13 september 2018 om 00:00
iBOOD

Versace 19V69 Abbigliamento Sportivo Srl V60 Herenlaarzen met Veters

Versace 19V69 Herenlaarzen

Italiaanse looks en klasse voor aan je voeten. Deze laarzen met veterS zitten heerlijk en staan je nog mooier.

Specificaties

Merk: Versace 19V69 Abbigliamento Sportivo Srl
Type: Herenlaarzen met Veters (V60)

• Italiaanse looks en klasse
  • Gemaakt van leder en textiel
  • Hoog draagcomfort

Materiaal: leder en textiel
Binnenzooltjes zijn verwijderbaar

13 september 2018 om 00:16
Jazzy84 Gebruiker

Kunnen jullie iets zeggen over hoe de maten uitvallen? Is het ook mogelijk om na het passen ze eventueel om te ruilen voor een andere maat?

Beantwoorden

13 september 2018 om 00:22
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Jazzy84,

Ik ga even navragen hoe de maten uitvallen. Ruilen is niet mogelijk helaas, maar retour sturen natuurlijk wel. Houdt er wel rekening mee dat de kosten van het retour sturen voor eigen rekening zijn.

Beantwoorden

13 september 2018 om 09:55
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jazzy84,

Er is inmiddels een maattabel toegevoegd :-)

Beantwoorden

13 september 2018 om 00:19
djsander Gebruiker

Even voor de duidelijkheid; dit merk heeft helemaal niets te maken met het echt “Versace”. De oude prijs laat dat je wel denken, wat iets weg heeft van misleiding…

Beantwoorden

13 september 2018 om 00:23
Moderator Paul Moderator

Er zijn nu eenmaal meer Italianen die Versace heten. Dit bedrijf heet Versace 19V69 Abbigliamento Sportivo Srl en is niet hetzelfde als Gianni Versace, maar dat wordt ook nergens gepretendeerd.

Beantwoorden

13 september 2018 om 06:05
danidani Gebruiker

Dit is zo’n chinese mushroom brand. Van prijs slaat nergens op, product alleen op iBood, iBood concurrenten en op eBay/Amazon. Paul, kun je een link sturen naar een serieuze webshop waar schoenen van dit merk voor een prijs boven de €200 worden aangeboden?

Beantwoorden

13 september 2018 om 07:28
fleur153 Gebruiker

Tikkeltje verongelijkte reactie. Zet het in ieder geval in de omschrijving dat deze schoenen niks te maken hebben  met de te vroeg overleden modekoning Gianni Versace. Btw, 100 euro lijkt me nog te veel voor deze combinatie van ‘textiel en leder’.

Beantwoorden

13 september 2018 om 09:54
Erikvereijken Gebruiker

Hou toch op Paul

Beantwoorden

13 september 2018 om 06:28
Jerommeke23 Gebruiker

Weer een mooie vorm van misleiding, goed bezig iBood

Beantwoorden

13 september 2018 om 06:35
Marsdepars Gebruiker

Ben inderdaad erg benieuwd waar die prijs van boven de 500,- vandaan komt… wellicht de site http://www.uitonzeduimgezogen.nl?Zijn op het eerste gezicht mooie boots maar door dergelijk prijsverschillen te benoemen voel ik me redelijk in de maling genomen… typisch geval van je hand overspelen?

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Wij hanteren de adviesprijs die door de fabrikant wordt vastgesteld bij de lancering van het product. De adviesprijs van € 549,00 komt dus bij de leverancier vandaan.

Meer informatie hierover kun je hierr terugvinden.

Beantwoorden

13 september 2018 om 11:12
peterderooij Gebruiker

Bas,

Heb je mijn bericht van 08:17 gelezen?

In één oogopslag moet duidelijk zijn dat het om de adviesprijs gaat en dat is niet het geval.

Wat gaan jullie daar aan doen?

Beantwoorden

13 september 2018 om 06:44
Marsdepars Gebruiker

Heb nog maar ff gecontroleerd wat de spelregels zijn zie https://www.consuwijzer.nl/thema/fraude-oplichting-en-oneerlijke-handelspraktijken, onder kopje “misleidende  verkoop”. Wellicht toch maar melding van maken?

Beantwoorden

13 september 2018 om 14:15
Jerommeke23 Gebruiker

Lijkt me goed plan, deze ‘aanbieding’ gaat echt te ver deze keer.

Beantwoorden

17 september 2018 om 20:43
Moderator Jelle Moderator

Gelukkig is deze aanbieding al afgelopen. We gaan proberen het niet meer voor te laten komen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

13 september 2018 om 06:51
stannitje Gebruiker

Dit merk is rommel, heb hier eens tshirts van gekocht. Echt zpijt van. Made in Bengladesh. Dit is puur bedrog, die referentieprijzen zijn een leugen en de promoprijs is nog veel te duur.

Beantwoorden

13 september 2018 om 07:07
Marsdepars Gebruiker

Precies, maar ff wachten hoe ibood hierop reageert anders melken we melding van deze manier van misleiding…

Beantwoorden

13 september 2018 om 07:29
Marsdepars Gebruiker

“Maken we melding” ????

