4 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Sieradenset voor Moederdag | Keuzeoptie

Product expert aanwezig

Sieradenset voor Moederdag | Keuzeoptie

Laat je moeder stralen als de ware ster die ze is, met één van deze modieuze sieradensets!

Specificaties

Merk: Kyoto Pearls & Gemseller
Type: Sieradenset (keuzeoptie)
Garantie: 2 jaar

• Keuze tussen 4 sieradensets
  • Ketting, oorbellen en/of studs
  • Prachtig cadeau voor Moederdag

Gemseller sieradensets:
Bestaat uit: 1 halsketting + 2 oorbellen
Halsketting: 45 cm lang, gemaakt van 925 sterling zilver
Hanger: verguld met 18 karaat goud en voorzien van Swarovski-elementen van 2 mm
Oorbellen: verguld met 18 karaat goud en voorzien van Swarovski-element van 6 mm
Beschikbare sets: White Gold – Silver of Rose Gold – Silver

Kyoto Pearls sieradensets:
Bestaat uit: 7 oorbellen of studs
Oorbellen: verguld met 18 karaat goud, 7-8 mm zoetwaterparels
Studs: A-grade parels met gouden coating, nikkelvrij, 7 mm

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag - Stel je vragen in het Engels op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Sieraden-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

4 mei 2017 om 00:09
KeesKaas Gebruiker

Verwachte verzenddatum: 12 mei 2017

Moederdag: 14 mei 2017

Niet veel ruimte voor speling…

4 mei 2017 om 10:42
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben de verwachte verzenddatum een dag naar voren gehaald. De verwachte verzenddatum is 11 mei 2017 :-)

4 mei 2017 om 00:12
KeesKaas Gebruiker

English: shipment date 12 may.

mothersday: 14 may.

14 may is a sunday…will it ever be on time?

4 mei 2017 om 06:32
Official Product Expert Sieraden-Expert Official Product Expert

iBood will deliver your products to you by the 12th of May.

4 mei 2017 om 11:34
Phoenix189 Gebruiker

Hoe werkt het als je verschillende sets wilt bestellen? Ook qua verzendkosten?

4 mei 2017 om 11:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt meerdere sets tegelijk in je winkelwagen doen (klik op “Ik neem er een”, vervolgens op “Verder winkelen” en daarna weer op “Ik neem er een”). De verzendkosten worden zo gecombineerd.

Let er wel op dat de verzendkosten bij het bestellen van 2 of meer stuks van €2,95 naar €5,95 gaan, omdat ze dan niet als brievenbuspost maar als pakketpost worden verstuurd. Het voordeel van samen bestellen is dus pas aanwezig bij 3 stuks of meer.

Uiteraard kun je de aankoop van sets op bovenstaande manier ook combineren met alle andere deals op onze website.

4 mei 2017 om 19:05
ehsani Gebruiker

Is het alleen in Belgie leverbaar?

12 mei 2017 om 16:52
Lodemt Gebruiker

Net de studs geleverd gekregen. TOTAAL niet wat er hier gepresenteerd staat. #ZwaarTeleurGesteld.

In plaats van mooie ronde parelvorm mooi in een doosje gepresenteerd (zoals afgebeeld). neen, in plastic zakjes en platte afgeronde lelijke studs.

Nu nog op zoek naar nog een extra cadeauken.

FOEI Ibood!!

12 mei 2017 om 18:48
Moderator Kris Moderator

Beste Lodemt, jammer te lezen dat de levering niet aan jouw verwachtingen voldeed. Jammer genoeg is de klantendienst reeds op weekend, maar maak in ieder geval een ticketje aan in “mijn iBOOD” rechtsbovenin. De klantendienst neemt dan zsm contact op met jou.

Succes in ieder geval voor zondag!

Mod Kris

14 mei 2017 om 09:22
rjbeen Gebruiker

Dit kan dus niet! Klopt helemaal niets van: ”Beide sets worden geleverd in een sieradendoosje en bestaan uit zeven verschillende kleuren oorbellen of studs.”

In plaats hiervan krijg je het in een envelop en in plastic zakjes zonder enige presentatie verpakt.. En ik kan mijn niet voorstellen dat niemand zich bedenkt dat je een vrouw geen sieraden kunt geven in een waardeloze verpakking. De verpakking van sieraden moet minimaal de waarde uitstralen van de sieraden zelf.

Gewoon waardeloos, nog op zoek gaan op het laatste moment zelf naar een doosje.. En je kunt ook niets geven dus dan maar in een bekend doosje verpakt.. als ik iets anders had kunnen kopen op het laatste moment had ik het gedaan en dit teruggestuurd. Ik koop niet vaak bij iBOOD maar ik ben heel benieuwd hoe jullie hiermee omgaan.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.