8 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

VirtuFit Total Fit Crosstrainer

Product expert aanwezig

VirtuFit Total Fit Crosstrainer

Geen sportschool meer, stap thuis lekker op deze crosstrainer met een keuze uit 24 programma's en 32 weerstandsniveaus.

Specificaties

Merk: VirtuFit
Type: iConsole Total Fit Crosstrainer
Garantie: 2 jaar via iBOOD, 3 jaar garantie aan huis via VirtuFit

• 32 weerstandsniveaus
  • 24 verschillende programma's 
  • Met bluetooth en hartslagmeter

Eigenschappen

• Aantal programma's: 24
  • Aantal weerstandsniveaus: 32
  • Aantal user programma's: 4
  • Aantal wattage programma's: 1
  • Afmetingen (LxBxH): 156 x 72 x 169 cm
  • Belastbaar gewicht: 150 kg
  • Borstband mogelijkheid: Ja, 5 kHz
  • Aantal Heart Rate Controlled programma's : 4
  • Ergometer: Ja
  • Positie vliegwiel: Achter
  • Recovery test: Ja
  • Roterende massa: 22 kg
  • Stroomvoorziening: Netstroom
  • Type display: LCD
  • Type lagers: Kogellagers
  • Verlicht display : Ja
  • Verstelbare voetsteunen: Ja
  • Waterpas afstelbaar: Ja
  • Weerstandsysteem: Magnetisch
  • Gewicht fitness toestel: 52,5 kg
  • Hartslag meting: Ja, handsensoren en borstband
  • Kleuren display: Ja
  • MP3 ingang:  Nee
  • Opklapbaar: Nee
  • Transportwieltjes:Ja
  • Gewicht vliegwiel: 22 kg
  • Afmetingen verpakking (LxBxH): 126 x 37.5 x 69.5 cm
  • Monitor weergave: Snelheid, Tijd, Afstand, Calorie verbruik, Wattage, Hartslag
  • Verstelbare paslengte: Ja
  • Compatible met smartphone: Ja
  • Connectivity:  Bluetooth
  • Anti-slip pedalen: Ja
  • Maximale gebruikerslengte: 200 cm
  • Apps: Fit Hi Way, iConsole+

Extra's

• iConsole met iConsole apps 
  • tablethouder
  • bidonhouder
  • groot verlicht LCD scherm
  • NL handleiding

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @VirtuFit Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

8 oktober 2018 om 02:13
impy101 Gebruiker

Heeft deze trainer 5 jaar garantie in totaal of het is 3 jaar in totaal waarvan Ibood en Virtufit beide de eerste 2 jaar tegelijkertijd dekken?

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 08:14
Official Product Expert VirtuFit Expert Official Product Expert

Beste impy101,

Bedankt voor uw vraag!

De totale lengte van de garantietermijn is 3 jaar aan huis. Dit betekent dat u garantie heeft op de onderdelen en tevens aan huis bezoek indien nodig.

Veel succes met uw keuze!

De VirtuFit expert

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 07:04
pbouts Gebruiker

Ben benieuwd tot welke omgevvingstemperatuur hij goed werkt. Ik zou hem in onze serre / tuinkamer willen zetten een volledig dichte, maar onverwarmde ruimte.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 08:23

Beste pbouts,

Bedankt voor de vraag en de interesse!

In verband met vocht en stof wordt er geadviseerd de crosstrainer binnenshuis te zetten en niet bijvoorbeeld in een garage, op een overdekt terras op bij water in de buurt. Maar uit uw vraag begrijp ik dat het om een volledig dichte serre/tuinkamer gaat. Als het er maar niet vochtig is want dat is schadelijk voor de elektronische onderdelen. Wanneer het niet vochtig is, dan is het geen enkel probleem de crosstrainer daar te plaatsen.

Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik het graag.

Succes met de keuze!

Sportieve groeten,

De VirtuFit expert

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 07:14
pippe31 Gebruiker

Twee vragen:

@expert: tot welk gebruikersgewicht is deze crosstrainer geschikt?

@Ibood: wordt de crosstrainer naar de juiste etage gebracht of is het leveren tot de voordeur?

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 08:37

Beste pippe31,

Bedankt voor de vragen!

Het maximaal belastbaar gebruikers gewicht is 150 kg.

De afspraak is dat de chauffeur de crosstrainer tot de voordeur levert maar we zien ook regelmatig dat wanneer het netjes wordt gevraagd de chauffeur bereid is te helpen. Wellicht een idee om alvast wat hulp in te roepen van een sterke buurman, familielid of vriend:-)

Succes met de keuze!

Sportieve groeten,

De Expert

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 13:34
PRObin Gebruiker

Beste VirtuFit,

Is er iets extra te regelen wat betreft bezorgen op een 2e verdieping?

Ik heb 3 maanden geleden een Hernia gehad en zou graag een crosstrainer willen gaan gebruiken voor mijn dagelijkse wandelingen. Echter, de sleutel van m’n nieuwe huis kreeg ik 3,5 maand geleden, u kunt dus wel raden hoe vol de beneden verdieping al staat voor een sterke buurman, familielid of vriend :-(

Groeten,

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 14:48

Beste PRObin,

Gefeliciteerd met het nieuwe huis!

