11 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Ortiz & Reed Herenschoenen

Ortiz & Reed Herenschoenen

Perfectie, kwaliteit en oog voor detail. Dat zijn de drie eigenschappen waar elke schoen van Ortiz & Reed aan voldoet.

Specificaties

Merk: Ortiz & Reed
Type: Verschillende type heren schoenen
Check de dropdown voor de beschikbare kleuren en maten.

• Met oog voor detail
  • Handgemaakt in Spanje
  • Volledig lederen schoenen

Buitenwerk: 100% rundleer
Voering: Leer
Zool: Leer

De schoenen vallen redelijk groot uit, bij twijfel raden wij je aan om een maatje kleiner te nemen. 

11 februari 2018 om 00:17
edwinteems Gebruiker

Goh, het was alweer een paar weken geleden dat deze schoenen aangeboden werden..

Beantwoorden

11 februari 2018 om 00:31
Moderator Paul Moderator

Dat klopt, dat was november vorig jaar. Toen alleen model Valerio en nu ook nog 2 andere modellen. :)

Beantwoorden

11 februari 2018 om 05:05
Lampje807 Gebruiker

Jaja, nu al alleen nog maar in zwart beschikbaar, zowel maat 39 als 40…. Raar!

Beantwoorden

11 februari 2018 om 09:03
tesluc Gebruiker

Vreemd … half 9 ’s morgens en geen keuze meer. Aanbod te beperkt ?

Beantwoorden

11 februari 2018 om 09:14
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen tesluc,

Ik zie dat er nog voldoende keuze is. Je kunt het beste eerst het type kiezen en daarna de kleur en maat.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 10:08
Sinergie Gebruiker

Vrijwel niets van dit merk te vinden op internet. Facebook amper ervaringen en zowat geen enkele winkel verkoopt dit merk.

In heel Spanje ook maar 2 winkels. Lijkt me dan ook niet dat dit merk zich qua kwaliteit kan meten met Greve, van Bommel of van Lier.

If it seems to good to be true it probably is..

Beantwoorden

11 februari 2018 om 10:42
keeshint Gebruiker

Ik heb twee paar van Ortis, beide via Ibood, de prijs is goed voor de kwaliteit. Alleen heb ik nog nooit een leren zool gezien, alleen maar rubber. Ze laten nu ook weer niet de onderkant van de schoen zien. Ik loop graag op volledig leer en dat is een persoonlijke keuze, maar volgens mij hebben deze schoenen geen volledige leren zool. De hakken zijn gemaakt van een soort composiet materiaal, waardoor tijdens het lopen een bepaalde tik ontstaat. Ik heb daarom bij 1 paar de hakken al laten vervangen door de schoenmaker voor een volledige rubberen hak. Ik ben niet ontevreden over de schoen, maar ik laat deze even aan mij voorbij gaan.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 10:59
unib Gebruiker

Thanks…

Beantwoorden

11 februari 2018 om 11:19
Deallzzz Gebruiker

Aangezien ik twijfelde over de maat ben ik gaan googelen kwam ik deze maattabel tegen, wellicht dat jullie er ook wat aan hebben:

[IMG]https://www.mupload.nl/img/uga3xd.jpg[/IMG]

Beantwoorden

11 februari 2018 om 11:20
Deallzzz Gebruiker
11 februari 2018 om 11:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Deallzzz,

Bedankt voor de aanvulling en het plaatsen van de maattabel :-)

Beantwoorden

11 februari 2018 om 13:19
ScheveSchaats Gebruiker

Bij een vorige deal deze schoenen gekocht en erg tevreden mee! Zeker voor deze prijs gewoon een hele fijne schoen. Alaaf!

Beantwoorden

11 februari 2018 om 13:32
Vince2811 Gebruiker

Het zijn zeker mooie schoenen. Heb er al twee paar van gehad. Op 1 paar loop ik nog, is een paar van suede leer. Die blijven mooi en soepel.

Tweede paar heb ik weggedaan omdat het leer inscheurde bij het punt van de laatste veterlus (onderin). Het gaat om het bruine model zoals ook op de foto van deze advertentie. Het leer is erg dun bij dit model, mogelijk dat dit ook de oorzaak is van het scheuren.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.