11 februari 2019 om 00:02
iBOOD

Greve Fiorano Suede Chelsea Herenschoenen

Greve Chelsea Herenschoenen

Kleren maken je de man, maar met deze Greve schoenen aan je voeten ben je helemaal het heertje!

Specificaties

Merk: Greve
Type: Chelsea Fiorano Suède Herenschoen

• Suède schoen
  • Met de hand gemaakt
  • Past bij zakelijke en casual outfits

Eigenschappen

• Stijl: dress
  • Type: Chelsea
  • Model: Fiorano
  • Materiaal: suède
  • Binnenzool: leder
  • Loopzool: rubber
11 februari 2019 om 07:16
jordan76 Gebruiker

Ik draag normaal gesproken maat 42 van schoen maar deze maat staat er niet tussen.

Is het dan aan te raden om voor 41,5 of 42,5 te gaan?

Vallen ze groter of kleiner?

Beantwoorden

11 februari 2019 om 08:40
Globetrotter1 Gebruiker

Of ze groter of kleiner vallen weet ik niet en ik zou ook niet afgaan op het antwoord wat je hoopt te krijgen, het beste advies vind je in de winkel. Daar kan je ze passen en bepalen welke maat je het beste past, en blijkt dan een 41,5 of 42,5 perfect te zijn, bestellen maar. Misschien omslachtig maar je voorkomt wel dat je ze voor eigen rekening retourneren omdat het advies van, een half maatje meer of minder toch niet blijkt te kloppen.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 09:17
borrie1 Gebruiker

Zou minimaal halve maat groter nemen. Heb 43 en die pasten niet goed. 43.5 wel.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 09:23
jhm Gebruiker

En als je dan toch in de winkel staat, kan je ze ook daar kopen. Dan heeft de ondernemer in kwestie tenminste nog wat plezier van zijn alreeds ingekochte en betaalde producten. Is het personeel ook blij aan het eind van de maand uitbetaald te worden…. En als je toch via ibood gaat kopen geef de ondernemer dan even €50 voor zijn advies, tijd en onkosten /ondernemersmode uit

Beantwoorden

11 februari 2019 om 09:35
GregD91 Gebruiker
11 februari 2019 om 09:18
jans.bos@ziggo.nl Gebruiker

goedemorgen, is de binnenzool uitneembaar, ik draag nl. steunzolen.  Alvast bedankt voor de reactie.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 09:37
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jans,bos,

Dit vraag ik even voor je na.

#wordtvervolgd

Beantwoorden

11 februari 2019 om 09:57
frankjorissen2 Gebruiker

Vlamingen, opgelet: als ze niet passen en je moet ze retourneren dan ben je minstens zo’n 13 Euro kwijt aan bpost, met tracking eerder 15. Wanneer voorziet iBOOD een BE terugzendadres?

Beantwoorden

11 februari 2019 om 22:32
Moderator Paul Moderator

Je mag zelf kiezen via welke vervoerder je de bestelling terugstuurt. Prijzen vergelijken kan voordelig zijn. Retourneren vanuit BE via PostNL schijnt gunstiger zijn dan via Bpost.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 19:58
keeshint Gebruiker

Een Greve met een rubberen zool. Eigenlijk kan dat niet.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 20:14
Moderator Niek Moderator

Goedenavond keeshint,

Waarom zou dat niet kunnen?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.