Beantwoorden

13 september 2018 om 08:17
peterderooij Gebruiker

Ibood suggereert een ‘van/voor” korting van 82% en dat is misleidend.

stukje uit https://www.consuwijzer.nl/thema/wet-oneerlijke-handelspraktijken

Kortingen aanbieden terwijl het geen echte kortingen zijn. Maakt de ondernemer gebruik van “van/voor-prijzen”? Dan moet het product of de dienst kort geleden te koop zijn geweest voor de “van-prijs”. Kort geleden betekent concreet: niet langer dan 3 maanden geleden. Is de “van-prijs” de adviesprijs van de leverancier? Dan moet dat in één oogopslag duidelijk voor u zijn.

Beantwoorden

13 september 2018 om 07:32
cemsar Gebruiker

Ervaring is niet wat je overkomt; het is wat je doet met wat je overkomt. #weesslim #ibood denk na!

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:11
Susantigoon Gebruiker

Wat een gedoe om niks…  Heel simpel:

als het product èn prijs je aanstaan, kopen. Zo niet, laten gaan. Niemand die je dwingt toch?

Beantwoorden

17 september 2018 om 19:56

Helemaal goed. Wij bieden het aan en het is aan de mensen of ze het willen kopen of niet.

Bedankt voor je reactie.

Jelle

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:16
Susantigoon Gebruiker

De (buiten)zolen zijn van van LEER?

Van een serieuze schoen in de serieuze prijsklasse >500 EUR verwacht ik niet anders, maar toch even voor de zekerheid, ik vind ‘t namelijk nergens.

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:23

Dat ga ik even voor je navragen, Susantigoon!

Beantwoorden

13 september 2018 om 12:41

Deze informatie is bij ons helaas niet bekend.

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:47
brietveld Gebruiker
13 september 2018 om 11:14
innuendo Gebruiker

Waar precies is de onzinnige adviesprijs dan terug te zien? Ik kan niet eens een fatsoenlijk website van het but merk vinden.

Beantwoorden

13 september 2018 om 11:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen innuendo,

Wanneer je in google op Versace 19V69 zoekt, dan staan ze meteen bovenaan onder de advertenties. Voor de website klik hier :-)

Beantwoorden

13 september 2018 om 11:37
peterderooij Gebruiker

en daar vind je dit product niet terug.

De vraag “Waar precies is de onzinnige adviesprijs dan terug te zien? ” is hiermee dus niet beantwoord.

Beantwoorden

13 september 2018 om 12:44

Ik zie op hun website inderdaad de adviesprijzen niet vermeld staan. Of ze elders wel staan durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Beantwoorden

13 september 2018 om 14:13
Jerommeke23 Gebruiker

Gaat om de mensen die iBood hiermee misleid. Niet iedereen checkt de comments of googled deze producent. Dan kan je zeggen dat is niet slim of eigen verantwoordelijkheid, maar zo werkt het niet, anders was bovengenoemde wet- en regelgeving er niet.

Beantwoorden

13 september 2018 om 14:14
Jerommeke23 Gebruiker

(reactie op susatigoon)

Beantwoorden

13 september 2018 om 15:06
Age of Mace Gebruiker

Als consument heb je onderzoeksplicht. Dus zo werkt het wel..

Verder niet mijn smaak laarzen dus ik pas.

Beantwoorden

13 september 2018 om 15:12
Dann1s Gebruiker

My gosh jongens. Normaal gesproken reageer ik niet snel maar sommige mensen praten hier zo agressief en prikkelend dat ze bijna als een pestkop overkomen, bijvoorbeeld @Erikvereijken met “Hou toch op Paul”. Kan je de volgende keer wat respectvoller reageren naar moderators of product experts. Dingen in tekst komen vaak harder aan, daar zou je rekening mee moeten houden.

Ik las altijd de reacties omdat vroeger nette mensen daar objectieve informatie gaven. Het lijkt inmiddels een klaagbaak geworden waarin te veel mensen hun ongenoegen niet netjes kunnen bewoorden. Gelukkig zijn er mensen als marsdepars die dat nog wel kunnen en mensen als Erik kunnen compenseren die de pestkop willen uithangen. Schaam je erik verrijker! :)

Beantwoorden

13 september 2018 om 15:19
gjs Gebruiker

Ach hou toch op Dann1s ;-)

Beantwoorden

13 september 2018 om 22:43
djsander Gebruiker

Misschien omdat Ibood ons met zo’n ‘aanbieding’ ook tamelijk respectloos behandeld?

Beantwoorden

13 september 2018 om 15:17
gjs Gebruiker

Zou het andersom ook zo werken? “Ibood, ik heb er origineel 150,- voor over, maar ik maak nu een tientje over”?

Beantwoorden

13 september 2018 om 17:15
paraglyder Gebruiker

Zo sta je ook in de supermarkt?

Normaal kost die pak melk € 1. Nu is het 1+1 gratis. Dus ik neem er 3 mee voor € 1.

…?

Beantwoorden

17 september 2018 om 20:17

Je zou het kunnen proberen.

Je kan een tweet sturen via #ibood, een reactie geven op fb of via de contactpagina ons bereiken.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.