12 november 2019 om 00:00
iBOOD

Gaastra Schoenen Heren en Dames

Gaastra Schoenen Heren en Dames
Koude voeten

Wij geloven net zo min als Gaastra in koude voeten. Vandaar dat we besloten om deze Flash Sale te vullen met Gaastra's in alle soorten en maten. Voor mensen met koude- en mensen met minder koude voeten. 

12 november 2019 om 00:34
eaardema Gebruiker

Vreemd advies bij de Boot Cape High…..

Daar de schoen kleiner uitvalt dan normaal, wordt ook nog eens geadviseerd een maat kleiner te nemen…..

Dank u, ik sla deze aanbieding maar over.

13 november 2019 om 11:47
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat maatadvies klopt inderdaad niet. We hebben dit zojuist aangepast:
De schoenen vallen kleiner dan normaal. We raden je aan een maat groter te nemen.

13 november 2019 om 23:08
DietgerH Gebruiker

Maar bij de Boot Cape Mid staat dan weer het volgende:

De schoenen vallen een halve maat groter dan je gewoonlijke maat.

Dus deze moet je dan net niet groter nemen?

14 november 2019 om 09:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

De maatadviezen kunnen inderdaad per schoen verschillen.

Als de schoen een halve maat groter valt dan je gewoonlijke maat, dan kun je het beste een halve maat kleiner bestellen dan normaal.

14 november 2019 om 10:00
DietgerH Gebruiker

Dit lijkt me toch erg onwaarschijnlijk, aangezien het om hetzelfde model gaat, gewoon de hoogte verschilt…

14 november 2019 om 18:15
eaardema Gebruiker

Het zullen wel afgekeurde batches zijn. Je kunt hier toch geen kant mee op?

En de soorten waar niets bij staat hebben allemaal de juuste maten? Wat dan ook de juiste maten mogen zijn…

Ik dacht dat een en dezelfde merk, dus niet alleen hetzelfde type, toch een gelijke maatvoering erop na zal houden.

14 november 2019 om 23:28
Moderator Paul Moderator

Het zijn geen afgekeurde batches.

13 november 2019 om 16:39
ManuBlue80 Gebruiker

Echt zie ik daar nu Red Wing Iron Ranger schoenen staan in de afbeelding met Gaastra erbij?! Wat gaan jullie morgen doen? Medion laptops aanbieden met Mac book pro foto’s? Is dit nou onkunde of snel succes willen halen. Ook zou ik dit als Red Wing zijnde dit niet zomaar accepteren.

13 november 2019 om 16:56
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag ManuBlue80,

Waar zie je die? Of bedoel je de afbeelding van de sale? Dit is een sfeerafbeelding om aan te tonen dat het om schoenen gaat. Wel scherp gezien trouwens, want ik had die specifieke schoenen er niet van gemaakt!

14 november 2019 om 06:10
ManuBlue80 Gebruiker

Hahaha sfeer van schoenen, kun je geen Gaastra afbeelding gebruiken of zeg je nu dat dat geen schoenen zijn? Red Wing zijn echt kwaliteitsschoenen en de Iron Ranger het populairste model, iedereen ziet dit meteen. De cap toe, speedhooks en mooie ruwe leer… Je betaald er wel €330,- voor.

14 november 2019 om 08:56
Moderator Niek Moderator

Waarschijnlijk was er geen Gaastra afbeelding voor handen om als flash sale afbeelding te gebruiken. Bedankt voor je uitleg! Heb ik ook weer wat geleerd over een voor mij onbekend schoenen merk :-)

14 november 2019 om 07:15
haashaashaas Gebruiker

Heeft de “Gaastra Boot Connor High | Heren” een uitneembaar voetbed?

14 november 2019 om 08:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen haashaashaas,

Ja, deze heeft een uitneembare zool.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.