21 februari 2019 om 00:03
iBOOD

3x Cotton Butcher Extra Lange T-Shirts

3x Extra Lange T-Shirts

Goedzittende basics heb je gewoon nodig. Dit zijn lange T-shirts, ook wel tees met een long fit genoemd, dit houdt in dat ze 5 centimeter langer zijn dan een 'normaal' T-shirt.

Specificaties

Merk: Cotton Butcher
Type: 3x Wit T-shirt Ronde Hals

• 170 gram gekamd katoen
  • 5% elastaan in de kraag
  • Shirts voelen zacht aan

Materialen:

• 95% gekamd katoen, 170 gram
  • 5% elastaan verwerkt in de kraag

Kenmerken:

• Pre-schrunk (stays true to size)
  • No labels voor extra draagcomfort
21 februari 2019 om 00:18
jbverschoor Gebruiker

Kloppen die maten wel? Shirts XL zijn normaal ca 50cm breed bij de schouder. Dit zou betekenen dat ik van XL/XXL naar M ga.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 09:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

De “wideness” betreft hier de naad tot naad maat onder de oksels.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 10:22
jbverschoor Gebruiker

Ah. met een goed zittend, maar kort shirt kom ik idd op 56.

Ben benieuwd

Beantwoorden

21 februari 2019 om 10:27
jbverschoor Gebruiker

Ik krijg bij XL wit de melding

Het product is bijna uitverkocht en daardoor overschrijdt de gekozen hoeveelheid de beschikbare hoeveelheid.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 10:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jbverschoor,

Bij welk type krijg je deze melding en heb je er niet toevallig al meerdere in je winkelwagen?

Beantwoorden

21 februari 2019 om 12:36
jbverschoor Gebruiker

Ik kreeg het na het toevoegen van het 5e product. Uiteindelijk 2 bestellingen gedaan.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 13:58
Moderator Niek Moderator

Je kunt maximaal 4 stuks bestellen per bestelling en maximaal 4 bestellingen per dag. Daardoor kreeg je de melding. Dit is zo ingesteld om opkopers tegen te gaan.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 09:53
erm3 Gebruiker

Goede vraag! Graag antwoord ibood! Ik kan voor het eerst van mijn leven een S of. Missc hien wel XS aan.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 10:02
erm3 Gebruiker

Oeps, onder de oksels meten maakt inderdaad uit. De M maat komt min of meer overeen met mijn shirt, het klopt dus gewoon wat mij betreft.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 11:57
blackfin Gebruiker

Meteen maar even 4 setjes besteld want dit is natuurlijk gewoon een hele mooie aanbieding!

Breedte maten zijn altijd onder de oksel, en deze lijken overeen te komen met de reguliere maten. Leg gewoon even een goed passend shirt neer en meet de maat van oksel tot oksel en kijk dan in de tabel.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 19:54
Greenpumpkin Gebruiker

Recensie op hun site geeft aan dat het een beetje een doorkijk shirt betreft dus meer nuttig als onderkleding. Das jammer.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.