24 februari 2019 om 00:00
iBOOD

Akito Tanaka Joggingbroek

Akito Tanaka Joggingbroek

Joggingbroekje aan, pizza'tje bestellen, Netflix op de beeldbuis en je hebt een heerlijke zondag. Die joggingbroek bieden wij vandaag voor je aan, de rest moet je zelf even regelen. 

Specificaties

Merk: Akito Tanaka
Type: Joggingbroek
Voor: heren

• Twee steekzakken
  • Tunnelkoord in tailleband
  • Sporten of lekker niets doen

• 84% katoen, 16% polyester
  • Wassen op 30 graden
  • Tunnelkoord in de tailleband
  • 2 steekzakken en 1 achterzak
  • Geborduurd logo op de been
  • Boord aan de onderkant van de pijpen

SIZE

Maatadvies: Neem een kijkje in de maattabel die je vindt bij de afbeeldingen.

24 februari 2019 om 10:28
EvertJakobs Gebruiker

Kan iemand mij uitleggen wat bandbreedte 42 is?

Waarom zijn er zoveel verschillende maattabellen. Gewoon taille omvang is toch veel gemakkelijker.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 10:54
johnbooghoog Gebruiker

Geen idee. Die maten slaan nergens op. Lijken wel damesmaten. Ik twijfel ook welke te ziezen

Kunnen ze niet gewoon zeggen of ze kleinof ruim vakken?

Beantwoorden

24 februari 2019 om 10:38
dokun Gebruiker

Ik had er 1 gekocht als ik maximaal €3,95 verzendkosten zou moeten betalen. €5,95 verzendkosten voor een joggingbroek is veel te duur. Jammer!

Beantwoorden

24 februari 2019 om 12:11
jimBBQ Gebruiker

2 euro……

Beantwoorden

24 februari 2019 om 16:28
Breaus Gebruiker

Vorige keer 2 gekocht, maar beide hadden al vrijwel direct een gat onder de elastiekband. (Krijg ik trouwens nog een reactie op m’n service-melding?)

Verder zitten ze wel erg fijn, trouwens.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 19:10
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Breaus,

Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt op je service-melding. Ik ga het even doorgeven en dan zal de klantenservice hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 18:10
George195 Gebruiker

Kocht L. Maar was te groot om de middel. Heb  normaal  altijd L. Vallen  voor mijn gevoel Maat groter uit dan mijn andere kleding. Nu m bestellen

Groet George

Beantwoorden

24 februari 2019 om 21:09
DavidSU Gebruiker

Staat leuk maar kwaliteit valt mij tegen. Pluist enorm, merk je als je hem uittrekt en de grond ligt vol, of je beenhaar houdt ze vast… En het gedeelte aan de binnenkant van de bovenbenen voelt na een 1 á 2 maanden al geraffeld/ruw aan. Niet rampzalig voor een joggingbroek, zolang er geen gaten in vallen, maar kan beter.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.