17 maart 2019 om 00:00
iBOOD

12x Fruit of the Loom Basic Shirt | Ronde of V-Hals

12x Basic Shirt (Ronde of V-Hals)

Nette basic shirts van goede kwaliteit en met een fijne pasvorm. Je hebt ze gewoon altijd nodig!

Specificaties

Merk: Fruit of the Loom
Type: Basic shirts
Aantal: 12 stuks

• 140-160 gram/m² katoen
  • Passen bij iedere outfit
  • Twaalf shirts in één keer!

Kwaliteit

• Materiaal: 100% katoen, jersey
  • Hals van katoen/lycra met rib
  • Met Belcoro-garen
  • Wit met V-hals: 160 gram/m²
  • Wit en zwart met ronde hals: 140 gram/m²
17 maart 2019 om 00:03
hupkedupke Gebruiker

En jaaaaaa hoor, wederom geen zwarte V-neck. Zo jammer…

En ajb nu geen reactie als: je kunt onze inkopers hier tippen, want been there, done that, didn’t help.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 00:32
frolow Gebruiker

Ik ging gelijk checken of de combo zwart met V-hals ertussen zit, maar helaas; weer niet. Beetje jammer wederom.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 06:56
wiam Gebruiker

Zijn dit dezelfde modellen als vorig jaar? Iemand ervaring hiermee?

Beantwoorden

17 maart 2019 om 07:12
izaakboot Gebruiker

Kwaliteit viel mij tegen, blijven maar krimpen. Zou ze niet nog een keer kopen.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 07:46
donge900 Gebruiker

Helaas ook geen goede ervaring. .Het rafelt snel bij de hals of onderaan en idd krimpt snel. Voor mij zijn ze daarom niet de beste shirts die ik zou niet aanraden.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 15:43
djangoo Gebruiker

Alleen het krimpen komt mij bekend voor. Gewoon xl ipv l bestellen en nergens last van. Rafelen heb ik nooit last van en 2x besteld al

Beantwoorden

17 maart 2019 om 08:26
yukkieb Gebruiker

Slechtste aankoop die ik ooit gedaan heb op iBood. Na 1 keer wassen gekrompen tot bijna  boven de broekriem. Na 3 keer wassen schuurt het katoen al ruw langs je lichaam. Lijkt eerder op wegwerp shirts. Geen aanrader!

Beantwoorden

17 maart 2019 om 15:41
djangoo Gebruiker

Heb ze al 2x besteld  Ze krimpen iets. Gewoon maat groter bestellen.. Dat schuren komt mij niet bekend voor

Beantwoorden

17 maart 2019 om 10:52
marcogorter Gebruiker

Prijs – kwaliteit is prima wat mij betreft.

Wederom besteld.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 12:14
Ejorne Gebruiker

Ik heb ooit eens, een paar jaar terug alweer, een 12tal shirts hier gekocht.
Qua kwaliteit van de stof heb ik geen aanmerkingen. Maar wel over de pasvorm.
Ik bestelde de XL maat. Nu is dit een soort naveltruitje waar je met 3 personen in kan….

Hoe zit het met deze pasvorm? Ook weer idioot breed en kort, of ‘gewoon’?

En mocht de pasvorm niet zijn zoals op het plaatje, mag ik het dan kosteloos retour zenden?

Beantwoorden

17 maart 2019 om 12:17
Ejorne Gebruiker

Bijvoorbeeld:
Als ik een ‘normaal’shirt van mij dubbelvouw dan ligt het vouwpunt een stuk onder de oksels.
Bij de FotL shirts die ik hier bestelde ligt het vouwpunt precies op de onderkant van de okselnaad.
Het shirt is dus ongeveer zo breed als dat het lang is. Terwijl de maatvoering destijds ook anders vermelde…

Beantwoorden

17 maart 2019 om 23:18
Moderator Jim Moderator

Hi Ejorne!

Dank voor je feedback! Ik heb dit doorgegeven aan iBOOD, wellicht iets voor de beschrijving voor de volgende keer. Als de deal hetzelfde is als de vorige keer (heb je toevallig een datum/maand voor me?), dan kan je er vanuit gaan dat de pasvorm hetzelfde is als de voorgaande keren!

Groet!

Jim

Beantwoorden

17 maart 2019 om 14:22
kell0r Gebruiker

Ik zou lekker voor de Jack Parker T-shirts gaan van de action. Mijn vriend gebruikt ze al jaren voor zijn werk in de bouw als basis shirt. Krimpt niet en sluit mooi aan en blijven mooi en kost bijna niks

Beantwoorden

17 maart 2019 om 17:16
JosDiepman Gebruiker

Ze krimpen extreem, vorig keer gekocht. Wel een paar maten groter kopen

Beantwoorden

17 maart 2019 om 23:58
ovaal Gebruiker

Ik koop ze al jaren, tot nu toe altijd tevreden. Gewoon op 40 graden wassen en in de wasdroger. Passen nog steeds goed, jaren jaar of 7 komen er al gaten onder sommige oksels ;-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.