7 december 2017 om 00:00
iBOOD

Travelin' Herenschoenen Gatwick

Travelin' Herenschoenen Gatwick

Doorkruis het alledaagse leven met klasse en stijl met deze Gatwick lederen herenschoenen van Travelin'.

Specificaties

Merk: Travelin'
Type: Gatwick Herenschoenen

• Stijlvolle herenschoenen
  • Hoge kwaliteit gelooid leer
  • Slijtvaste en isolerende zool

Gatwick Snake
Bovenkant: Leder (slangenprint)
Binnenkant: Leder
Inlegzool: Leder
Zool: Rubber

Gatwick Suede
Bovenkant: Suède leer
Zool: Leder, rubberen loopoppervlak

Gatwick Leather
Bovenkant: Leder
Zool: Leder, rubberen loopoppervlak

Inclusief twee paar schoenveters (in twee verschillende kleuren).

Onderhoud
Gebruik een onderhoudsmiddel en schoenspanners om de schoenen langer mooi te houden.

De juiste maat kiezen
Twijfel je tussen twee maten? Kies dan de kleinere, deze schoen kan namelijk iets ruimer vallen.

7 december 2017 om 00:10
midde036 Gebruiker

Ik heb de vorige keer de Gatwick Snake Brown gekocht. Erg tevreden over!

Beantwoorden

7 december 2017 om 23:18
Jan_Steen Gebruiker

Heb vorige keer ook de snake gekocht  en bevallen goed. Een beetje een stugge start gemaakt maar al snel ingelopen. De dikke rubber zool had ik niet op geanticipeerd omdat ik al een soortgelijk paar had met een dunne leren zool.

Beantwoorden

7 december 2017 om 09:00
crazytunnis Gebruiker

Ik heb al vaker schoenen voorbij zien komen hier op IBOOD, echter twijfel ik vaak over de maat. Hoe gaat IBOOD eigenlijk om met het retourneren van goederen wanneer deze niet blijken te passen zoals bij schoenen wel eens het geval kan zijn?

Beantwoorden

7 december 2017 om 09:08
Franske1982 Gebruiker

Ik heb dat al meegemaakt en is kostelijke grap wegens zelf te betalen retourkosten!

Beantwoorden

7 december 2017 om 09:48
Jan-van-Gent Gebruiker

geregeld bestel ik schoenen via iBood en ga altijd voort op het gegeven advies zoals nu hierboven aangegeven. Ook geeft men soms een maattabel  met afmetingen! Af en toe kan men via een programma met de door jouw opgemeten waarden een maat aangewezen krijgen.

Normaal heb je toch een vaste maat! Vertrekkende van deze maat en de richtlijnen opgegeven kan je toch gemakkelijk een keuze maken. Ben zelf op die manier nog nooit bedrogen uitgekomen! Veel succes…

Beantwoorden

7 december 2017 om 10:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ook voor deze schoenen kun je de maattool van Travelin raadplegen, dat kan hier (klik).

Mochten de schoenen niet passen, dan kun je ze (ongebruikt, passen mag wel) retour sturen. Je krijgt dan je gehele aankoopbedrag terug, de retourkosten zijn wel voor eigen rekening.

Beantwoorden

7 december 2017 om 11:32
Xaobotnik Gebruiker

Heb goede ervaringen met die maattool. Wel een beetje netjes doen natuurlijk, maar het werkt prima.

Beantwoorden

7 december 2017 om 13:35
tjmelsen Gebruiker

Ik heb de code voor gratis verzending gebruikt en wil nu de kortingscode mbt mijn verjaardag gebruiken. Maar het vakje voor coupons / code is niet meer te gebruiken. Hoe gaan we dit oplossen? Mvg, Thomas

Beantwoorden

7 december 2017 om 13:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt per bestelling maximaal 1 coupon gebruiken.

Beantwoorden

7 december 2017 om 14:53
tjmelsen Gebruiker

Wat is daar de reden van? Ik ervaar dat niet als klantvriendelijk.

Beantwoorden

7 december 2017 om 21:30
Moderator Paul Moderator

Op dit moment is dat systeemtechnisch niet mogelijk. Wellicht dat de mogelijkheid in de toekomst wel toegepast gaat worden. De wens hiervoor is reeds bekend bij iBOOD. :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.