De levering vind plaats via een transporteur en daarbij zijn we afhankelijk van de desbetreffende chauffeur (ze zijn het niet verplicht). We kunnen hierop dus helaas geen garanties geven.

Mocht het niet lukken met de chauffeur dan hoop ik dat er nog een plekje is op de beneden verdieping en dat u een team kunt samenstellen om te helpen tillen met alles wat daar staat:-)

Veel succes met de keuze en een fijne dag gewenst!

En veel beterschap gewenst met het herstellen van een hernia.

Sportieve groeten, de Expert

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 09:46
Gert19689 Gebruiker

Hallo! Mijn vriendin heeft een Virtufit Loopband en is daar heel erg tevreden over!! Deze crosstrainer zou daar mooi bij passen! Mooie aanbieding!

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 10:01
Hans. Gebruiker

Ik ben erg benieuwd hoe dit apparaat is ten opzichte van de Precor die ik op de sportschool gebruik. Iemand die dit kan vergelijken misschien ?

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 13:51

Beste Hans,

Hartelijk dank voor uw vraag.

Ik kan alleen wat aangeven over de VirtuFit crosstrainer en niet over Precor.

Ik hoop dat er wellicht nog andere iBood leden zijn die daarover wat kunnen zeggen.

Het VirtuFit toestel is van uitstekende kwaliteit en heeft uitdagende trainingsopties en vele gemakken. Mocht u daar nog vragen over hebben dan verneem ik dat graag.

Succes met uw keuze:-)!

Fijne middag!

Sportieve groeten de Expert

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 10:43
BvZwolle Gebruiker

Ik had zijn voorganger getipt, maar dit is natuurlijk nog mooier! Zojuist maar besteld dus. Bedankt voor het luisteren iBood!

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 10:54

Beste BvZwolle,

Hartelijk dank voor de tip en alvast veel trainingsplezier met de VirtuFit Crosstrainer!

Sportieve groeten,

De Expert

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 10:48
verasategui Gebruiker

Is dit toestel compatibel met apple health kit?

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 10:56

Beste verasategui,

Hartelijk dank voor uw vraag.

Deze vraag hebben we eerlijk gezegd nog niet eerder gehad en gaan we uitzoeken.

Zodra we het antwoord hebben zal ik het direct posten.

Sportieve groeten de Expert

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 14:06

Beste verasategui,

Zojuist hebben we het antwoord ontvangen.

Apple kan communiceren met de crosstrainer middels de iConsole App, welke ook compatibel is met deze crosstrainer.

Veel succes met de keuze!

Sportieve groeten,

De Expert

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 14:42
verasategui Gebruiker

maw communiceert de iConsole app niet met apple healthkit en zou ik de gegevens van de training handmatig allemaal moeten ingeven in de Apple gezondheids app. Heb ik ook net bevestigd gekregen van Apple. Dit is een serieus gemis voor Apple gebruikers die ook de Apple watch gebruiken voor hun trainingschema. Ook de hartslag zal niet gecommuniceerd worden met de Apple gezondheids app die alles voor me bijhoudt. Voor mij als hartpatiënt zelfs gevaarlijk. Deze laat ik voorbij gaan. Had voor mij een miskoop geweest. Ik hoop dat deze overigens geweldige fabrikant hier ooit werk van maakt en aan apple de kleine licentie betaald om zijn gegevens te delen met apple healthkit en de gezondheids app. Dan koop ik hem direct.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 13:28
Bertbijl Gebruiker

Gebruikerslengte staat op 200cm, is dit apparaat minder/niet geschikt bij lengte van 205?

En verzending op 10/10, is levering op 11/10? Is hierin ruimte om dit in overleg te plannen of is dit vast moment?

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 13:40

Beste Bertbijl,

Hartelijk dank voor uw vragen.

De crosstrainer is ook geschikt voor een lengte van 205. Het apparaat is groot genoeg.

De levering vind naar verwachting plaats op 10-10 maar mocht u onverhoopt niet thuis zijn dan laten ze een briefje achter met de gegevens en kunt u heel gemakkelijk een afspraak maken voor een levering op het tijdstip waarop u dat het beste schikt.

Mochten er nog aanvullende vragen zijn dan horen we deze graag.

Veel succes met de keuze!

De Expert

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 15:39
J. Buitink Gebruiker

voor wat voor maat tablet is is de tablet houder?

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 15:52

Beste J. Buitink,

Hartelijk dank voor de vraag.

De tablethouder is universeel en kan dus voor alle formaten tablets worden gebruikt. Tevens kun je ook je telefoon erop zetten.

Veel succes met de keuze en fijne middag!

Sportieve groeten,

De Expert

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 18:40
jurriaan_cap Gebruiker

betekent “Roterende massa: 22 kg” dat er een vliegwiel van 22 kg in zit ? zo nee hoe zwaar is dan het vliegwiel ?

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 19:04

Beste jurriaan_cap,

Bedankt voor de vraag!

Roterende massa is het gewicht van de draaiende onderdelen en weegt inderdaad 22 kg. Het vliegwielgewicht is 20 kg.

De kwaliteit van het weerstandssysteem is tevens belangrijk voor de kwaliteit van de crosstrainer en deze is bij deze crosstrainer uitstekend.

Deze geeft een geruisloze beweging.

Succes met de keuze!

Sportieve groeten,

De Expert

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.