30 april 2018 om 00:00
iBOOD

PME Legend Radical Engined Sneakers

PME Legend Sneakers

Met deze sneakers van PME Legend begin jij perfect aan de naderende zomer! 

Specificaties

Merk: PME Legend
Type: Radical Engined Sneakers

• Canvas met suède
  • Uitneembaar voetbed
  • Sportieve zomerlook

Materiaal: canvas met suède accenten
Voetbed: uitneembaar
Zool: rubber

30 april 2018 om 06:41
Timm015 Gebruiker

Als het product niet past, kan ik het dan gratis retouren?

Beantwoorden

30 april 2018 om 08:11
xxxMaverick Gebruiker
30 april 2018 om 09:10
Moderator Paul Moderator

Je kunt voor dit model de normale maatvoering aanhouden.

Als je binnen de zichttermijn van de aankoop afziet, zijn de retourkosten voor eigen rekening. Het aankoopbedrag (inclusief oorspronkelijke verzendkosten, als er geen andere producten in je bestelling staan die je wilt behouden) krijg je teruggestort.

Als er een defect is, of er is een andere maat verzonden dan besteld, dan zijn de retourkosten voor iBOOD.

Beantwoorden

30 april 2018 om 11:28
Partylook Gebruiker

Blijkbaar hoeft iBood zich niet aan de wetgeving te houden (moderator Paul), indien compleet retour dient ook iBood de retourkosten te vergoeden ze hebben geen uitzondering op de wet.

Beantwoorden

30 april 2018 om 11:43
Moderator Lex Moderator

Beste Partylook,

De verzendkosten dienen wel vergoed te worden, maar de retour-kosten is iBOOD niet verplicht terug te betalen zolang dit maar duidelijk op de website vermeld staat. Als je bij ons onderop de pagina op “Annulerings- en retourrechten” klikt zie je daar precies onze voorwaarden voor het retour sturen van jou product.
Mocht je ervoor kiezen maar een deel van de verzending retour te sturen krijg je de verzendkosten niet vergoed.

Bron: Link1 Link2 Link3

Gr, Lex

Beantwoorden

30 april 2018 om 09:56
wardnaessens Gebruiker

Een tijd geleden waren deze hier ook. Zitten zeer goed. Maat 44 = maat 44. Heb toen de kleur olive besteld. Deze, zie ik, is nu niet verkrijgbaar. Kleur is wat minder hard dan op de foto. Ik weet niet of het voor de andere kleuren ook zo is.

Beantwoorden

30 april 2018 om 13:40
woutertju Gebruiker

kun je ze vergelijken met nike maat 44?

Beantwoorden

30 april 2018 om 14:05
P-cool Gebruiker

De maat van mijn PME Legend sneakers is hetzelfde als mijn maat bij Asics sneakers. Volgens mij is dat hetzelfde als bij Nike.

Beantwoorden

30 april 2018 om 19:46
Moderator Niek Moderator

Goedenavond woutertju,

Uit ervaring weet ik dat je ze kunt vergelijken met de maatvoering bij Nike :-)

Beantwoorden

30 april 2018 om 10:25
neforce Gebruiker

Potverdorie. Net gisteren gehaald bij Ziengs voor de volle pond, haha! Ze zitten héérlijk!

Beantwoorden

30 april 2018 om 10:29
P-cool Gebruiker

Het zijn hele fijne schoenen en zien er mooi uit. Ik heb de blauwe kleur. Gewoon de maat genomen die ik altijd heb. Zeer tevreden van.

Beantwoorden

30 april 2018 om 14:56
Smokingjelly Gebruiker

Geen maat 40? Jammer…

Beantwoorden

30 april 2018 om 17:58
Moderator Sietse Moderator

Maat 40 staat er gewoon tussen. Het lijstje is helaas niet op volgorde, maar staat bij mij als drie na onderste. Op dit moment nog beschikbaar als Navy of als Grey.

Beantwoorden

30 april 2018 om 21:51
silosi Gebruiker

Geen enkel kleur in 42 te verkrijgen … Proficiat.

Beantwoorden

30 april 2018 om 23:51
Moderator Paul Moderator

Maat 42 is inmiddels uitverkocht geraakt. Eerder op de dag was die maat nog wel beschikbaar, maar daar heb je nu niets meer aan natuurlijk.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.