2 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

6x Head Basic Boxershort

6x Head Basic Boxershort

Deze fijne boxers van Head zijn comfortabel en ze staan nog goed ook! Niet om je head, maar wel om je butt.

Specificaties

Merk: Head
Type: Basic boxershorts
Aantal: 6

• Sluitend, comfortabel model
  • Kies uit verschillende kleuren
  • 95% katoen en 5% elastaan

2 oktober 2020 om 08:16
joeriboeri Gebruiker

Ik heb deze alle enkele keren gekocht en ben er heel tevreden over; zeker tov andere merken die al na ee paar uur slobberen en opkrullen. Wij gebruiken ze hier om te sporten en te werken. Heel content van.

Echter: ik had de vorige keer in augustus opnieuw 2 sets gekocht, maar deze werden door IBOOD geannuleerd (stockbreuk leverancier?). Tot op heden heb ik de centen nog niet teruggestort gekregen; terwijl men zei dit binnen enkele dagen te doen…

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 08:50
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Joeri,

Heb je er destijds een case van gemaakt en heb je voor mij het casenummer? Dan ga ik even bij klantenservice aangeven dat ze dit op gaan pakken.

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 09:12
joeriboeri Gebruiker

*

Edited by: Bas iBOOD
Ik heb het nummer gekopieerd en zal even contact opnemen met klantenservice dat ze hier achteraan gaan.
Voor de volledigheid en ontopic blijven heb ik je bericht even weggehaald.
Ik ga ermee aan de slag.

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 09:49
brancop Gebruiker

Ik heb deze morgen een niet zo tevreden gebruiker over dit product gelezen, waar is dit bericht naartoe??

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 10:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi brancop,

Van deze gebruiker hebben we het verzoek gekregen zijn bericht te verwijderen.

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 10:16
brancop Gebruiker

Ah ok.. Wou een reply doen naar hem dat deze wel top zijn, mijn ervaring.. Ik kan ook iets goed kwijt over een product hoor ;-)

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 12:23

Ik had ook helemaal niks anders van je verwacht dan een positieve ervaring ;-)

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 10:25
fleur153 Gebruiker

Prima shorts, gebruik ze al jaren  en altijd via ibood. Heb nog 12 nieuwe liggen dus ik sla deze keer even over :-)

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 12:00
ivo16 Gebruiker

Hoe vallen ze uit? Heb normaal tussen XL en XXL

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 12:22

Hi Ivo,

Ze vallen gewoon normaal uit.

Boxershorts schijnen sneller te slijten als de maat te klein is, daarom zou ik in jouw geval gaan voor de XXL, gewoon om ‘veilig’ te zitten. Maar dat is een overweging die je uiteindelijk zelf zult moeten maken. Ook afhankelijk van je eigen voorkeuren.

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 15:03
dikkiedick52 Gebruiker

Ho Bas, XXL staat er niet hé!!

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 15:05

Je bent een stuk scherper dan ik, dikkedick52! Dankjewel!

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 18:40
ivo16 Gebruiker

Heb de gok gewaagt mbt XL.

In uiterste geval maar afvallen;-)

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 12:37
JohL Gebruiker

Ik heb ze ook een keer besteld. Ze zitten prima, echter op de foto’s staat boxershorts met lange pijpen, die wil ik graag, maar wat ik thuis kreeg had korte pijpen. Als ik zeker weet dat de geleverde boxers lange pijpen hebben zou ik ze nog wel eens willen bestellen.

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 12:39
lord_humungus Gebruiker

Bij de vorige aanbieding weer gekocht. Maar deze zijn anders dan de eerdere. Op deze staat: “athletic fit” En deze zitten beter. Ook niet zo’n hoog zittende tailleband.

Klopt het dat deze van de vorige aanbieding iets anders zijn dan de voorgaande?

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 12:50

Hoi lord_humungus,

De Head boxershorts die jij besteld hebt zijn in principe dezelfde.

Wel is Head voor de productie van deze boxershorts enige tijd terug van fabriek gewisseld. Hierbij zijn enkele kleine aanpassingen gedaan aan de boxershort. Wellicht verklaart dat het verschil.

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 23:40
lord_humungus Gebruiker

Weer net terug van m’n werk.

Ik hoop dat deze dan het zelfde zijn als de vorige bestelling. Die van de bestellingen daarvoor zaten niet fijn. Ik heb een dusdanige afwijking van de “standaard” lichaamsverhouding dat ik altijd problemen heb met dragen van dit soort kleding. Ik ben normaal qua lengte maar heel tenger en smal. Hierdoor moest ik altijd bij vrijwel elk merk ondergoed de maat S aanhouden. Maar dan had ik het probleem dat bij de meeste het aan de voorkant te krap is of de pijpen alsnog te wijd.

Ik merkte wel dat de laatste bestelling Heads (S) wel redelijk goed zitten, maar toch wat weinig speling over bij de tailleband. Zitten desondanks niet (te) strak. Om te proberen of het een verschil maakt heb ik nu maar eens M besteld.

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 15:00
dikkiedick52 Gebruiker

Als ik de bevestiging krijg van IBOOD dat ze met lange pijpen worden geleverd dan bestel ik ze.

Beantwoorden

2 oktober 2020 om 15:04

Hoi dikkiedick52,

De boxershorts worden geleverd als op de foto. Ze hebben geen bovengemiddeld lange pijpen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.