7 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Pierre Cardin Vest

Pierre Cardin Vest

Deze Pierre Cardin vesten zijn basic, raken nooit uit de mode en staan iedereen goed.

Specificaties

Merk: Pierre Cardin
Type: Vest
Check de dropdown voor de verschillende maten en kleuren

• Regular fit
  • Eindeloos te combineren
  • Veel verschillende kleuren

Pasvorm: Regular fit
Materiaal: 50% katoen en 50% polyester

Kenmerken
Opstaande kraag
Rits over de gehele lengte
Twee steekzakken

7 januari 2018 om 00:17
mechoJ Gebruiker

Niet de eerste keer toch dat ze online staan?

Wie heeft ze toen gekocht? Zitten ze goed?

Beantwoorden

7 januari 2018 om 00:37
svloo Gebruiker

Ik heb er twee gekocht. Model is goed kwaliteit is slecht. Bijna zeker fake

Beantwoorden

7 januari 2018 om 00:43
Moderator Tom Moderator

Dag svloo

Ik kan je nochtans garanderen dat we onze producten zo goed als mogelijk controleren en alleen met vertrouwelijke leveranciers werken momenteel. Namaak lijkt me dus niet aan de orde.

Het best neem je even contact op met de klantenservice , neem je foto’s van je producten en geef je aan waarom je denkt dat het slechte kwaliteit is. Op die manier kunnen we voor jou een oplossing zoeken.

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

7 januari 2018 om 13:43
svloo Gebruiker

Hoi Tom, dat klinkt allemaal goed maar de praktijk is omslachtig. Ik koop verschillende merken in de winkel zowel als bij Ibood, maar het feit is dat er een opmerkelijk verschil zit in de kwaliteit. Zeker bij de premium merken merk je hier een duidelijk verschil. Voorbeelden bij dit specifiek product zijn, naden die loslaten, draden die loszitten waardoor heel snel gaten ontstaan en en bijvoorbeeld een rits die helemaal loslaat van de stof. Gezien ik alles heb laten naaien zit het voorlopig weer vast… maar hoe lang dit gaat duren…?!

Beantwoorden

7 januari 2018 om 14:24
brancop Gebruiker

@Tom moderator: En nu met wat svloo zegt? En bij 1dayfly waren deze nog eens 30% beterkoop zoals .r.mecking.  laat weten.. Kan enkel maar brol zijn dan. MAW fake.. Of wat normaal zou weggegooid worden door de fabrikant wegens te slecht voor verkoop hier maar aan te bieden. Wie is jullie leverancier dan?

Beantwoorden

7 januari 2018 om 17:27
Moderator Tom Moderator

Dag Brancop

nogmaals we controleren onze goederen en werken alleen met betrouwbare leverancieren.
Ik kan niets zeggen over de producten van 1DayFly omdat wij deze ook niet gecontroleerd hebben.

Ik raad svloo vooral aan om de klantenservice van iBOOD te contacteren zodat het kantoor dit goed kan controleren.

Mvg

Tom

Beantwoorden

19 januari 2018 om 07:24
StefanoVdBerg Gebruiker

Gister 2 vesten binnen gekregen en toevallig even het forum gelezen, vest gepast en na 15 minuten liet de stof al los van de rits (geen buik en juiste maat gekocht), eens met hierboven wordt aangegeven, slechte kwaliteit! Beide vesten gaan retour afzender, vandaag klacht aanmaken en er vanuit gaan dat het volledige aankoopbedrag wordt geretourneerd! Slechte kwaliteit!

Beantwoorden

19 januari 2018 om 07:29
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Stefano!

Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling! Heb je hiervoor ook al een RMA-verzoek aangemaakt? Dat helpt in de verwerking en is meestal sneller dan het indienen van een klacht m.b.t. het product! Let op dat sowieso bij het retouren het volledige aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) wordt geretourneerd, maar standaard zijn retour(verzend)kosten voor eigen rekening. Dit is misschien handig om nog even te vermelden in het RMA-verzoek, voordat je het retour stuurt. Je kunt daar namelijk aangeven dat het bijvoorbeeld om een defect product ging!

Mvg,

Jim

Beantwoorden

7 januari 2018 om 09:23
MMTS Gebruiker

Kunt u de binnenarmlengte geven en ruglengte bij maat M eventueel ook andere maten?

Beantwoorden

7 januari 2018 om 17:06
Moderator Niek Moderator

Hallo MMTS,

De maten voor M zijn breedte borst 57 cm, lengte 70 cm en lengte binnenarm 45 cm.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 11:19
Jos Verstappen Gebruiker
7 januari 2018 om 11:50
menno59 Gebruiker

@Jos Verstappen

Artikel is momenteel niet te bestellen bij voordeelkraam, dus daar heb je niet zo veel aan

Beantwoorden

7 januari 2018 om 13:42
r.mecking Gebruiker

Maar hier hebben ze een betere aanbieding die wel te bestellen is:

https://www.1dayfly.com/nl/nl/extreme/product/48546/pierre-cardin-vest-met-rits

Beantwoorden

7 januari 2018 om 20:00
Moderator Paul Moderator

Toch niet…. “Helaas is deze aanbieding niet meer te bestellen.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 14:27
Dirksen89 Gebruiker

Prima vesten vorige keer besteld, mooie pasvorm en prima kwaliteit! Vandaag nog een lichtgrijze besteld kan ik wel gebruiken met dat koude weer.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 15:26
Wolverine251077 Gebruiker

Graag eeen maattabel om mijn keuze te kunnen maken.. ik twijfel tussen Large & extra large.. bedankt

Beantwoorden

7 januari 2018 om 17:05
Moderator Niek Moderator

Hallo Wolverine251077,

De maten van Large zijn : Breedte borst 60 cm, lengte 71 cm en lengte binnenarm 45 cm. Voor XL Breedte borst 63 cm, Lengte 73 cm en lengte binnenarm 46 cm.

Beantwoorden

19 januari 2018 om 10:58
basso57 Gebruiker

Heb deze week die  Pierre Cardin?? vest toegestuurd gekregen. Dit is volgens mij pure Chinese namaak. Ik ga morgen navraag doen in een Pierre Cardin shop. Deze vest is echt van heel bedenkelijke kwaliteit, sluit niet aan, slecht afgewerkt. Ik koop regelmatig zaken bij Pierre Cardin en weet over wat ik spreek. Heb reeds veel zaken gekocht bij IBood en steeds tevreden geweest maar dit kan niet. Als ik namaak wil kopen ga ik die wel kopen bij de Ali webshop. Ik hoop dat IBood management de nodige onderzoeken doet en eventueel maatregelen treft. Ik stop voorlopig alleszins met te kopen via IBOOD. Ik wacht vol ongeduld op jullie reactie en eventuele verontschuldigingen !!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.