, Banden, Uitlaten etc.

Maar ook rijvaardigheids-cursussen of georganiseerde dagtrips en vakanties zijn ook erg populair.

Mijn tip: In februari is weer de Motorbeurs in Utrecht. Misschien kunnen jullie daar ook nog inspiratie opdoen? :-)

31 januari 2017 om 06:57
boardizm Gebruiker

Gelieve de rode Wilson tennistas voor 3 rackets, die de afgelopen dagen online stond, morgen nog eens terug te zetten (te lang getwijfeld). Dan koop ik hem, mogelijks zelfs 2 keer, voor mijn kinderen…

Nu ben ik nieuwsgierig ????

Alvast Vriendelijk Bedankt Ibood!

2 februari 2017 om 07:43
itisi71 Gebruiker

Een bluetooth bbq thermometer. We gaan weer richting het bbq seizoen. ????

2 februari 2017 om 08:41
bryanjansen Gebruiker

Een beamer en het liefst in full hd voor in de huiskamer van benq, epson of Optoma bijvoorbeeld. Ik heb me er een beetje in verdiept en mensen zijn in het algemeen

erg lovend over zo’n apparaat in de huiskamer. Wie wil er nou niet een mini bioscoop thuis met een scherm van meer dan 100 inch .

5 februari 2017 om 01:50
Gladharim_ Gebruiker

Net de loopbanden van Nordictrack gemist zie ik.

Als deze terug moesten komen, neem ik er zeker 1…

12 februari 2017 om 04:15
jbekkers Gebruiker

Graag accessoires voor de kitchenAid artisan zoals een gehaktmolen, deegmolen.

17 februari 2017 om 09:16
SteefNL Gebruiker

Wellicht een keer broeken van merken als G-star & PME?

Ook schoenen van Tommy Hilfiger, Gaastra of mcgregor zijn weer welkom :)

19 februari 2017 om 11:05
Fredskie Gebruiker

Wat dacht je van kluskleding bij al dat aangeboden gereedschap?.

24 februari 2017 om 22:12
cbvw Gebruiker

Hallo,

Ik zou héél graag de pannen van het merk “Sambonet terra cotto” eens terug willen zien op iBood.

Groeten!

17 maart 2017 om 11:41
Frankysilver Gebruiker

Beamers die je tv in de huiskamer kunnen vervangen

20 maart 2017 om 09:35
Anneton Gebruiker

Design lampen, liefst van Foscarini.

30 maart 2017 om 22:29
mitchelljansen Gebruiker

55 inch 4K televisies onder de €800

5 april 2017 om 15:37
petervanegmond1 Gebruiker

Nou,  een Lenovo Tab 2 A10-70F tablet in de aanbieding zou niet verkeerd zijn!!!

Deed het supergoed bij de consumentenbond.

7 april 2017 om 17:39
Datcher Gebruiker

Graag een step voor volwassenen bv van een van de volgende merken:  Kickbike, Footfighter, Mibo, Crussis, Yedoo, Gravity scooters, Kostka of eender ander.
Dit zijn dus steps met grote wielen, vaak het voorste wiel groter dan de achter. Dit lijkt me veel fijner steppen dan die met kleine wieltjes waar je kinderen wel mee ziet steppen.
Gelijk met die aanbieding zou een dog adapter of dog belt ook leuk zijn zodat ik samen met de hond eropuit kan. Hond getraind en ik getraind ;)

7 april 2017 om 19:26
CMijnheer Gebruiker

Hoi.. aangezien we van de zomer gaan interrailen door Scandinavië kan ik wel wat gear gebruiken!

Een Sony Alpha 5000 of 6000 zou leuk zijn voor de vakantiekiekjes. Deze neem ik dan uiteraard mee in mijn Osprey Aura 65l backpack! De treinkaartjes waren duur genoeg, dus hoop dat dit de kosten wat kan drukken :’)

11 april 2017 om 14:00
RobWietze Gebruiker

Vandaag is er een aanbieding van Senz stormparaplu’s. Ik zou het op prijs stellen als er ook eens een keer de XL versie toegevoegd werd! Wij hebben beide andere uitvoeringen al, maar die zijn te klein als ik er een wil gebruiken als ik met mijn (invaliden)scooter onderweg ben. Alvast bedankt! :-)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.