4 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Decoded Leren Waxed Slim MacBook Tas

Decoded Leren MacBook Tas

Twijfel je om jouw Macbook mee te nemen? Die keuze is snel gemaakt. Met zo’n mooie laptoptas als de Decoded Waxed Slim Bag neem je jouw laptop het liefst overal mee naartoe.

Specificaties

Merk: Decoded
Type: MacBook Tas 12'' 13'' 15''
Garantie: 2 jaar

• Handgemaakt van hoogwaardig leer
  • Zachte voering voorkomt krassen
  • Voor MacBook 12,13 of 15''

Voorvak voor accessoires
Gewicht in kg: 0,725 kg
Kleur: Zwart
Materiaal: Leder
Materiaal type: Gewaxt leder
Maximale laptop afmeting: 15"
Productserie: Waxed
Afmetingen

• Breedte: 36,5 cm
  • Diepte: 5 cm
  • Hoogte: 36 cm
4 mei 2018 om 06:45
810328542 Gebruiker

Morgen! Past de MacBook pro 15 inch 2015 ook in de tas? Op diverse plaatsen wordt model 2016 genoemd

Beantwoorden

4 mei 2018 om 08:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Die past er ook gewoon in :-)

Beantwoorden

4 mei 2018 om 07:28
NielsMostert1978 Gebruiker

Ah balen, een MacBook tas… maar ik heb een Surface Book, die mag er natuurlijk niet in van Decoded…  ( MacBook-tas?? )

Beantwoorden

4 mei 2018 om 07:56
Speedygerre Gebruiker

Los van het sarcasme van NielsMostert1978 (wat ik zeer kan smaken en een terechte boodschap bevat) vraag ik mezelf ook wel af wat deze tas specifiek voor Macbook maakt, en waarom deze al dan niet zou kunnen gebruikt worden voor andere laptops

Beantwoorden

4 mei 2018 om 08:28
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Speedygerre,

Ik vermoed dat ze hem qua afmetingen speciaal hebben ontwikkeld voor de macbook, maar dat betekent natuurlijk niet dat er geen andere laptops in kunnen. Het enige waar je dan op moet letten zijn de afmetingen.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 08:32
eddyha Gebruiker

Natuurlijk een handige truc om Macbook erbij te zetten, kun je de prijs verdubbelen zonder enige schroom.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 10:20
Dirkvdn Gebruiker

Deze tas is inderdaad specifiek voor Macbook ontworpen!! Apple-haters ga ergens anders zeiken!.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 10:06
Rura Gebruiker

Ik zie geen schouderriem? Wordt de tas zonder geleverd of zit er misschien ( vroeg ze hoopvol) toch een een riem bij?

Beantwoorden

4 mei 2018 om 10:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit is een tas zonder schouderriem. Je kunt de tas dragen met de lederen handles.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 10:33
gouwyf Gebruiker

Kan je er ook je voeding vlot in krijgen ? Er lijkt niet zo veel ruimte over als er een macbook in zit.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 11:12
nattekrant Gebruiker

Hangt er vanaf wat je onder voeding verslaat.

Een Breaker of wat crackers kun je ongetwijfeld kwijt in het zijvak, maar een grote lunchbox en thermosfles ga je inderdaad niet meekrijgen.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 11:14
gouwyf Gebruiker

ik bedoelde eigenlijk de voeding van een macbook pro 15″ :-)

Beantwoorden

4 mei 2018 om 11:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi gouwyf,

Deze kun je, naast de crackers, kwijt in het zijvakje ;-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.