13 januari 2019 om 00:00
iBOOD

12 paar Pierre Calvini Premium Bamboe Sokken | Maat 39-45

12 paar Pierre Calvini Bamboe Sokken

Je voeten zijn je belangrijkste vervoersmiddel. Verzorg ze goed met deze luxe, naadloze sokken voorzien van hiel- en teenprotectie.

Specificaties

Merk: Pierre Calvini
Type: Premium luxery bamboo socks 
Aantal: 12 paar
Maat: 39 - 45

• Ultiem draagcomfort
  • Gaat zweetvoeten tegen
  • Zijdezacht door bamboevezel

Kenmerken

• Samenstelling: 80% Bamboe, 18% Polyamide, 2% Elastaan
  • Hypo-allergeen en anti-allergisch: Uitermate geschikt voor mensen met een gevoelige huid
  • Neemt 3x zoveel vocht op als katoen: Uitermate geschikt voor mensen met zweetvoeten
  • Hygiënisch door de antibacteriële stof: Voorkomt onaangename geuren
  • Thermo regulerend en isolerend: Draagt koel in de zomer, warm in de winter
  • Kreukt niet
  • Pasvorm: Stretch fit zonder naden

Wasinstructies

• Wassen op max. 30°C
  • Gebruik geen bleekmiddelen
  • Kleur bij kleur
  • Sokken zijn strijkvrij
SIZE

De krimp van deze stof is nagenoeg gelijk aan 100% katoen.
In het ontwerp van de producten is hier rekening mee gehouden.

13 januari 2019 om 07:53
TKVadvies Gebruiker

De maat komt nogal vreemd op mij over 39-45. Klopt dit wel? 39-42 en 43-46 zijn veelvoorkomend. Iemand ervaring met deze maat?

Beantwoorden

13 januari 2019 om 10:03
fleur153 Gebruiker

Voor mensen met maat 45 zijn het enkelsokken, heb je maat 39 dan vallen ze net onder de knie ;-)

Beantwoorden

13 januari 2019 om 11:24
Rob49 Gebruiker

Ik heb twee soorten (merken) bamboe sokken uitgeprobeerd. De dure soort was niet bestand tegen het bezit van nagels aan mijn tenen. Al na een paar keer dragen zaten er gaten in. Voor een goedkoop stel sokken, 5 stuks voor 4 euro of zoiets, ging ik naar de Wibra. Nam ook nog een doos bamboe kerstsokken mee. Tsja… ook lekker dragen, maar nu komen er ook wel gaten in………maar minder snel als bij de dure. Dus graag hoor ik of iemand betere kwaliteit bamboes kent…..

Beantwoorden

13 januari 2019 om 12:37
jordibots Gebruiker

Ik ben ook benieuwd naar de kwaliteit.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 17:30
azerty8520 Gebruiker

Verwachte verzending pas 24 januari… . ????

Beantwoorden

13 januari 2019 om 19:35
Moderator Paul Moderator

Dat klopt, azerty. De sokken worden van verse bamboe voorzien. :)

Beantwoorden

13 januari 2019 om 20:11
Pieter.Smitje Gebruiker

Ik heb deze sokken vorige keer gekocht en deze bevallen uitstekend. Heb ook bamboe sokken van Bamigo maar deze zijn zachter en gaan langer mee. Ook nog beter betaalbaar met deze actie. Aanrader dus. Overigens heb ik maat 43 en zitten gewoon Erg goed. Geen kniekousen gewoon 18cm boven de enkel.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.