19 juni 2017 om 00:00
iBOOD

5x Pierre Cardin Boxershort

5x Pierre Cardin Boxershort

Deze boxershorts bieden een soepele pasvorm en optimale bewegingsvrijheid. Je haalt er meteen vijf in huis!

Specificaties

Merk: Pierre Cardin
Type: Boxershorts
Aantal: 5
Check de dropdown voor de beschikbare maten en kleuren.

• Keuze tussen 8 packs
  • Musthave basic boxers
  • Perfecte pasvorm

Materiaal:
92% polyester
8% elastaan

19 juni 2017 om 06:45
pinteman Gebruiker

Heeft de boxer een korte pijp of een lange?

Beantwoorden

19 juni 2017 om 12:10
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze boxershorts hebben korte pijpen.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 08:18
fgeer Gebruiker

Ik heb deze maar vind ze niet echt fijn, flinterdunne stof!

Beantwoorden

19 juni 2017 om 09:11
elsamiros Gebruiker

“Een man kan nooit genoeg boxershorts in huis hebben?”  Kan kloppen maar deze heb ik de laatste keer gekocht… slecht kwaliteit en flinterdunne stof.

be warned

Beantwoorden

19 juni 2017 om 09:17
elianmars Gebruiker

Materiaal polyester. Krijg je daar geen zweetreet van??

Beantwoorden

19 juni 2017 om 10:13
hepheitos Gebruiker

In dit weer krijg ik overal een zweetreet in. Maar bij deze boxershorts niet erger dan bij andere hoor.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 10:44
ritepetit Gebruiker

Als ze maar op tijd verzonden worden: de vorige Head boxershorts zouden op 16/6 verstuurd worden: nog niets gezien of gehoord.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 10:48
Moderator Jim Moderator

Hi ritepetit,

Ik ga even checken of de klantenservice aan je kan laten weten wanneer ze verwachten de Head Boxershorts te verzenden!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

19 juni 2017 om 10:50

Ik zie inderdaad dat er een kleine vertraging ontstaan is bij deze levering. Ik verwacht dat ze begin deze week verstuurd zullen worden. Excuus voor de vertraging!

Beantwoorden

19 juni 2017 om 10:58
ritepetit Gebruiker

Bedankt.

Ik vroeg dit enkel omdat iBood in het verleden een berichtje stuurde bij vertraging.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 11:39

Dat hoort inderdaad nog steeds te gebeuren! Ik ga je melding daarom intern ook even doorsturen, zodat dit onderzocht kan worden.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 17:35
Moderator Paul Moderator

Hallo ritepetit,

Volgens mijn info is afgelopen vrijdag een emailbericht verzonden in verband met de vertraging. 
Wellicht is deze email ‘weggekaapt’ door het spamfilter van jouw mailbox?

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

19 juni 2017 om 13:28
Zplus Gebruiker

Dit zijn hele slechte exemplaren en net van plastic en hele dunne  stof. Koop ze altijd via Makro maar daar zijn ze van gewoon katoen oid. Doe je deze in de wasdroger en je krijgt 1 bonk plastic en ze zweten als ik weet niet wat. Alles gewoon direct bij vuilnis gedeponneerd nog nooit zulk slech ondergoed gezien zijn voor 95% polyester en geen 95% katoen zoals bij andere merken. IBOOD stop met zulke rommel te verkopen.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 13:45
bvankuik Gebruiker

> zijn voor 95% polyester en geen 95% katoen zoals bij andere merken

Katoen neemt zweet op, polyester reguleert zweet. Ik ken deze boxershorts niet, maar het is natuurlijk niet iBood z’n schuld dat je eigenlijk het verkeerde hebt gekocht.

Polyester is uitstekend voor sporten, wandelen, kamperen enzovoort. Katoen gaat dan stinken. Polyester kun je met een handwasje gewoon de volgende dag weer aan.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 21:39
Zplus Gebruiker

Klopt maar deze zijn zo dun dat je er doorheen kijkt. Wat vochtopname betreft is katoen beter want dit is echt plastic. Heb er 1 per ongeluk in de droger gedaan was 1 bonk harde stof geworden. Volgende keer gewoon weer voor 3 euro bij de Makro. Dit blijft rommel.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 22:24
bytemaster Gebruiker

Gaat het hierbij echt om polyester of polyamide? De plaatjes bij deze aanbieding lijken van de boxers met polyamide te komen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.