8 november 2019 om 00:00
iBOOD

Paul Parker

Paul Parker
Steek jezelf in het nieuw

Met de kou voor de deur is het weer tijd om je wintercollectie aan te vullen. Met deze warme jassen en pullovers van Paul Parker moet dat wel lukken dachten wij zo! Oh, en vergeet die fijne boxers niet.

8 november 2019 om 14:24
Mbekker1 Gebruiker

Best een leuk bodywarmertje, wil ik wel. Maar ik begrijp geen drol van de maatvoering. ‘Chest’ bij ‘L’ is 59 cm. Ik ben niet de slankste, maar 59 cm borstomvang is wel heel minimaal. Wie helpt?

Beantwoorden

10 november 2019 om 00:27
delangebert Gebruiker

Ik heb de vorige X 3xl besteld maar het is qua maat idd bij de borst een 2xl had ik niet gezien.

Beantwoorden

9 november 2019 om 09:04
RobertC. Gebruiker

Ik snap ook niets van de maatvoering. Bij de jassen is precies het zelfde ook heel smalle maatvoering bij de borstomvang.

iBood helder dit voor ons op!

Beantwoorden

10 november 2019 om 00:46
Moderator Paul Moderator

Het gaat om de naad-tot-naad afstand. Dus gemeten tussen linkernaad en rechternaad van de kleding.

Beantwoorden

9 november 2019 om 13:06
jos06 Gebruiker

Ja vreemde maten wacht nog op het antwoord voor ik bestel.

Beantwoorden

9 november 2019 om 18:08
silosi Gebruiker

Is niet de omtrek, wel gemeten van zijnaad naar zijnaad (onder oksel) als trui op een vlakke ondergrond ligt(in principe dus helft van de omtrek)

Beantwoorden

10 november 2019 om 00:46
Moderator Paul Moderator

Correct.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.