20 januari 2020 om 00:00
iBOOD

Parker & Waterman Flash

Parker & Waterman Flash
Machtiger dan het toetsenbord

Weg met dat toetsenbord en pak een pen. Schrijf je geliefde, je ouders of die vriend of vriendin een ouderwetse brief. Uit het hart. Laat wat je wilt vertellen niet verdwijnen in die bodemloze inbox.

Schrijven is een machtige kunst. Een verloren kunst voor velen, weliswaar. Gelukkig hebben wij hem weer gevonden in deze pennen. Nu jij nog!

20 januari 2020 om 00:28
spiderpig3 Gebruiker

Verklaar dit eens ibood wat betreft de sonnet

“ We hebben uiteraard gelijk gekeken of we de giftset met de vulpen nog kunnen krijgen bij onze leverancier, maar helaas is dit niet mogelijk gebleken. We willen je daarom een compensatie aanbieden in de vorm van een iBOOD coupon code ter waarde van 10 euro.”

En nu is hij weer te koop. Zeg dan gewoon dat je een fout hebt gemaakt en ga geen excuses verzinnen

Beantwoorden

20 januari 2020 om 00:49
fraschob Gebruiker

inderdaad, het antwoord hierop lijkt mij ook interessant, ik heb precies hetzelfde te horen gekregen.

Beantwoorden

20 januari 2020 om 00:49
peterrodewijk Gebruiker

Hier precies hetzelfde. Deze combinatie besteld maar kreeg de balpen versie met hoesje. Omruilen ging niet maar nu weer aangeboden inderdaad. Niet echt netjes Ibood!! Wees dan zo sportief om het gewoon om te ruilen en verantwoordelijkheid te nemen voor de gemaakte fouten. Scoor je in ieder geval geen punten mee…

Tot onze spijt zijn we erachter gekomen dat we de verkeerde giftset hebben aangeboden. We hadden de Parker Sonew Balpen & Etui Giftset moeten aanbieden, zoals is geleverd. Onze excuses voor deze fout in de content van de aanbieding.

We hebben uiteraard gelijk gekeken of we de giftset met de vulpen nog kunnen krijgen bij onze leverancier, maar helaas is dit niet mogelijk gebleken. We willen je daarom een compensatie aanbieden in de vorm van een iBOOD coupon code ter waarde van 10 euro.

Beantwoorden

20 januari 2020 om 11:05
kaaspeer Gebruiker

Heb niet het idee dat iBood veel goed kan doen nu qua communicatie. Jongens jongens, doe een beetje je best.

Toch, volgens mij is de Sonnet metal and pearl weer 10 euro goedkoper dan de vorige keer. Dat + 10 euro korting door het euvel met de Sonew in December heb ik alles bij elkaar een prima deal :)

Beantwoorden

20 januari 2020 om 16:48
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

Excuus voor de late reactie. Ik begrijp natuurlijk dat het vreemd over komt om een deal weer voorbij te zien komen na zo’n bericht. Toch klopt de informatie wel. iBOOD heeft geen eigen voorraad en daardoor is het meestal niet mogelijk om iets om te ruilen. Op dat moment is er dan ook echt geen meer op voorraad om om te ruilen.

Beantwoorden

20 januari 2020 om 21:57
annemarilly Gebruiker

Dan is dit misschien een mooie gelegenheid om de vervelende toestand van december netjes op te lossen? Ook ik kreeg bericht dat de vulpenset met notebook niet meer op voorraad was en zou daarom mijn balpen kunnen retourneren voor het aankoopbedrag. De balpen is retour, echter nog geen geld ontvangen en er is kennelijk weer voorraad van de vulpenset. Wat mij betreft wordt de balpen dan omgeruild voor de vulpen. Iedereen toch nog blij. Toch iBOOD?

Beantwoorden

20 januari 2020 om 01:21
peterrodewijk Gebruiker

Bij dit model ook weer niet duidelijk waar het om gaat. Vergelijk de derde foto maar met de andere. Duidelijk een andere clip, oftewel op foto 3 staat het nieuwere model van na 2017 met schroefdop, de andere foto’s zijn van het oudere model met klik dop (als ik me niet vergis) Dus ibood, om welke versie gaat het?

Beantwoorden

20 januari 2020 om 11:41
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Peter,

Bij welke specifieke set/pen zie je dit? Dan ga ik hier even voor je induiken.

Beantwoorden

20 januari 2020 om 11:56
marcel3165 Gebruiker

Hi Bas,

Ik heb dezelfde vraag? Volgens mij bedoelt Peter de Parker Custom Tartan Vulpen? Ik ben er van uitgegaan dat het de vulpen was met schroefdop en heb deze dan ook besteld. Als het om een oud model ging heet de zou de vulpen “Parker Old Premier Custom Tartan” gaan. Ik hoor dus ook graag om wel model het nu gaat?

