18 februari 2020 om 00:00
iBOOD

6x Head Basic Boxershort

6x Head Basic Boxershort

Deze fijne boxers van Head zijn comfortabel en onmisbaar in jouw kledingkast. En ze staan nog goed ook! Dit zijn essentials.

Specificaties

Merk: Head
Type: Basic boxershorts
Aantal: 6

• Sluitend, comfortabel model
  • Kies uit verschillende kleuren
  • 95% katoen en 5% elastaan

18 februari 2020 om 11:24
hanziboy Gebruiker

Voordien steeds heel tevreden over deze boxers..

Echter niet bij vorige bestelling.

Voordien hadden deze boxers geen zijnaad wat heel aangenaam was.

De boxers van m’n laatste bestelling hebben die plots wel. Jammerlijk genoeg heb ik dit pas gemerkt nadat er allemaal uit de verpakking gehaald waren

en na gebruik.

Jammer dat dit product aangepast werd.. Ik zou ze niet meer opnemen in het gamma.

18 februari 2020 om 11:26
Jaap359 Gebruiker

Ik heb twee keer een lading van 6 van deze boxers gehaald, wel voor een paar euro meer destijds. Bevallen tot nu toe erg goed. Zitten goed, houden hun vorm en band blijft prima elastisch. Niet zo’n geweldig printje als Bjorn Borg. Maar de prijs/kwaliteit is voor mij ongeëvenaard.

18 februari 2020 om 11:40
hanziboy Gebruiker

En ze zouden je nog beter gezeten hebben zonder de zijnaad .. :(

18 februari 2020 om 15:01
Alrik Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.
Om hier on-topic te blijven heb ik je berichtje hier even weggehaald.

18 februari 2020 om 18:58
emesritz Gebruiker

Ik heb een code gekregen voor een gratis verzending. Deze kan ik echter niet invullen voordat ik betaal. Hoe verwerk ik deze code zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen?

19 februari 2020 om 11:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

Sorry voor mijn late reactie, emesritz.

Je kunt couponcodes invullen in jouw winkelwagentje. Direct onder alle producten kun je een vakje open klikken om de couponcode in te zetten.

18 februari 2020 om 22:07
emesritz Gebruiker

Tsja, als niemand antwoordt, dan verloopt de aanbieding…

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.