14 mei 2018 om 00:00
iBOOD

McGregor Sneakers

McGregor Sneakers

Sneakers, wie heeft ze nog niet in de kast staan? Erg comfortabel, trendy en gemakkelijk te combineren!

Specificaties

Merk: McGregor
Type: Damessneakers Lower East of Herensneakers Leisure Sport

• Perfecte zomerschoenen
  • Erg comfortabel en trendy
  • Gemakkelijk te combineren

Sluiting: Veters
Dempingspunt: Voorvoet en hak
Schoenhoogte: Laag
Opties: Uitneembare zool

Materiaal buitenlaag: Canvas
Materiaal zool: Rubber
Materiaal voering: Textiel

14 mei 2018 om 00:23
gvenema Gebruiker

McGregor is toch failliet? Hoe zit het dan met garantie?

Beantwoorden

14 mei 2018 om 00:50
Moderator Paul Moderator

Garantie verloopt gewoon via iBOOD. Daarnaast heeft het bedrijf McGregor na de faillisementsverklaring weer een doorstart gemaakt.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 00:46
thesteef Gebruiker

“Ook verkrijgbaar in RVS”, dan zullen die schoenen vast lang mee gaan, maar erg comfortabel lijkt me dit niet ;)

Beantwoorden

14 mei 2018 om 00:52
Moderator Paul Moderator

Alleen de Saeco koffiemachine is ook verkrijgbaar in RVS, maar om één of andere reden verschijnt die melding soms ook bij andere deals. De IT afdeling van iBOOD werkt aan een oplossing.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 07:03
LeroyBrown84 Gebruiker

Niet soms, maar altijd.

Is gewoon een simpele layout-handeling…

Beantwoorden

14 mei 2018 om 08:17
fred.89 Gebruiker

De oplossing is Leroy Brown84. Ik zou hem bellen en het probleem is zo opgelost. ;-)

Beantwoorden

14 mei 2018 om 12:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben nog enkele ICT-vacatures, dus Leroy is zeker welkom om te checken of er iets voor hem bij zit:

https://ibood.homerun.co/

Zoals door Paul aangegeven is het probleem bekend en wordt er aan gewerkt dit op te lossen.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 08:01
FridgeNL Gebruiker

“Damessneakers Lower East” En dat begint pas bij maat 41? Nu weet ik wel dat er dames zijn met wat grotere voeten maar vanaf 36 zou dan toch wel gewenst zijn.

Edited by: Bas iBOOD
Link weggehaald :-)

Beantwoorden

14 mei 2018 om 08:02
FridgeNL Gebruiker

Geen idee waarom de app er een link van heeft gemaakt ????

Beantwoorden

14 mei 2018 om 12:05

Ik zie dat het dropdownmenu door elkaar staat, waardoor hij bij maat 41 lijkt te beginnen. Echter kun je deze schoenen vanaf maat 37 bestellen :-)

Beantwoorden

14 mei 2018 om 09:52
voorkamer Gebruiker

ik heb al een aantal keer McGregor via Ibood besteld en ze vallen enorm groot.

wat is mijn garantie dat de maat deze keer wel klopt?

Beantwoorden

14 mei 2018 om 12:03

Hoi voorkamer,

Het blijft altijd lastig om een maatadvies te geven. Als je normaal bijvoorbeeld hardloopschoenen draagt (die vallen doorgaans kleiner), dan zullen deze juist groot vallen als je dezelfde maat bestelt.

Doorgaans kun je van deze sneakers echter je eigen maat bestellen, maar een garantie voor jouw specifieke voet kan ik niet geven.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

14 mei 2018 om 13:45
voorkamer Gebruiker

Hoi Bas,

dank voor de reactie. uiteraard vallen schoenen anders en ik begrijp dat je niet specifiek op een individu de schoenmaat meet.
echter, het valt wel op dat dit 2x is gebeurd (bij hetzelfde merk).

Het terugsturen bij Ibood word ook niet gefaciliteerd als het niet past toch?

Beantwoorden

14 mei 2018 om 13:49

Je kunt bij ons ongedragen (passen mag wel) schoenen retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Je krijgt dan je gehele aankoopbedrag terug. Retourkosten worden inderdaad niet vergoed.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.