Beantwoorden

20 januari 2020 om 12:01

Hi Marcel,

Dank voor je toelichting! Ik ga dit voor je onderzoeken.

Beantwoorden

20 januari 2020 om 13:18
kaaspeer Gebruiker

Zou me gezien de prijs waarschijnlijker lijken dat dit het oude model is. De pen met schroefdop is bij akkerman EUR 620,-. Als ik fountainpennetwork.com hadden de vorige modellen een foutje in het design waardoor de clip op de dop nog wel eens los wilde laten.

Zou je worst case aanspraak kunnen maken op officiele parker garantie, of moeten eventuele defecten via jullie geregeld worden?

No offence, maar iBood is immers geen pennenspeciaalzaak. Stel er is iets mis met de gouden of zilveren delen van de pennen dan kost de reparatie buiten garantie een veelvoud van de aanschafwaarde van de pennen hier.

Beantwoorden

20 januari 2020 om 13:52

Hi allen,

Het betreft het model met klikdop, de derde afbeelding hebben we verwijderd om verwarring te voorkomen.

In het geval je aanspraak wilt maken op de garantie kun je hiervoor direct terecht bij newellco.com. Je zult de exacte contactgegevens van ons ontvangen als je een serviceverzoek aanmaakt via Mijn iBOOD op onze website.

Beantwoorden

20 januari 2020 om 14:45
peterrodewijk Gebruiker

Het gaat om de Parker Premier Custom Tartan…

Beantwoorden

20 januari 2020 om 14:47
peterrodewijk Gebruiker

Oké bedankt voor het uitzoeken, dan is dat nu helder

Beantwoorden

20 januari 2020 om 02:04
Erikken Gebruiker

Ik probeer al een tijdje  aan te kopen maar niks lukt spijtig

Beantwoorden

20 januari 2020 om 07:46
Froggies Gebruiker

Sinds mijn miskoop ervaring met parkerpennen heb ik raar gevoel bij de adviesprijzen. Bovenstaande vulpenset had bij de vorige iBOOD actie in december een adviesprijs van  €225 en koste ook €59,95. Nu heeft dezelfde vulpen/set een adviesprijs van €110?

Helaas wat bovenstaande klanten hebben gehad heb ik ook gehad de sonew vulpen adviesprijs €175 voor 29,95 en helaas kregen wij de pen ipv vulpen. Ik heb hem teruggestuurd en een teleurstelling rijker. Nu wachten of ik mijn geld terugkrijg.

De sonew balpen die nu weer ( zal mijn teruggestuurde pen zijn) had in dec een adviesprijs €175 en nu €70.

Voor mij geef dit geen fijn gevoel

Jammer dat die tartan uitvoering een fijne punt heeft i.p.v. medium. Ik sla dit keer over. Wil eerst zien of ik mijn geld van de vorige pen terugkrijg.

Beantwoorden

20 januari 2020 om 15:33

Hi Froggies,

Waar de mogelijk afwijkende adviesprijzen vandaan komen durf ik nu niet direct te zeggen. Ik ga dit intern aangeven, want het zou inderdaad goed kunnen dat hier deze keer een foutje in geslopen is.

Beantwoorden

20 januari 2020 om 10:25
d.e.r Gebruiker

Dit is echt waardeloos.. ik koop een set parker rollebalpennen in december nu zie ik de set staan maar voor 35% goedkoper.. THAT’s REALLY SUCKS! iBood

Beantwoorden

20 januari 2020 om 11:53
RJNAUTA Gebruiker

M.b.t. De Parker Sonnet vulpen & Notebook giftset, is de Notebook ook navulbaar?

Beantwoorden

20 januari 2020 om 12:07

Hi RJNAUTA,
Je kunt dan inderdaad een klein notitieboekje (van Parker) kopen en deze in het mapje schuiven.

Beantwoorden

20 januari 2020 om 13:02
Hokusai_1 Gebruiker

Ik vind het juist leuk dat de pennen goedkoper worden aangeboden dan in december, ergens anders worden de prijzen toch ook wel ‘ns aangepast, ik had de rollerpen 2 x 2 stuks besteld & toen ze arriveerden had ik al direct spijt dat ik er geen 4 x had gekocht, deze pen is mooier dan de foto, THX mensen v iBood

Beantwoorden

20 januari 2020 om 18:03
mrbasm Gebruiker

Bizzar al dat krietiek met (advies)prijzen en verzendkosten of ik heb het elders goedkoper gezien dus is niet echt een goede deal of wou het echt bestellen maar helaas uitverkocht (onvoldoende voorraad), snap niet dat mensen zich hier druk om kunnen maken echt niet, waarschijnlijk niks beters te doen.

