28 februari 2019 om 00:01
iBOOD

Old West Business Tas 15''

Ook verkrijgbaar in 17''

Old West Business Tas 15'' Old West Business Tas 17''

Ben jij op zoek naar een nieuwe, sterke laptoptas voor naar kantoor? Stop met zoeken! Vandaag bieden we laptoptassen aan met ruimte voor een 15'' of 17'' laptop.

28 februari 2019 om 08:25
pea01 Gebruiker

Is de onderste rits aan de achterzijde om de laptoptas aan je rolkoffer te hangen?

Beantwoorden

28 februari 2019 om 09:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen pea01,

Het is inderdaad voor een rolkoffer bevestiging maar als je de onderste rits dicht houdt kun je het als gewoon groot plat ritsvak gebruiken.

Beantwoorden

28 februari 2019 om 08:38
Boguslav Gebruiker

Is de tas sterk? Ik bedoel als je het op de grond laten staan (zonder laptop binnen) vouwt het of staat het zonder vouwen?

Ik heb vroeger een tas gekocht en het vouwt en valt op de grond.

Beantwoorden

28 februari 2019 om 09:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Boguslav,

Hij zakt niet in elkaar, hij behoudt zijn vorm.

Beantwoorden

28 februari 2019 om 09:31
aalbers.sw Gebruiker

Blijft de tas ook dicht zitten zonder gebruik te maken van de sleutel?

Beantwoorden

28 februari 2019 om 10:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ook zonder gebruik van de sleutel zal hij dicht blijven zitten.

Beantwoorden

28 februari 2019 om 11:47
hkbush Gebruiker

@ Bas & Niek, Wanneer kunnen we jullie antwoorden op de navragen krijgen?

Beantwoorden

28 februari 2019 om 12:18

Deze hebben we zojuist geplaatst bij de vragen!

Beantwoorden

28 februari 2019 om 12:10
bert999 Gebruiker

Hebben jullie al de antwoorden?

Beantwoorden

28 februari 2019 om 12:18

De antwoorden zijn zojuist binnengekomen :-)

Beantwoorden

28 februari 2019 om 15:14
TimD80 Gebruiker

Beste

Ik heb een laptop Pakard Bell 15.6 inch (beeldscherm).

De afmetingen van de laptop inclusief randen zijn 26 x 38.5 (Breedte x Hoogte)

Neem ik dan de 15″ of de 17″?

Bedankt

Beantwoorden

28 februari 2019 om 19:20
Moderator Niek Moderator

Goedenavond TimD80,

De 15 inch tas zou misschien net passen, maar dat is wel heel krap met die afmetingen. Ik zou dan voor de 17 inch gaan. Je houdt dan wel wat ruimte over, maar weet wel zeker dat hij zal passen.

Beantwoorden

28 februari 2019 om 17:28
wderante Gebruiker

Wat zijn de maximale binnenafmetingen ? Een laptop met schermdiagonaal 15″ kan dunne of dikke randen naast het scherm hebben.

Mijn laptop meet 37 x 25. Dat is langs elke kant 1 cm minder dan de tas, maar zijn de opgegeven maten binnen of buitenkant ?

Beantwoorden

28 februari 2019 om 19:24
Moderator Niek Moderator

Goedenavond wderante,

Voor de afmetingen van het laptop vak kun je gewoon voor de hoogte uitgaan van de hoogte van de tas. Voor de breedte van het vak, de breedte van de tas en dan aan beide kanten 1 cm eraf halen. Het gaat dus om de buitenmaten.

Beantwoorden

1 maart 2019 om 23:17
D.Winter Gebruiker

Beste Moderator,

Ik wil deze tas

Old West Business Tas 15

bestellen via dagaanbiedingen.nl (want daar wordt deze als aanbieding vermeld), maar het is op de Ibood site waar naar doorgelinkt wordt niet mogelijk om te betalen….huh? Wat gaat hier fout?

Beantwoorden

1 maart 2019 om 23:21
D.Winter Gebruiker

Had deze tas trouwens in 17 inch (kleur cognac) gehad willen hebben, maar lijkt onmogelijk, terwijl de dagaanbiedingen.nl-site (met daarop de Ibood-aanbieding van de tas, d.d. 1 maart) suggereert dat deze aanbieding nog loopt. Ook wordt nergens aangegeven dat de aanbieding wèl ten einde is, dan wel uitverkocht. Vreemd.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 02:22
Moderator Paul Moderator

De business tassen van Old West waren de dagaanbieding van donderdag 28 februari en daardoor op 1 maart niet meer te verkrijgen. Het zal een foutje van dagaanbiedingen.nl zijn geweest dat ze de deal op vrijdag op hun website toonden.

Beantwoorden

10 maart 2019 om 01:51
Gmms Gebruiker

Beste moderator,

Ik heb deze Old West Business Tas 17″ (cognac) besteld, maar tot heden niet ontvangen.
Bij de Track&Trace zie ik dat de bezorger met het pakketje vertrokken is op vr 08/03 om 7u58, maar dat het op vr 08/03 om 12u48 op retour is gestuurd wegens een onjuist adres. Het opgegeven bezorgadres heb ik echter al meermaals gebruikt bij bestellingen op Ibood en nooit problemen mee ervaren. Hierdoor ga ik er vanuit dat de fout elders ligt dan aangegeven bij de Track&Trace.

Ik had deze tas héél graag gehad, maar mag ik me nog aan deze tas verwachten desondanks deze retour?
Hoe zit het met de verzendingskosten (retour)? Worden deze naar mij doorgespeeld desondanks het bezorgadres correct is?

Via de FAQ werd ik niet veel wijzer, mede doordat de fout (denk ik) niet bij mij ligt, vandaar dat ik het via deze weg probeer. Hopelijk kan u mij van de nodige informatie voorzien om deze tas toch te bemachtigen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Gmms

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.