6 januari 2020 om 00:00
iBOOD

Helly Hansen Killarney II Parka

HH Killarney II Parka

Elke man moet een goede parka aan de kapstok hebben. Neem nou deze licht geïsoleerde van Helly Hansen: perfect voor de herfst, lente en milde winterdagen.

Specificaties

Merk: Helly Hansen
Type:  Killarney II Parka
Voor: Heren

• Licht geïsoleerd
  • Waterdicht en ademend
  • Volledig afgedichte naden

Kenmerken

• Helly Tech-bescherming
  • Volledig afgedichte naden
  • Ruime handzakken
  • Primaloft, 60 g isolatie
  • Verstelbare capuchon
  • Bedrukt HH-logo op mouw en achterkant
6 januari 2020 om 09:02
boris.roelandt Gebruiker

Is deze geschikt om te skiën? I.e. heeft hij een sneeuwstopper onderaan?

Beantwoorden

6 januari 2020 om 10:55
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze jas is niet specifiek ontworpen om mee te skiën, daar heeft Helly Hansen aparte jassen voor. Hij beschikt dan ook niet over een sneeuwstopper.

Beantwoorden

6 januari 2020 om 09:14
GVA315 Gebruiker

Beste iBood,

Hoe lang kan het duren voor men met mij contact neemt inzake een beschadigde zending en aanmelding van retour?!
28 november goederen besteld, tot heden blijft het ERG STIL. Geen tegemoetkoming, geen retourlabel, niets !!!
Jullie zijn snel om te reageren hier op het forum, om zaken te verkopen, zo lijkt het, maar de dienst na verkoop is blijkbaar géén prioriteit.
Ik vraag jullie met aandrang jullie verantwoordelijkheid te nemen en mij te contacteren.

Bedankt

Beantwoorden

6 januari 2020 om 09:45
Moderator Mark Moderator

Goedemorgen GVA315,

Dit duurt inderdaad wel lang nu. Ik heb dit nogmaals doorgestuurd naar de klantenservice en hoop dat er dan een snelle reactie op jouw retourmelding zal komen.

Beantwoorden

6 januari 2020 om 09:55
GVA315 Gebruiker

Dank Mark, u bent de eerste die me informeert in 6 weken.
Ik ben benieuwd wanneer het afgehandeld zal zijn…

Mvg

Beantwoorden

6 januari 2020 om 10:26
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste GVA315, 

Naar aanleiding van het ingediende serviceverzoek heb je meteen een email met RMA nummer ontvangen. Deze email bevat een verzendlabel met instructies. Daarnaast hebben wij je op 23 december per email gecontacteerd op basis van jouw forumbericht, om het voor je op te helderen. 

We willen je vragen om je mailbox en spamfilter na te kijken. Wellicht zijn onze berichten daar terecht gekomen. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

6 januari 2020 om 11:13
GVA315 Gebruiker

Beste,

Na nazicht blijkt het inderdaad in de spam terug te vinden. Ik onderneem de nodige actie.
Dank voor de opheldering!

Beantwoorden

6 januari 2020 om 13:29
cokamie Gebruiker

Is deze jas goed gedurende intensieve wandelingen? Hij moet zeker goed ademend zijn. Voldoet dit exemplaar hieraan?

Beantwoorden

6 januari 2020 om 14:49
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi cokamie,

Deze jas is inderdaad goed ademend!

Beantwoorden

16 januari 2020 om 23:05
Icecold1207 Gebruiker

Beste Ibood,

Ik vroeg mij af wnr er contact met mij wordt opgenomen ivm vertraging op de levering had men jas nrml al gehad moeten hebben maar niks gehoord of gezien ook niks in de brievenbus.

Mvg. Icecold

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.