10 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Travelin' Dalen Outdoorslippers | Heren

Travelin' Outdoorslippers | Heren

Een hele zomer lang op outdoorslippers rondlopen? Met dit paar van Travelin' is het mogelijk!

Specificaties

Merk: Travelin'
Type: Dalen outdoorslippers

• Goede ondersteuning
  • Stevig en comfortabel
  • Keuze tussen 2 kleuren

Materiaal: PU leer
Binnenkant: neopreen
Profielzool: natuurrubber
Voetbed: heerlijk zacht
Met extra toplaag
Normale pasvorm

10 mei 2018 om 09:57
martdj Gebruiker

Iemand ervaring met deze? Ik heb zelf Teva teenslippers met kurken voetbed. Daar slijt de zool vrij rap van, dus ik vraag me af of deze net zo lekker zitten maar duurzamer zijn. Ik zie dat ze regelmatig langskomen op koopjessites

Beantwoorden

10 mei 2018 om 11:17
psbb Gebruiker

Vorig jaar twee paar gekocht. Voetbed slijt vrij snel. Bandje wat tussen de tenen zit liet al heel snel los. 2e paar nu ook al. Ze lopen fijn maar ik vind de kwaliteit slecht. Niet weer.

Beantwoorden

10 mei 2018 om 12:21
mvanderpot Gebruiker

Ik heb precies dezelfde ervaring met deze slippers, eerste paar teruggestuurd omdat teenbandje losschoot op dag één. Van het tweede paar het voetbed compleet door, slechte kwaliteit.

Beantwoorden

10 mei 2018 om 11:26
psbb Gebruiker

Een hele zomer lang op outdoorslippers rondlopen? Lees nu pas de laatste zin. Dat klopt dus niet. 6 weken komt meer in de richting :)

Beantwoorden

10 mei 2018 om 13:17
Janneman99 Gebruiker

Maakt niet uit van welk merk: teenslippers is het slechts denkbare schoeisel dat er is voor je voeten en tenen.

Kom eens met een aanbieding van  stevige leren (wandel) sandalen.

Beantwoorden

10 mei 2018 om 22:27
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Janneman99,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen ze wel een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.