16 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Old West 15,6" Lederen Laptoptas

Ook verkrijgbaar in 13.3 inch, 17.3 inch

Old West 15,6" Lederen Laptoptas Old West 13,3" Lederen Laptoptas Old West 17,3" Lederen Laptoptas

Een functionele, stijlvolle en (érg belangrijk) betaalbare laptoptas voor dagelijks gebruik.

16 oktober 2018 om 08:32
JIB Gebruiker

Hoi…..ik heb een Surface book 13.5 inch…..toch maar de 13.3 inch besteld. Hoop wel dat deze past, anders maar ruilen.

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 08:48
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen,

Je kan het eventueel zelf nog narekenen.

13,3 inch Laptophoes/laptoptas is voor een laptop met de afmetingen 32,5 cm x 22,5 cm

Als jouw Surface book dus groter is dan dat, doe je er verstandig aan om naar 15″ te gaan kijken.

Groet,
Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:14
JIB Gebruiker

Hoi Jelle,

Ik heb net bij de specs van de Surface book gekeken en deze is 31,2 cm bij 23,2 cm. Dan gaat het dus volgens jouw opgave (net) niet passen. Ik heb echter de 13.3 inch al besteld. Wat kunnen we het beste doen?

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:23
Moderator Jelle Moderator

Er zijn twee opties.

Je kan de bestelling door laten gaan en mocht hij inderdaad niet passen hem retour sturen (je betaalt dan wel zelf de verzendkosten) De aanbieding voor de 15 inch is dan waarschijnlijk al wel voorbij.

Je kan de bestelling kosteloos annuleren in “Mijn iBOOD” dan heb je het geld binnen een paar dagen terug op je rekening en dan vandaag nog de 15 inch bestellen als je zeker wil zijn dat hij past.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:20
Ansenyi Gebruiker

Is de laptop goed beschermd in deze tas? Zit er een vulling in of moet de laptop eerst een sleeve in?

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 13:10
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er zit genoeg bescherming in deze tas, een sleeve is dus niet nodig.
In deze laptoptassen zitten altijd tussenvakken van gefoamed materiaal, dit zodat een laptop goed beschermd wordt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.