17 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

Timberland Oxford Cityroam Sneakers

Timberland Oxford Sneakers

Deze nette sneakers zien er net alleen net even anders uit dan de gemiddelde sneaker, ze zijn ook anders. Het Aerocore systeem in de buitenzool geeft met elke stap energie terug.

Specificaties

Merk: Timberland
Type: Oxford Cityroam Sneakers

• Comfortabel OrthoLite-voetbed
  • Van eersteklas volnerfleer
  • Goed tegen zweetvoeten

• Ademende mesh voering
  • Aero Core energiesysteem voor krachtige demping
  • De rubberen buitenzool houdt je stevig op de been
17 oktober 2019 om 00:24
Lowtemp Gebruiker

Komen die Timberland Radford Boots nog eens terug? Destijds besteld en ineens het bericht dat hij niet meer geleverd werd.. Wacht er nog steeds op.

17 oktober 2019 om 07:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Lowtemp,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen die ook weer een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

17 oktober 2019 om 07:09
Erikasseken Gebruiker

Is de binnen zool  uitneembaar?

17 oktober 2019 om 07:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Erikasseken,

De binnenzool is niet uitneembaar.

17 oktober 2019 om 07:57
vetiri Gebruiker

Hallo,

Is de maat 41,5 goed of moet dit 42,5 zijn ?

Dit omdat deze tussen de 42 en 43 staat. En 42,5 voor mij de beste maat is.

17 oktober 2019 om 08:12
reemixx88 Gebruiker

Same here!

17 oktober 2019 om 08:51
genkli Gebruiker

Goede vraag inderdaad.

Zo te zien zijn deze schoenen origineel van Engelse of Amerikaanse Maten. Dus de convertie naar Europese maten zijn weer zoals gewoonlijk weer vreemd.
Want e.g. Ik heb normaal maat 43, of het Engelse maat 8.5
Maar e.g. Nike gebruikt EU 43, voor maat UK 8.5
En dan heb je bijvoorbeeld Converse die maat EU 42, voor maat UK 8.5 gebruikt. Dus doe ik maat 42 aan als ik converse schoenen aankoop.

Dus het zou handig zijn dat ook de maattabel voor deze schoenen ook worden getoond in US of UK maten.

17 oktober 2019 om 09:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het betreft wel degelijk maat 41,5, we hebben inmiddels op de logische plek in het dropdownmenu geplaatst. We bieden vandaag helaas geen maat 42,5 aan.

17 oktober 2019 om 09:09
agevandenberg1 Gebruiker

Deze tip zal wellicht te laat komen maar als je maat 42,5 hebt kun je beter 43 nemen bij timberland (wellicht zelfs 43,5) want timberland vallen erg klein. Ik heb maat 41,5 en 2 paar Timberlands: 1 paar 42, die verschrikkelijk krap zitten maar ja bij de schoenmaker (125,- eur) waarbij ik niet direct mee ben terug gegaan dus de hele zomer niet lekker gelopen. En maat 43 bij de outlet  en die zitten goed.

17 oktober 2019 om 17:18
buppy Gebruiker

jammer dat veel al uitverkocht is,zeker te weinig ingekocht

17 oktober 2019 om 21:07
Moderator Paul Moderator

Er is niet te weinig ingekocht, maar er is erg veel belangstelling voor deze deal. De vroege(re) vogels hebben al hun slag geslagen. :)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.