15 september 2018 om 00:00
iBOOD

LittleLife Adventurer Draagzak

LittleLife Adventurer Draagzak

Handsfree met de kleine op pad, dat kan met de LittleLife Adventurer. Want je hebt je handen al vol genoeg toch? :)

Specificaties

Merk: LittleLife
Type: Adventurer Draagzak
Garantie: 2 jaar

• Van 6 maanden tot 3 jaar
  • Verstelbare zitting en rug
  • Voldoet aan BS EN 13209:2004 en BS EN 71-3:1994

Handgrepen aan de bovenkant en een zacht gezichtsveld
Verstelbaar, anatomisch gevormd zitgedeelte voor kinderen
Volledig instelbaar rugsysteem
Draaiende heupgordel voor comfort tijdens het lopen
Opbergvak in de basis
Kick-out been biedt extra stabiliteit

Maximale belasting: 20 kg
Volwassenen pasvorm: 1.57 - 1.87 meter
Geschikt voor kinderen van 6 maanden tot 3 jaar
Voldoet aan BS EN 13209: 2004 en BS EN 71-3: 1994 veiligheidsnormen
Verstelbaar rugsysteem: instelbaar
Extra functies: opbergvak in de basis
Afmetingen: 41 x 32 x 73 cm
Gewicht: 1,9 kg

15 september 2018 om 09:43
CapCanaille Gebruiker

Voor vaders die 1m96 lang zijn is de Little Life Draagzak dan helaas niet geschikt? Dat zou vreemd zijn want heel veel Nederlandse mannen zijn tegenwoordig toch langer dan 1m87…….!!! Anna-Marie+

Beantwoorden

15 september 2018 om 12:16
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag CapCanaille,

Deze informatie vind ik ook terug op de website van de leverancier. Het zal wel om de optimale pasvorm gaan, maar dat betekent niet dat hij ook door grotere mensen gedragen kan worden. Je kunt het ook altijd uitproberen en als het niet bevalt, hem binnen de wettelijke 14 dagen zichttermijn retourneren.

Beantwoorden

15 september 2018 om 16:03
CapCanaille Gebruiker

Ik vind je antwoord niet duidelijk. Kan hij nou wel of niet gedragen worden door iemand die 1m96 is. Dat moeten jullie toch veel makkelijker kunnen uitvinden dan dat ik hele sousa v. bestellen plus proberen en dan weer alles retour te zenden, moet uitvoeren.

Beantwoorden

15 september 2018 om 17:02
Moderator Niek Moderator

Doordat iBOOD in het weekend gesloten is kan ik het niet navragen. Ik ben een vrijwillige moderator die zoveel mogelijk vragen probeert te beantwoorden. We doen dit aan de hand van de informatie die we kunnen vinden. Helaas kan ik over deze draagzak geen informatie vinden voor mensen die langer zijn dan de aangegeven lengte.

Wat ik nog wel kan doen is het maandag voor je navragen wanneer iBOOD weer geopend is. Je kunt dat eerst de draagzak bestellen en wanneer maandag blijkt dat het inderdaad niet kan, dan kun je de bestelling kosteloos annuleren. Laat maar even weten of ik het maandag voor je navragen moet.

Beantwoorden

15 september 2018 om 19:19
Twinkle81 Gebruiker

Het heeft te maken met de lengte van het rugpand en de lengte van de schouderbanden. Het is dus afhankelijk van de bouw of het wel of niet past (mijn voorkeur gaat niet uit naar een framedrager omdat ze best zwaar aanvoelen met kind erin)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.