10 oktober 2019 om 00:01
iBOOD

Falcon Ski-Kleding

Falcon Ski-Kleding
Skiën maar!

Skiën gaat allang niet meer om echt alléén skiën. Het is ook belangrijk om er goed uit te zien op de piste. Voor deze mensen is er weer een mooie Flash Sale samengesteld met verschillende ski-jassen, pulli’s en sokken van Falcon.

11 oktober 2019 om 01:04
J.Mooij Gebruiker

Vraagje: is de Falcon Otis jas gevoerd?

11 oktober 2019 om 08:16
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen J.Mooij,

Helaas heb ik tot op heden geen antwoord gekregen. Maar ik ben even verder gaan kijken. Elke jas van Falcon die ongeveer dezelfde originele prijs heeft als deze heeft het volgende in de tekst staan:
Een super technische ski jas met geplakte (synthetische) donscompartimenten uit de Falcon collectie voor heren, uitgevoerd in een water- en winddichte- en ademende kwaliteit, gemaakt van een hoogwaardig technisch materiaal. De jas heeft een synthetische donsvulling, heeft getapete naden, ventilatieritsen onder de oksel, een reguliere pasvorm, een comfortabele binnenvoering, een zachte binnenvoering in de kraag, afneembare- en verstelbare (storm)capuchon, een ritssluiting met kinbescherming.

Ik denk dat je daar bij deze jas ook wel vanuit kan gaan.
Nogmaals geen 100% garantie, maar dit is wat ik voor je kan doen.

12 oktober 2019 om 13:30
BOBPG Gebruiker

Bij de “Falcon Swift Ski-Jas” staat verkeerde informatie; “De afneembare- en verstelbare (storm)capuchon”… de capuchon is niet afneembaar! (ik heb de jas vorige jaar gekocht via iBood)

12 oktober 2019 om 23:19
Moderator Paul Moderator

Bedankt voor deze melding. Ik heb jouw info doorgegeven aan iBOOD.

14 oktober 2019 om 10:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat blijkt inderdaad correct te zijn, BOBPG. We gaan dit aanpassen en de kopers informeren!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.