14 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

12 Pierre Calvini Boxershorts

12 Pierre Calvini Boxershorts

Met in één klap een set van 12 hijs je je elke ochtend in een heerlijke boxer van Pierre Calvini. 

Specificaties

Merk: Pierre Calvini
Type: 12-pack katoenen boxershorts
Model: Trunk korte pijpen

• Slim fit pasvorm
  • Anti-geur technologie
  • 95% katoen, 5% elastaan

(i) In de 'classic' pack zit de 'grey melange' boxer en die heeft een andere samenstelling. Namelijk: 65% katoen, 30% polyester en 5% elastaan

Eigenschappen

• Eco-friendly
  • Nauwsluitend model
  • Extreem zacht

Maten

• Small: Omtrek 76-81 cm
  • Medium: Omtrek 84-89 cm
  • Large: Omtrek 91-97 cm
  • X large: Omtrek 99-104 cm
  • XX large: Omtrek 106-112 cm
14 augustus 2019 om 06:58
dnx Gebruiker

Dit is typisch weer zo’n merk dat alleen bestaat op ‘deal’ sites als iBood. iBood, stop daar mee, dat is oplichterij.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 07:04
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen DNX.

Allereerst zou ik je willen vragen om te stoppen met het roepen van ‘oplichterij’ wanneer daar totaal geen sprake van is. Als de boxers niet door de H&M worden verkocht, wil dat niet direct zeggen dat ze slecht zijn. Zie als voorbeeld de vorige keer dat deze deal werd aangeboden:

http://sports-fashion-nl-nl.forum.ibood.com/products/208049-190621/12-pierre-calvini-boxershorts/

Groet.

Jim

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 17:51
dnx Gebruiker

Google gewoon eens op Pierre Calvini. De enige resultaten die je ziet zijn aanbiedingen websites. Het merk komt niet als een op zichzelf staand bedrijf in de resultaten voor.  Dat geldt voor meer zogenaamde ‘merk’ kleding met bijbehorende adviesprijzen. Dat voelt als naaierij.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 21:12
Moderator Niek Moderator

Goedenavond dnx,

Dat bepaalde merken alleen op aanbiedingen websites verkocht worden maakt het toch niet meteen oplichterij? Heb je zelf (slechte)  ervaringen met deze boxershorts?

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 07:38
Volders_joachim Gebruiker

Heb ze vorige keer gekocht.

Kwart ervan is rechtstreeks de vuilbak ingegaan, aangezien de naden al los waren uit de verpakking.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 07:49
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Joachim!

Dat lijkt niet de bedoeling, zeker niet gezien de ervaringen van de gebruikers de vorige keer. Heb je hierover wel contact gehad met iBOOD?

Groet!

Jim

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 07:46
euphorious Gebruiker

Klopt de foto wel? Ik had deze laatst besteld  en de deal had dezelfde foto maar het bleken hipsters te zijn en geen boxers met lange pijpen als op de foto..in de specificaties staat “trunk korte pijpen”. Dus volgens mij zijn het hipsters. Totaal ander model.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 07:51
Moderator Jim Moderator

Hi Euphorius!

De getoonde afbeeldingen en tekst zijn correct. Dit zijn trunks, dus met korte pijpen. Boxershorts hebben langere pijpen dan de getoonde modellen.

Groet,

Jim

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 16:08
Frisbee Gebruiker

Dat werd vorige keer ook verteld, toch heb ik hipsters ontvangen (en intussen alweer terug gestuurd).

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 09:07
edenjose Gebruiker

Zo aan de foto’s te zien zijn het zeker ook geen hipsters want die hebben een veel lagere taille en vrijwel helemaal geen pijpjes, dus tot aan het begin van je billen en dat is hier zeker niet het geval!

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 10:19
Pieter.Smitje Gebruiker

Ik heb goede ervaringen met deze boxers. Ze zijn zacht, zitten goed en blijven goed na het wassen. Ik heb juist mijn bjorn borg boxers vervangen door deze. Bij mij zitten ze overigens precies zoals op de foto. Het zijn trunks met korte pijpjes.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 23:29
Milckmi Gebruiker

Hier moest ik toch even op antwoorden.

Deze zelfde 12pack set wordt *snap* en dat zonder verzendkosten. 
Dus ben je met deze “deal” zeker niet goedkoper af hoor.

Edited by: Paul
dat kun je wel stellen, maar zonder directe link is niet te controleren of het om exact hetzelfde product gaat
vandaar dat er bij een prijsvergelijking een directe link vereist is (en die ontbreekt hier)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.