12 november 2018 om 00:01
iBOOD

Regatta Hewitts III Softshell Jas

Regatta Hewitts III Softshell Jas

Met deze softshell jas van Regatta fiets en wandel je door elke bui.

Meer jassen van Regatta? NL | BE

Specificaties

Merk: Regatta
Type: Hewitts III

• Windbestendig
  • Waterafstotend en ademend
  • Grote, reflecterende panelen

Materiaal: XTP-stof (polyester)

Kenmerken

• Tweeweg-ventilatieritsen
  • Verstelbare capuchon
  • Elastisch verstelbaar koord onderzijde
  • Tweewegrits voor openen en sluiten
  • Twee steekzakken met rits
  • Ritsvak op de mouw
12 november 2018 om 00:21
ThompsonNL Gebruiker

Waterafstotend met een waterdicht membraan? 
Wordt je onderlaag nou wel of niet nat bij een flinke regenbui met deze jas aan? Oftewel; wat is de waterkolom van deze jas?

12 november 2018 om 08:24
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Thompson!

Ik heb het zojuist voor je nagevraagd, ik verwacht over ongeveer een uur antwoord voor je te hebben!

Groetjes,

Jim

12 november 2018 om 10:02
NicVan Gebruiker

Deze softshell jas is geen regenjas en bij een flinke regenbui of langdurige regenval wordt uw onderlaag gegarandeerd nat!

Ik gebruik mijn softshell graag ’s morgens in miezerig of mistig weer wegens het ademend vermogen.

Wat Ibood hier schrijft, nl. “Met deze softshell jas van Regatta fiets en wandel je door elke bui.” is dan ook misleidend.

12 november 2018 om 10:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi ThompsonNL en NicVan,

Dit is een softshell jack, softshell is waterafstotend, niet waterdicht. De naden zijn niet getaped, bij een flinke regenbui kan het zijn dat de regen door de stof heen dringt.

We gaan onze tekst aanpassen, omdat deze de lading inderdaad niet helemaal dekt.

12 november 2018 om 00:26
solliee Gebruiker

ik zou hem wel snel bestellen is zo uitverkocht ThompsonNL

12 november 2018 om 00:43
LeMarquis Gebruiker

In de maattabel staan maten van XS t/m 4XL. Bij de dropdown voor de maatkeuze M t/m 5XL. Bovendien staat XXL er dubbel in. Maat S is niet leverbaar? Of zijn de maten in het menu verkeerd?

12 november 2018 om 01:07
Moderator Niek Moderator

Goedenacht LeMarquis,

Dat er een dubbele maat XXL in staat komt doordat beide aan een andere kleur gekoppeld zijn. Maat S lijkt inderdaad niet beschikbaar deze keer.

12 november 2018 om 07:50
Chris Achten Gebruiker

Welke kleur heeft de rits bij de grijze jas? Is dat oranje of toch eerder richting het roze?

Groeten…

12 november 2018 om 08:25
Moderator Jim Moderator

Hi Chris!

De kleur wordt door Regatta omschreven als Magma. Hij lijkt eerder oranje dan roze te zijn.

Groetjes,

Jim

12 november 2018 om 07:53
ducthu Gebruiker

Heren of dames model?

12 november 2018 om 08:25
Moderator Jim Moderator

Hi Ducthu,

Dit betreft een herenmodel.

Groetjes,

Jim

12 november 2018 om 09:28
tiemenharte Gebruiker

Hey!

Ik heb deze december 2017 gekocht bij Perry Sports in Amstelveen (voor €99,-)! In eerste instantie ging de rits onderaan kapot, gelukkig kon ik hem zonder problemen omruilen bij Perry!

Ik fiets geregeld ermee naar mijn werk, waterdicht is ie niet maar met een halfuurtje regen houdt ie me grotendeels droog.

Groet

12 november 2018 om 10:32
berehap666 Gebruiker

Goed om te lezen! Bedankt voor eht delen van je ervaringen. Voor mij is dat halfuurtje ook meer dan voldoende.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.