18 januari 2020 om 00:00
iBOOD

4x Alan Red Basic T-Shirt | Ronde Hals of V-Hals

4x Alan Red Basic T-Shirt

Als de basis goed zit, is de rest een eitje. Dat is met kleding ook zo. Zorg dus dat je goede basic T-shirts in huis hebt, zoals deze van Alan Red.

Specificaties

Merk: Alan Red
Type: Derby (ronde hals) of Vermont (V-hals) T-shirt
Voor: Heren
Aantal: 4 stuks

• Regular fit
  • Ronde of V-Hals
  • Hoogwaardig katoen

Kenmerken

• Kwaliteit: 100% katoen
  • Check de maattabel voor de juiste maat
18 januari 2020 om 00:20
Ilcappello Gebruiker

Top shirts. Nu had is ze gekocht omdat ze langer zijn dan de normale t-shirts. Als dat bij deze ook zo is, misschien handig om te vermelden.

Beantwoorden

18 januari 2020 om 14:12
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Ilcappelo,

Deze zijn niet extra lang.

Beantwoorden

18 januari 2020 om 09:04
ekie Gebruiker

Tijdje terug waren ze nog 24,95……

Beantwoorden

18 januari 2020 om 14:11
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag ekie,

Prijzen veranderen regelmatig. De inkopers proberen iedere keer deals weer zo scherp mogelijk aan te bieden. De ene keer worden deals daardoor nog scherper van voorgaande keren, maar het kan ook gebeuren dat een deal iets duurder wordt.

Beantwoorden

18 januari 2020 om 09:08
masterken Gebruiker

Jammer, wederom het verkeerde model voor mij.

Beantwoorden

18 januari 2020 om 09:14
mhilberdink Gebruiker

Er is van deze shirts ook een extra lange variant inderdaad, maar deze zijn denk ik standaard?

Beantwoorden

18 januari 2020 om 14:13
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag mhilberdink,

Deze hebben het standaard formaat en zijn niet extra lang.

Beantwoorden

18 januari 2020 om 09:15
segil Gebruiker

Ik zou ook wel willen weten of dit de extra lange uitvoering is of niet. ibood, kunnen jullie hier antwoord opgeven?

Zie als voorbeeld: https://www.suitableshop.com/alan-red/derby/

Beantwoorden

18 januari 2020 om 09:59
pmfb Gebruiker

Ik zou ook graag willen weten of dit de extra lange uitvoering is.

Beantwoorden

18 januari 2020 om 14:14
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

Ze zijn niet extra lang, dit is het standaard formaat.

Beantwoorden

18 januari 2020 om 09:33
sanook.nl Gebruiker

Weet iemand de kwaliteit van deze Alan Red tov de Cotton Butcher shirts die hier op 30 dec in de aanbieding waren ?

Aantal setjes van de Cotton Butcher T-Shirts hier besteld maar levering laat nog op zich wachten dus zou nog kunnen annuleren. Dat waren wel extra lange shirts.

Beantwoorden

18 januari 2020 om 14:07
Gosternokke Gebruiker

Hebben deze een smal boord of een brede rand? Die brede worden snel lelijk. Smalle bestel ik direct!

Beantwoorden

18 januari 2020 om 14:15
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Gosternokke,

Ze hebben een smalle boord.

Beantwoorden

18 januari 2020 om 15:51
Gosternokke Gebruiker

Dank je wel.

Beantwoorden

18 januari 2020 om 14:20
ToonyBee Gebruiker

Ik draag zelf altijd Alan Red, wordt verkocht bij zaken waar dure merkkleding wordt verkocht. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit, koop deze steeds opnieuw. Ademen goed, geen gezweet. Slijten niet snel, kunnen lang gedragen worden.

Beantwoorden

18 januari 2020 om 15:21
Timpetee Gebruiker

Vorige keer de V-hals besteld. Heb ze terug gestuurd. Ik heb zelf maat M/L. Besteld in maat M maar te groot, zou dus een S moeten nemen. Ik zou dus adviseren (eigenlijk moet IBood dat doen!) om een maat kleiner te nemen. Tevens is de V-hals erg hoog.

Beantwoorden

18 januari 2020 om 19:13
jos.elders Gebruiker

Dat is de vraag. Heb zowel t-shirts van Alan Red als met lange mouwen besteld en  daar was de lading witte met lange mouwen daadwerkelijk een S en de zwarte lading stond wel S op maar was een M. Misschien gaat er wel iets mis met labeling.

Overigens top shirts!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.