3 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

12x Fruit of the Loom Basic Shirt | Ronde of V-Hals

12x Basic Shirt (Ronde of V-Hals)

Nette basic shirts van goede kwaliteit en met een fijne pasvorm. Je hebt ze gewoon altijd nodig!

Specificaties

Merk: Fruit of the Loom
Type: Basic shirts
Aantal: 12 stuks

• 140-160 gram/m² katoen
  • Passen bij iedere outfit
  • Twaalf shirts in één keer!

Materiaal: 100% katoen, jersey
Hals van katoen/lycra met rib
Met Belcoro-garen

Hoeveelheid katoen per kleur
Wit met V-hals: 160 gram/m²
Wit en zwart met ronde hals: 140 gram/m²

3 oktober 2018 om 00:16
redistua Gebruiker

Ooit hadden jullie 160 gram/m² zwarte FOTL shirts met ronde hals.
Ik hoop dat die weer eens terug komen.

Van de 160 gram versie gaan ragdoll kattenharen veel makkelijker af, dan van de 140 grams versie die ik daarna kocht :’(

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 01:30
Moderator Niek Moderator

Goedenacht redistua,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen die ook weer een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier :-)

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 02:23
redistua Gebruiker

Ik heb daar het bericht ook geplaatst met een aanvulling en verwijzing naar de dagdeal van vandaag.
Hopelijk komen die zwarte 160 gram shirts weer eens langs, dan zitten ze meteen in mijn mandje.
Die zijn voor mij veel prettiger dan de dunne 140 gram versie, dat was achteraf een miskoop.
Ik dacht toen dezelfde te bestellen, helaas lagen ze al te lang op de plank toen ik achter het verschil kwam.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 03:09
frolow Gebruiker

Beetje jammer dat jullie geen zwarte v-hals aanbieden. Ik laat deze aan mij voorbij gaan.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 07:42
Boei3nd3r Gebruiker

Mwah, 2 keer gekocht. 1e keer wel tevreden over, grofweg een jaar mee gedaan. 2e keer was beduidend minder goede kwaliteit, shirts scheuren na 2-3 keer dragen bij je oksels. Kwaliteit is niet goed, tenzij dit weer verbeterd is. Blijft natuurlijk geen geld, 2-2,5 per shirt.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 08:14
Patjeuhhh Gebruiker

De maten, zoals ze in de maattabel staan, zijn dat de maten van de shirts, of van diegene die ze draagt?

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 08:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Patjeuhhh,

De sizes zijn de maten van de shirts en de afmetingen van de persoon die ze draagt. Aan de hand van de afmetingen kun je dan bepalen welke maat shirt je het beste kunt nemen.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 10:24
Eugene1213 Gebruiker

Spijtig genoeg laat ik FOTL aan mij voorbijgaan. Vorige koop is een paar maanden meegegaan, na een 2-tal maal wassen leken die t-shirts eerder op xxxxxl :) dus neen…zolang geen betere kwaliteit dan dit kan ik beter wat meer uitgeven aan kwaliteit.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 11:36
yukkieb Gebruiker

Vorig jaar besteld. Shirts zijn na 1x wassen te kort. Met die prijs moet je niet klagen misschien maar ik koop ze nooit meer.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 11:40
Koosspakman Gebruiker

Nu 1,5 jaar in het bezit van deze shirts. Worden frequent gedragen, bijna dagelijks, thuis en op het werk. Geen klachten over de kwaliteit, geen scheuren of wijder worden. Prima deal dus

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 17:42
willemklijn Gebruiker

Maattabel klopt niet. Mijn borstomvang is 106 cm. Wat is dan mijn maar?

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 08:14
Moderator Jelle Moderator

Helaas is deze aanbieding al afgelopen.

Excuses voor het niet beantwoorden van de vraag.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.