3 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Tom Tailor Business Sokken | 9 Paar

Tom Tailor Business Sokken (9 Paar)

Pure essentials, voor iedereen! En voor het geld hoef je het zeker niet te laten. ;-)

Specificaties

Merk: Tom Tailor
Type: Business Sokken | 9 Paar
Check de dropdown voor de verkrijgbare kleuren en maten

• Comfortabele pasvorm
  • 80% katoen, lichte stretch
  • Verstevigde zones bij de tenen en hak

Basis business sokken met een discreet logo op de zijkant
Geschikt voor elke gelegenheid
Hoog katoengehalte voor een comfortabele pasvorm
Een beetje elastaan voor de perfecte pasvorm
Verstevigde zones voor de tenen en hak

3 januari 2018 om 00:09
dag- Gebruiker

Ik heb de laatste keer 3 sets van deze kousen gekocht en moet zeggen dat ze redelijk spannen rond de enkel. Ik heb schoenmaat 43.5 en ging voor de grootste maat (43-46). De elastiek geeft niet af en na 2 maanden blijven de kousen redelijk hard spannen rond de enkel in die mate dat er al na 5 minuten een afdruk staat rond de enkel. Dus toch een miskoop.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 00:17
alber003 Gebruiker

Ik ervaar precies hetzelfde maar moet wel zeggen dat de sokken op zich prima zitten ook na de vele wasbeurten blijven ze goed. Kun je van de cerutti’s niet zeggen da’s meer een slappe hap.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 07:12
feyezuid Gebruiker

Die verzendkosten er bovenop weerhouden mij vaak van bestellen, nu ook weer. Ben ik de enige die daar last van heeft?

Beantwoorden

3 januari 2018 om 08:00
ddennis2236 Gebruiker

Verzenden is nu eenmaal niet gratis he.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 08:12
danny_lepomme Gebruiker

Volledig mee eens. Ze zouden het beter administratiekosten noemen. Want de aangerekende kost staat niet inverhouding met het artikel. Koop je een stofzuiger dan is het evengoed 5,95 eur.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 08:58
meesje Gebruiker

Wat is dit nu weer voor onzin? Pakketpost is pakketpost. Je betaalt bij postnl toch ook hetzelfde, zowel bij een groot pakket als een klein pakket.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 09:40
Paul_w Gebruiker

Bijna twee jaren geleden ook een set gekocht. Ik heb maat 42,5 dus maat 43-46 besteld. Prima pasvorm. Kleur blijft prima. Kwaliteit is prima.  Of te wel prima koop. Heb zojuist extra setje in grijs gekocht. Wel verzoek om een keer te stoppen met gezeur over verzendkosten. Iedereen weet dat deze erbij komen, neem  dit dan direct mee in je berekening of je de deal interessant vindt !?

Beantwoorden

3 januari 2018 om 13:54
caoimhin Gebruiker

Hoe bestel ik verschillende kleuren? Dat lijkt mij niet te lukken :(

Beantwoorden

3 januari 2018 om 14:06
Stijn_001 Gebruiker

Exemplaar uitkiezen -> “ik neem er een”. En daarna “verder winkelen” kiezen en de volgende kleur uitkiezen.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 18:47
BeConsult Gebruiker

Lukt niet om 4×9 te bestellen…

Allen in winkelmand, eerste keer geprobeerd met VISA, betaling ondertekend en”er is iets misgelopen”

Tweede keer met bancontact, qr code gescand, betaling bevestigd door bancontact app maar ibood pagina blijft hangen op QR code.

Geld is al wel van mijn rekening. Iemand van ibood?

Beantwoorden

3 januari 2018 om 19:31
Moderator Niek Moderator

Hallo BeConsult,

Wat vervelend dat de betaalpagina bleef hangen. Zie je in je account de bestelling wel terug en heb je ook een bevestigingsmail ontvangen?

Beantwoorden

3 januari 2018 om 23:48
BeConsult Gebruiker

ondertussen heb ik gelukkig een bevestiging ontvangen :-)

Beantwoorden

3 januari 2018 om 23:53
Moderator Niek Moderator

Hallo BeConsult,

Fijn om te horen, dan moet het goed komen :-)

Beantwoorden

3 januari 2018 om 19:41
juulvanheugten Gebruiker

Ik heb deze ook al een hele tijd, prima sokken! Onlangs de bugatti sokken hier besteld, maar die zijn lang zo fijn niet, ze zitten naar mijn idee veel te los

Beantwoorden

3 januari 2018 om 22:39
mb0ng0 Gebruiker

Zijn deze eerder dun of dik van stof? In dun zweet ik gemakkelijker, hoe raar het ook klinkt.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 22:53
alber003 Gebruiker

Ieder voet is weer anders he dus waarom  zou dat raar klinken. Ikzelf heb er ook best wel last van maar mede dankzij mn geox schoenen in combinatie met deze sokken bevallen ze mij uitstekend. Om nog even op je vraag terug te komen ze zijn dun van stof.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 07:01
mb0ng0 Gebruiker

Ok bedankt voor antwoord :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.