28 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Regatta Calderdale II Jas

Regatta Calderdale II Jas

Wintertijd? Check! Koud? Check! We moeten er nu echt aan geloven. Het is herfst. Tijd voor een nieuwe jas dus. Vandaag bieden we een waterdichte en ademende jas aan van Regatta.

Regatta regenbroek erbij?  NL | BE

Specificaties

Merk: Regatta
Type: Calderdale II Jas

• Zachte voering
  • Waterdichte en ademend
  • Verstelbare capuchon

Ventilatieritsen
Meerdere zakken
Verstelbaar trekkoord
Getapete naden 

28 oktober 2018 om 07:38
thommypan Gebruiker

Dit is toch geen winterjas?

Volgens mij uit de collectie lente/zomer 2018

Met deze ga je echt niet, ik citeer “Wintertijd? Check! Koud? Check!” je kunnen warm houden met temperaturen die richting vriespunt gaan.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 09:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen thommypan,

Hij komt inderdaad uit de collectie lente/zomer, maar ik vermoed dat met dat stukje vooral bedoeld wordt dat hij ook geschikt is voor de herfst.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 08:20
robinkorbmacher Gebruiker

Is het de bedoeling dat je dezelfde maar besteld als je normaal hebt, of iets groter besteld omdat je de jas over een dikke trui aan doet?

Zelfde geld voor de regenbroek? Ik heb normaal waist/taille maat 29 en andere maat 46. Of moet ik wat groter nemen omdat je de broek over een spijkerbroek of iets dergelijks heen trek?

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 09:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen robinkorbmacher,

Je kunt gewoon de maattabellen aanhouden, want daarin is hier al rekening mee gehouden.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 11:42
robinkorbmacher Gebruiker

Maat XS is niet beschikbaar? Broek ook niet.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 12:37
Moderator Niek Moderator

Er zit helaas geen XS bij, deze zal niet beschikbaar geweest zijn.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.