31 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Michaelis Non Iron Overhemd

Michaelis Non Iron Overhemd

Casual met een jeans of strak in het pak: met een overhemd van Michaelis kom je altijd goed voor de dag! Ook als je niet kan of wil strijken ;).

Meer Michaelis? NL/BE
(ook met extra lange mouw)

Specificaties

Merk: Michaelis
Type: Non Iron overhemd

• Nooit meer strijken
  • Kleermakerskwaliteit
  • Voelt comfortabel aan

Uitvoering

• Materiaal: 100% katoen
  • Pasvorm: Slim fit (check de maattabel voor het bepalen van je maat)
  • Manchetten: Verstelbaar

Type kraag

• Cutaway: White, Light Blue, Navy Pattern, White/Blue Contrast, Navy Solid, Pink, Lilic
  • Kent: Navy
31 oktober 2018 om 06:55
wvk500 Gebruiker

Hoe bestel je verschillende kleuren?

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 07:47
Robin_94 Gebruiker

Eerst de ene kleur in je winkelmandje, klik op verder winkelen en voeg de volgende kleur toe.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 08:22
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Dat klopt helemaal Robin_94, bedankt voor je uitleg :-)

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 07:13
Guus1962 Gebruiker

Jammer alleen maar slimfit

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 07:18
GyasiJohnson Gebruiker

Hoe bestel je mouwlengte 7?

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 08:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen GyasiJohnson,

Ik vermoed dat deze allemaal slv5, maar dit vraag ik voor de zekerheid even na. In de sale zijn sowieso wel een aantal overhemden long sleeves. Voor NL klik hier en voor BE klik hier

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 09:11
Controlfriek2 Gebruiker

ik zag ze in de flashdeal staan!

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 10:26
Moderator Niek Moderator

Deze zijn inderdaad slv5 en de long sleeve in de sale waar ik naar verwees zijn slv7.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 07:49
Robin_94 Gebruiker

Deze zomer 3 non-iron overhemden van Michaelis gekocht en ben er zeer tevreden over, vandaar meteen besteld! Prima actie.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 08:21
Pyrie Gebruiker

Als ik mezelf meet, dan komen de maten in de tabel perfect overeen met mijn maten

Zal het hemd dan niet te nauw aansluiten, of is daar al wat marge op genomen?

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 09:10
Moderator Bas iBOOD Moderator

De maten zoals wij die neerzetten zijn “lijfmaten”. Dat houdt eigenlijk in dat het inderdaad de opmeting van je eigen lijf is en dat het hemd daarvoor de ruimte heeft om te passen. Als de maten precies matchen zou het hemd dus perfect zitten.
Let er wel op dat jouw eigen wensen ook belangrijk zijn. Als je van getailleerd houdt dan kun je zeker de opgemeten variant bestellen. Als je liever iets meer ruimte in je overhemd wilt, dan kun je beter een grotere maat bestellen.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 09:12
Controlfriek2 Gebruiker

top! ik zag ik in de flashdeal ook extra lang mouw overhemden staan. Kan ik er mooi 2 bestellen.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 09:16

Klopt helemaal, Controlfriek2! Veel plezier met je nieuwe overhemden :-)

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 09:36
10pizza Gebruiker

hmm, mijn boordmaat is 39, maar dat is te groot als ik kijk naar de borst/middel maten.

aangezien ik zonder stropdas ga dragen, kan ik dan beter een maat 37 boordmaat bestellen? Die maten komen beter overeen

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 10:08
Arjan1606 Gebruiker

Fijn dat je dat ons laat weten! Wil je ook nog vertellen welke kleur schoenen je draagt?

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 11:25

In dat geval zou ik inderdaad aanraden om te kiezen voor een iets kleinere maat, omdat je niet al je knoopjes tot bovenaan dicht hoeft te knopen als je hem toch zonder stropdas gaat dragen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.