18 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Travelin' NorthCape Lederen Outdoorlaarzen

Travelin' NorthCape Lederen Outdoorlaarzen

Verwarming aan, Netflix aan. Dekentje erbij. Kopje thee. Maar als je dan tóch naar buiten gaat, dan zijn warme voeten wel zo fijn. 

Specificaties

Merk: Travelin'
Type: NorthCape laarzen voor hem of haar

• Gevoerd met 100% schapenwol
  • Uitneembare alu-tech zool
  • Waterafstotend leder

Profielzool van natuurrubber

Instructies voor reiniging en verzorging

• Zijn de laarzen nat, verwijder dan de inlegzool en laat de laarzen drogen in een koele, goed geventileerde ruimte maar niet bij een hittebron zoals een radiator of in direct zonlicht, anders kan het leer barsten of hard worden;
  • Laat eventuele modder opdrogen, zodat deze met een zachte borstel afgeveegd kan worden;
  • Voor hardnekkig vuil of vlekken kan de bovenkant voorzichtig met schoon warm water afgespoeld worden. Gebruik in geen geval zeep of afwasmiddel en doe je laarzen niet in de wasmachine, dit beschadigd de laarzen;
  • De laarzen kunnen behandeld worden met was of een leerbeschermer;
  • Let op : verhit de was niet, hierdoor kunnen de poriën verstopt raken waardoor de ademende werking kan verminderen;
  • Indien suède wordt behandeld met was, zul je merken dat het leer gladder en donkerder wordt. Dit is een natuurlijke verandering van de uitstraling, maar zal niet de eigenschap aantasten;
  • Herhaaldelijk geforceerd je laarzen aantrekken kan de binnenvoering bij de hiel beschadigen, wat invallen van het hielstuk tot gevolg kan hebben. 
18 oktober 2018 om 00:21
pvdbig Gebruiker

Sorry, weer een gemiste kans, herenlaarzen die maar tot maat 46 gaan….
Ik had 25 jaar geleden al maat 48, de tegenwoordige jeugd heeft ook veelal grote(re) voeten :-(

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 00:42
Moderator Niek Moderator

Goedenacht pvdbig,

Helaas waren er dan geen grotere maten beschikbaar voor deze laarzen. Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen er ook weer eens grotere maten voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 06:37
peterderooij Gebruiker

gemiste kans van Travelin lijkt me.  Een grotere maat dan 46 is zo te zien alleen maar beschikbaar voor de Ulvik modellen en dan alleen in de kleur zwart.

Overigens:

in de wasmachine, dit beschadigd de laarzen;

is nog steeds onvoltooid tegenwoordige tijd, dus beschadigt met een t

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 08:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen peterderooij,

Bedankt voor je alertheid ik geef het even door, zodat het aangepast kan worden.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 11:19
pvdbig Gebruiker

Sorry, ik neem het jullie ook niet kwalijk, jullie zijn van de leveranciers afhankelijk…
Die zouden vaker grotere maten moeten aanbieden, ik loop al mijn hele leven achter de feiten aan, vaak moet je maar wat er beschikbaar is kopen om wat te hebben…

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 19:32
peterderooij Gebruiker

dat aanpassen wordt de volgende keer denk ik :-)

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 20:43
Moderator Niek Moderator

Het zou al aangepast zijn, maar ik zie inderdaad dat dat nog niet gebeurd is. Ik ga het nogmaals doorgeven en dan voor een volgende keer :-)

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 21:14
Moderator Paul Moderator

Bij de Specificaties is het aangepast, maar helaas is de tekst boven het forum niet meeveranderd.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 07:16
060385 Gebruiker

Wat is het verschil tussen de laars women en lady? Ik kan het nergens terug vinden of kijk ik niet goed?

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 08:15
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 09:23
Moderator Niek Moderator

Er zit geen verschil tussen de beide laarzen. Door een technisch probleem was er één kleur gekoppeld aan een ander type, dit is inmiddels opgelost.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 15:10
060385 Gebruiker

Dank je wel!

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 07:42
Sjorsje74 Gebruiker

Hoe vallen deze laarzen? Of gewoon je normale maat bestellen.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 08:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Sjorsje74,

De laarzen hebben een normale pasmaat, je kunt je normale maat bestellen.

Beantwoorden

9 november 2018 om 00:19
leonie1407 Gebruiker

Hi Ibood!

Ik heb ze besteld in mijn eigen maat maar zijn toch te groot, en ik was zo blij als een kind dat ik ze had! Maak er mijn moeder blij mee, maar ben zo benieuwd of ze nogmaals op de planning staan.

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:19
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Leonie,

Ik ben blij dat je jouw moeder blij hebt kunnen maken met deze laarzen.

Ik raad je aan om onze website goed in de gaten te houden, want de kans dat ze nog eens voorbij komen in een Flash Sale, HUNT of als dagdeal is zeker groot :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 09:05
mompel Gebruiker

Heb vorige jaar ook laarzen gekocht van dit merk hier op iBood heb ze nog geen 50x aangehad en bij alle 2 de laarzen vallen de zoolen gewoon van de laarzen zonde

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 09:30
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling, mompel. Heb je hierover toevallig contact opgenomen met Travelin’ of met mijn collega’s van onze klantenservice?

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 09:45
mompel Gebruiker

Nee als ik op er is iets mis druk en op defect wil drukken dan doet die niks denk dat er geen garantie meer op zit om dat ik ze op 27juni 2017 heb gekocht is lang geleden maar heb ze amper aan gehad

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 12:03
Gjalt431 Gebruiker

Jammer dat er geen maat 47 of 48 bijzit anders had ik er zeker een paar besteld.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 20:19
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Gjalt431,

Helaas zitten die er deze keer niet bij. Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen ze ook een keer in jouw maat voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.