16 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Nebulus Lorens Chino Short

Nebulus Lorens Chino Short

Of je op vakantie gaat of lekker in de Lage Landen blijft, de korte broek ga je aantrekken deze zomer! Vandaag bieden we nette chino shorts aan van Nebulus.

Specificaties

Merk: Nebulus
Type: Lorens Chino Short

• 100% katoen
  • Perfecte pasvorm
  • Voorzien van 3 zakken

Logo gestikt op bij de rechterzak

16 mei 2018 om 07:05
etienn Gebruiker

MATEN TABEL IS ONDUIDELIJK,MATEN IN CM ?

Beantwoorden

16 mei 2018 om 07:26
Moderator Jim Moderator

OK GAAN WE REGELEN!

;-)

Beantwoorden

16 mei 2018 om 09:03
christiane1 Gebruiker

Waar kan ik de maattabel terugvinden  in cm?

Beantwoorden

16 mei 2018 om 10:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Door te klikken op deze link, Christiane :-)

Beantwoorden

16 mei 2018 om 07:17
gpvitterzon Gebruiker

Matentabel is niet cq zeer slecht te lezen. Graag vervangen door een duidelijkere tabel.

Beantwoorden

16 mei 2018 om 07:26
Moderator Jim Moderator

Hi GPVitterzon!

Ga ik even voor je navragen. Waarschijnlijk hebben ze nog wel een betere!

Groet!

Jim

Beantwoorden

16 mei 2018 om 08:09
Freaky4ever Gebruiker

Ook ik vind de maattabel wat raar. Oke, eerlijk is eerlijk heb hier ook geen cm liggen op mn werk maar als ik t enigszins op probeer te meten dan kom ik er niet uit. ;-)

Heb normaal gesproken van boxers L, lange broek W maat 33 of 34.
Wat kan ik dan het best bestellen?

Alvast bedankt!

Freek

Beantwoorden

16 mei 2018 om 10:31

Hoi Freek,

Ik kan je enkel aanraden om toch een poging tot opmeten te doen en vervolgens te bestellen. We hebben de maattabel inmiddels iets vergroot en verduidelijkt.

Mocht je er niet uitkomen, dan hoor ik graag waar je tegenaan loopt.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

16 mei 2018 om 09:01
pmaes01 Gebruiker

ik heb normaal maat 32/33 welke maat is dat voor deze broek?

Beantwoorden

16 mei 2018 om 10:31

Ik zou je aanraden om met de maattabel de juiste maat te bepalen. Mocht je hier niet uitkomen, dan hoor ik het graag.

Beantwoorden

16 mei 2018 om 09:14
pierrevdven Gebruiker

Bij merkbroeken (ESprit) heb ik maat 36 maar geen idee wat ik hier moet kiezen. In de tekening staat vrolijk “3″ bij de taillemaat maar in de tabel is deze niet terug te vinden

Beantwoorden

16 mei 2018 om 09:41
eva864 Gebruiker

Met 2 ipv 3 zal je er ook wel komen. De tekening voor het meten van 2 is wel verkeerd : de pijl geeft aan dat je rondom moet meten, maar de opgegeven afmeting is duidelijk van naad tot naad gemeten. 6 is de heupbreedte, en daarvoor staat wel aangegeven dat die naad tot naad gemeten is. Als de heupbreedte voor bv S 49 is en de tailleomtrek zou (zoals de tekening suggereert) 40 zijn (en de taillebreedte dus 20), dan zou er wel iets fameus mis zijn met de verhoudingen van deze short.

Beantwoorden

16 mei 2018 om 10:24

2 betreft inderdaad de  “half waist” en dus van naad tot naad.

Ik raad je aan om je Esprit broek even op te meten en te vergelijken met deze broek.

Beantwoorden

16 mei 2018 om 11:36
Theogeijsen Gebruiker

Jullie hebben de tekening vergroot en verduidelihkt. Wat hebben jullie dan verduidelijkt ?

Beantwoorden

16 mei 2018 om 11:38

Hoi Theo,

We hebben hem vergroot en een deel van de lege cellen verwijderd die mogelijk voor minder overzicht zorgden. In die zin verduidelijkt, maar inderdaad geen waarden, tekst of afbeeldingen aangepast.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

16 mei 2018 om 16:53
SCNTRXX Gebruiker

Oeh, die groene is nice, lekker fris, helemaal als ik straks goed bruin gebakken ben.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.