1 maart 2019 om 00:01
iBOOD

Delsey Carlit Handbagage Koffer | 55 cm

Ook verkrijgbaar in 66CM, 76CM

Delsey Carlit Handbagage Koffer | 55 cm Delsey Carlit Medium Koffer | 66 CM Delsey Carlit Large Koffer | 76 CM

Neem je handbagage mee in deze lichtgewicht koffer met TSA-combinatieslot en ga zorgeloos op reis. Ideaal voor een weekendje weg!

1 maart 2019 om 10:03
Fredmarce2 Gebruiker

Is deze koffer (55 cm) ook beschikbaar in het zwart, en voldoet deze daarnaast aan de handbagage voorschriften van de meeste luchtvaartmaatschappijen?

Beantwoorden

1 maart 2019 om 10:17
Moderator Bas iBOOD Moderator

De 55 cm variant is enkel verkrijgbaar in de vertoonde Navy kleur.

De voorschriften verschillen per luchtvaartmaatschappij. Ik raad je aan om de afmetingen te checken bij de luchtvaartmaatschappijen waar jij vaak mee vliegt. Dat kan op de websites van de maatschappijen, maar bijvoorbeeld ook via deze website.

Beantwoorden

1 maart 2019 om 16:15
Breda^Ewout Gebruiker

Iemand ervaring? Ik heb de grootste variant gekocht en benieuwd ;)!

Beantwoorden

1 maart 2019 om 16:36
Moderator Niek Moderator

Veel plezier met je aankoop Ewout!

Beantwoorden

1 maart 2019 om 20:49
Breda^Ewout Gebruiker

Thx, ik heb er gelijk twee besteld ;) eentje voor mijn broertje !

Beantwoorden

1 maart 2019 om 16:48
mphilipp Gebruiker

Waarom zegt Delsey zelf op hun site dat de 55cm koffer 34,4l inhoud heeft en 3,2kg weegt?

Beantwoorden

1 maart 2019 om 17:22
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag mphilipp,

Zou je een link kunnen plaatsen naar de koffer? Dan kijk ik even met je mee.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 17:05
kel1 Gebruiker

Ik heb er zo eentje besteld en vandaag ontvangen. Alleen heb ik wel een felblauwe ipv navy blue… foutje?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.