10 januari 2018 om 00:01
iBOOD

10x Russell Basic T-Shirt

10x Russell Basic T-Shirt

Essentieel voor elke garderobe: basic T-shirts van Russell! Koop nu 10 stuks!

Specificaties

Merk: Russell
Type: Basic T-shirts
Aantal: 10 stuks

• Essentieel voor elke garderobe
  • Past bij/onder iedere outfit
  • Slim fit, kwaliteitskatoen

Materiaal: katoen, 145 gr/m² 
Slim fit: mooi aansluitend model, niet te strak
Ringspun, single jersey
Met verstevigingsband in de nek
Rond gebreid

10 januari 2018 om 05:20
cyberpapa Gebruiker

Jammer dat je maar 1 kleur kunt kiezen in plaats van 5 grijze en 5 witte.

10 januari 2018 om 06:06
erdonius Gebruiker

Hoe vallen deze shirts? Normaal, of kun je beter een maatje kleiner bestellen?

10 januari 2018 om 10:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik raad je aan om de maattabel te gebruiken die we bij de deal geplaatst hebben (zie deal of hieronder) om jouw maat te bepalen.

10 januari 2018 om 06:31
freakin77 Gebruiker

Vorige keer gekocht, nu zelfs aan. Pasvorm op dag 1 fantastisch. Na 1 keer wassen mis ik 2-3 cm aan de onderkant. Het was ook weer te mooi om waar te zijn :-(

10 januari 2018 om 09:26
brigo Gebruiker

Vorige keer ook besteld en vind ze nog altijd fantastisch, de kwaliteit, de pasvorm, de prijs… En ik mis nog altijd geen centimeters aan de onderkant :-)

10 januari 2018 om 10:00
PierreO Gebruiker

Het wordt tijd dat je je kleren ‘n keer wast.

10 januari 2018 om 07:48
arnopolo Gebruiker

Mijn voorkeur gaat uit naar Alan Red shirts. Die heb ik al een tijd niet meer voorbij zien komen op iBood.

10 januari 2018 om 10:17
mrjoeri Gebruiker

Ik heb deze shirts 2x besteld via iBood. Maar dat doe ik niet meer.

De eerste keer dat je ze draagt zitten ze super. Maar zodra ze ook maar 1x gewassen zijn (gewoon op 30 graden) zijn het opeens geen t-shirts meer, maar navelshirtjes. Eventueel ook handig als poetsdoekje.

Je kunt zeggen dat je alsnog voor €3 een nieuw t-shirt hebt en dat je die dus makkelijk kunt weggooien als ‘ie niet meer mooi is, maar dat is dus totaal niet duurzaam en ontzettend slecht voor het milieu.

iBood moet maar eens stoppen met deze troep verkopen.

10 januari 2018 om 14:01
Midfield Gebruiker

Indien de 10x pack mixed color zou worden is het best een leuke deal voor een (langere) zomervakantie of reis. Zoals jij beschrijft eerste keer zitten ze goed en de kleuren zijn ook zoals ze zijn afgebeeld, prima.

10 januari 2018 om 11:26
huh Gebruiker

Ik heb dezelfde ervaring. 1x gewassen op 30 gr. En meteen een navel T shirt. En geloof me daar zit niemand op te wachten ;-)

10 januari 2018 om 13:59
Midfield Gebruiker

Ik had destijds via een andere weg ook een Russell 10x pack met 4x wit, 2x zwart, 2x navy en 2x grijs. Alleen de kleur wit en grijs leken te krimpen, ik deed de was op 40 graden (staat op de label, maar 30 graden zou niets moeten uitmaken…).

10 januari 2018 om 11:50
victora Gebruiker

Net als arnopolo hoop ik op aanbod Alan Red t-shirts (zwart), zitten geweldig en zijn krimpvrij

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.