30 september 2018 om 00:00
iBOOD

Aviator Herenhorloge

Aviator Herenhorloge

Stijlvolle herenhorloges van Aviator, voor de gentlemen onder ons.

Specificaties

Merk: Aviator
Type: Herenhorloge G253
Garantie: 2 jaar

• Stoer design
  • Quartz-uurwerk
  • Makkelijk te combineren

G253

• Analoog en digitaal horloge
  • Materiaal kast: Roestvast staal
  • Materiaal band: Leer
  • Soort sluiting: Gesp
  • Materiaal venster: Mineraalglas
  • Kleur wijzerplaat: Zwart
  • Soort uurwerk: Quartz
  • Waterdichtheid: 5 ATM (geschikt om mee te douchen)
  • Extra functies: Chronograaf (stopwatch), alarm en dubbele tijdsweergave (analoog en digitaal)
  • Doorsnede van de kast: 44 mm
  • Dikte kast: 10 mm

30 september 2018 om 03:16
Dirkvdn Gebruiker

Beste Ibood, ik ben reeds jaren een zeer trouwe klant doch dit moet ik echt mededelen, verwijder dit item aub onmiddelijk van jullie site, deze horloges zijn het grootste prularia dat je ooit kan aanbieden, vorig jaar heb ik er 6 besteld als cadeau voor mijn familieleden doch GEEN ENKELE werkt behoorlijk, deze horloges functioneren totaal niet, ze vallen allemaal stil, een mogelijkheid tot service is onbestaande, geen reacties op mails en dergelijke, geloof me, dit is pure oplichterij

Beantwoorden

30 september 2018 om 08:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Dirkvdn,

Wat vervelend dat de horloges niet werken naar behoren. Heb je hierover ook al contact gehad met iBOOD?

Beantwoorden

30 september 2018 om 08:25
gertesse Gebruiker

Ik heb er een gekocht die al 2 jaar prima loopt

Beantwoorden

30 september 2018 om 10:31
AaronK Gebruiker

Heb er inmiddels 7. Sommige gekocht via Ibood. Ja er zijn er bij waarvan de batterij na een paar jaar leeg waren. Maar is dat gek? Ik denk het niet. Horlogemaker/juwelier od. zetten er weer een nieuwe batterij in voor een klein bedrag. Dus nee, Niets mis met dit merk horloges.

Beantwoorden

1 oktober 2018 om 13:16
Moderator Jelle Moderator

Bedankt voor je reactie AaronK.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

30 september 2018 om 11:27
Tumki Gebruiker

Bagger…! Heb er vorig jaar een aangeschaft via ibood. Na 3 maanden defect. Ik heb er verder niet meer naar omgekeken maar het kan idd aan het batterijtje liggen, maar dan nog mag het wel langer meegaan.

Beantwoorden

30 september 2018 om 11:55
jerikho Gebruiker

punt 1: de adviesprijzen worden steeds gekker hier!

punt 2: volgens de tekening/schema, kan je tot 200m ermee duiken???

Beantwoorden

30 september 2018 om 12:14
adkl Gebruiker

@punt 2: Nee, er staat 5 ATM. Dan even in de tabel opzoeken en vind je iets anders.

In de plaatjes wordt aangegeven dat je er wel mee kunt zwemmen, maar niet mee kunt duiken.

5 ATM staat waarschijnlijk voor 5 Atmosfeer, hetgeen refereert aan de druk, die het horloge zou moeten kunnen doorstaan.

Dus, wel gewoon zwemmen, niet mee gaan duiken.

Beantwoorden

1 oktober 2018 om 13:17
Moderator Jelle Moderator

Bedankt voor je antwoord adkl.

Over punt 1: iBOOD gebruikt de adviesprijs toen het product net op de markt kwam. Het kan zijn dat hij ondertussen in prijs is gedaald.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

1 oktober 2018 om 01:42
triman Gebruiker

Vorige keer besteld. Niks mis mee. Duiken zal ik niet doen met dit horloge. Bandjes gaat dat vast niet leuk vinden.

Nieuw batterijtje, pak een schuifmaat en draai de deksel open. En weer door

Beantwoorden

1 oktober 2018 om 10:44
techno2004 Gebruiker

Vorige keer exact hetzelde model gekocht uurwerk loopt achter dacht eerst batterij aangezien ook digitaal uurwerk… na vervangen batterij nog steeds 15 min achter na paar uur…

Ik heb ook een aviator zonder digitaal uurwerk die loopt wel perfect.

Afblijven van dit model

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 12:29
Glenn De Vriendt Gebruiker

Heeft iemand de link naar de manual van dit horloge?

Digitale gedeelte kan ik afstemmen op analoge, maar het lukt me niet om de datum aan te passen.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 08:58
Looks4you Gebruiker

Mijn digitale gedeelte werkt niet ?

Heet iemand een handleiding van deze horloge ?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.