12 februari 2020 om 00:00
iBOOD

Retro Gaming Fashion

Retro Gaming Fashion
Geek!

Zo'n dertig jaar geleden was het niet tof als iemand dit tegen je riep. Nu zijn geeks onze nieuwe popidolen en zou je wensen dat iedereen je geek noemde. Deze Flash Sale gaat je helpen om die felbegeerde sterrenstatus te behalen.

Stel je overduidelijke geek-outfit samen en zorg dat je straks genoeg in je kast hebt liggen om heel de week door als een overduidelijke geek op het toneel te verschijnen.

12 februari 2020 om 13:16
edenguy17 Gebruiker

De matentabel is haast onleesbaar. Kan deze duidelijker worden afgebeeld?

Beantwoorden

12 februari 2020 om 13:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi edenguy17,

Helaas hebben we geen duidelijkere tabel beschikbaar. Helpt het je om hierrr te klikken? Dan laadt de maattabel groot.

Beantwoorden

12 februari 2020 om 13:33
edenguy17 Gebruiker

da’s iets beter, dank u wel ;)

Beantwoorden

12 februari 2020 om 13:35
edenguy17 Gebruiker
16 februari 2020 om 02:27
Arjan P Gebruiker

OK, dan de volgende vraag: Welke ‘fit’ zijn deze T-shirts? Anders heb je nog niets aan de maattabel..

Beantwoorden

12 februari 2020 om 13:23
Hawkx2 Gebruiker

Hoe groot zijn de tassen? Past een laptop in de rode tas?

Beantwoorden

12 februari 2020 om 13:30

De schoudertas heeft de volgende buitenafmetingen: 47cm x 37cm x 4cm
Hij is geschikte voor 17,3 inch laptops (en kleiner).

De rugtas heeft ook een laptop compartiment en is 25cm x 38cm x 4 cm.

Beantwoorden

12 februari 2020 om 18:15
whaley2 Gebruiker

De Commodore 64 een spelconsole die niet populair was?? Het is de best verkochte home computer ooit :)

Beantwoorden

13 februari 2020 om 06:04
Tijnzie Gebruiker

Op zich hebben ze dan ook gelijk. Als spelconsole nooit zo populair, omdat de correcte benaming home computer was inderdaad. Wellicht onwetendheid of nog sluwer, provoceren van de commodore liefhebbers :) Het is geen puur Commodore of Amiga shirt, maar ik ga hem kopen. Bedankt iBood!

Beantwoorden

12 februari 2020 om 18:49
hhhvvvbbb Gebruiker

Ik zou graag het Commodore 64 t shirt kopen. Welke kleur moet ik dan kiezen? De keuze is logo/asteroids/green…

Beantwoorden

12 februari 2020 om 19:12
Moderator Niek Moderator

Goedenavond hhhvvvbbb,

De kleur staat vermeld bij de afbeeldingen. Voor de Commodore 64 moet je de kleur green selecteren.

Beantwoorden

12 februari 2020 om 20:52
hhhvvvbbb Gebruiker

Bedankt!

Beantwoorden

13 februari 2020 om 07:29
Jurjen_B Gebruiker

Ben ik echt de enige die het opvalt? Knullige copy/paste fout? Bij “specificaties” de tekst “Geef *Mega Man* het podium dat hij verdient”? Mega Man bij een advertentie voor een Commodore-artikel?

Beantwoorden

13 februari 2020 om 07:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jurjen_B,

Scherp opgemerkt, bedankt voor je alertheid! Ik ga het doorgeven zodat het aangepast kan worden.

Beantwoorden

13 februari 2020 om 11:59
Hipska Gebruiker

Bij de petten is er een kleur “logo” die ik niet bij de afbeeldingen zie staan.

Beantwoorden

14 februari 2020 om 10:24

We hebben de bijbehorende foto zojuist toegevoegd, Hipska!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.