Ten eerste niemand verplicht je om merk pennen te kopen vooral niet bij iBood, elke keer weer dat gezeik is echt frusterend maar wil je iets kopen vergelijk de prijzen op internet een koop bij de winkel waarbij je gelukkig wordt.

Alles wat je bij iBood koopt is waarschijnlijk een impuls aankoop want je weet nooit wat er aangeboden zal worden en hebt het waarschijnlijk ook niet (dringend)nodig (verzending is wel een dingetje met geduld) maar voor de prijs laat je het toch niet liggen:) dus iBood prijzen zijn lang niet zo slecht laten we eerlijk zijn en het klopt soms koop je en komt het een tijdje later voor een lager prijs terug is wel balen maar producten worden nou eenmaal goedkoper.

Daarnaast moet ik erbij zeggen dat de service met retouren, garantie en klantenservice in het algemeen laatste tijd enorm is verbeterd want elders is het ook niet altijd goed met klantenservice.

Beantwoorden

21 januari 2020 om 11:12
razor911 Gebruiker

Misschien moet je de berichten nog eens lezen. Want er wordt echt gegoocheld met prijzen en sets door elkaar gehaald.

Als ik bedonderd wil worden ga ik wel naar Hans Klok.

Beantwoorden

20 januari 2020 om 20:46
spijkersspijkers Gebruiker

Ik lees in de bovenstaande reactie: “We willen je daarom een compensatie aanbieden in de vorm van een iBOOD coupon code ter waarde van 10 euro”.

Nog geen maand later wordt nu de volgende (dezelfde) set 2x 2x Parker Rollerbalpen (Fine) € 8,00 per set goedkoper aangeboden, waarom vindt erop deze set geen extra compensatie plaats, voor diegene die deze set in december 2019 gekocht hebben?

Prima, dat de inkopers een goedkopere inkoopprijs hebben kunnen bedingen, voor nieuw potentiële kopers! Echter zuur voor diegene die nog geen maand geleden € 22,95 i.p.v. nu € 14,95 hebben betaald!?

Bedenk wel: Nog geen maand later; Heeft de afdeling inkoop zich over de inkooppartij in december, zich dan niet bekocht gevoeld bij haar leverancier!

Dit zure- en wrange gevoel, houd ik hier wel aan over, een koper van de sets in Dec.2019! Ik vind de korting in Jan. 2020 t.o.v. Dec. 2019, procentueel gezien, behoorlijk!

Geen compensatie?

Beantwoorden

21 januari 2020 om 10:19

Hoi spijkersspijkers,

We hadden de intentie om de Parker Rollerbalpen (Fine) deze keer niet als set van twee pennen aan te bieden, maar als een losse pen. We hebben echter per abuis de deal wel online gezet als een set van twee pennen. Dit verklaart het prijsverschil tussen de vorige deal en de deal van vandaag.

Omdat we niet iedereen teleur willen stellen die deze deal deze keer gekocht heeft, hebben we besloten de pennen voor deze te lage prijs wel gewoon uit te leveren als set van twee pennen.

Beantwoorden

21 januari 2020 om 12:18
spijkersspijkers Gebruiker

Per abuis, hebben diegene die de set van twee in december hebben aangeschaft € 8,00 of € 4,00 te veel per pen betaald! Hoe je het draait of keert!

Een mooi gebaar van Ibood zou zijn om hierin tegemoet te komen en enigszins te compenseren met een tegoedbon c.q voucher!

Beantwoorden

20 januari 2020 om 22:03
Jvenk Gebruiker

Betreffende de set van 2x Parker Rollerbalpen (fine)… gaat het hier effectief om de Parker IM Premium Dark Espresso Rollerbalpen?

Beantwoorden

21 januari 2020 om 08:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jvenk,

Het gaat inderdaad om de Parker IM Premium Dark Espresso CT Rollerbalpen.

Beantwoorden

21 januari 2020 om 05:25
pianomiep Gebruiker

Geachte dame, heer,

Ik vind deze e-mail nogal misleidend, vele pennen zijn uitverkocht. Dat kan, goede business zou ik zeggen, maar deze pennen worden nu voor de tweede maal aangeboden met een (naar mijn mening) mooiere pen als voorgrond.

Het is beter als jullie gewoon je voorraad aanpassen en er ook pennen bij verkopen die op de afbeelding te zien zijn. Ik vind dit best el een beetje irritant.

Beantwoorden

22 januari 2020 om 00:58
Ozzy Gebruiker

Is er iemand die de Waterman Carène Rollerball in wit wil doorverkopen?

Beantwoorden

22 januari 2020 om 23:39
Mac_Bood Gebruiker

IBood app reageert niet wanneer je een item in je winkelwagentje wil plaatsen. Dit is best irritant, want nu kan ik niet datgene kopen wat ik wil waardoor het morgen misschien weg kan zijn. Ik zou graag een parker pen en vulpen kopen en nog een reistas maar geen van beide items reageren.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.