23 april 2019 om 00:00
iBOOD

Parfum ♥

Parfum ♥
Voor jezelf & je moeder

Wist je dat een cadeau geven je gelukkiger maakt dan een cadeau krijgen? We raden je nu aan om lekker aan jezelf te denken én te beseffen dat het bijna moederdag is... ;)

23 april 2019 om 00:25
shadowjack Gebruiker

Tof! Davidoff Silver Shadow edt, m’n favoriete splash watertje, mooi! In de aanbieding! Maarrrr…. de 100ml edt plus verzendkosten is hier maar liefst VIJF HELE CENTEN goedkoper dan incl. verzenden bij bol punt com!!! Alleen heb ik em bij bol overmorgen in huis ipv over 2 weken :|

https://www.bol.com/nl/p/davidoff-silver-shadow-100-ml-eau-toilette-herenparfum/9200000010134945/

Beantwoorden

23 april 2019 om 00:27
shadowjack Gebruiker

Oops foutje, NEGEN HELE CENTEN goedkoper!

Beantwoorden

23 april 2019 om 01:34
Moderator Paul Moderator

Het is inderdaad een fijn splash watertje. Je kunt natuurlijk ook meteen 2 flesjes aanschaffen. Dan bespaar je meerdere euro’s via iBOOD. :)

Beantwoorden

24 april 2019 om 01:11
shadowjack Gebruiker

Het wordt zo onderhand een dooddoener hier, ‘dan koop je toch meer dan bespaar je wel *een paar* euro’…  nee want ik wilde er maar 1 hebben en dan is het geen scherpe aanbieding… Plus dat ik er meer aan uit zou geven dan ik er voor over heb, en dan nog zijn de verzendkosten voor mij de dealbreaker.

Maar geen zorgen, heb het meteen goed gedaan en hier om de hoek bij een gerenommeerde parfumerie met flinke korting een goeie voorraad Terre D’Hermes aangeschaft, da’s minder geschikt om te splashen maar daar kan ik wel minstens 2 tot 3 jaar mee vooruit en het is onder de streep uiteindelijk dus ook goedkoper.

Verder: laat de betere aanbiedingen maar weer komen hier :)

Beantwoorden

23 april 2019 om 07:43
basenjim Gebruiker

Voor de liefhebbers van l’eau d’issey: hoewel de beschrijving dit wederom suggereert betreft het NIET de klassieke variant! Exact dezelfde onduidelijke productomschrijving uit dec. 2018 wordt ook nu weer gebruikt. Op het forum van toen:

Goedemiddag m-pox,

Zoals het in de beschrijving staat is het misschien een beetje onduidelijk, maar ze bedoelen dat L’Eau D’Issey in 1994 voor het eerst gemaakt is.

Dat de Fraiche pas in 2015 op de markt kwam staat daar los van.

Dit is de versie die je koopt.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

23 april 2019 om 10:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jelle,

Bedankt voor je alertheid! Dit is inmiddels aangepast in de tekst.

Beantwoorden

23 april 2019 om 13:33
MaDiceD Gebruiker

‘Issey Miyake Sport’ werd ‘uitgebracht in 2012′, betekent dit dat de verkochte flesjes dan werden gemaakt of kwam dit type toen op de markt en zijn dit wel degelijk recente producten (met nog hun volledige geur)?

Beantwoorden

23 april 2019 om 13:37
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit type kwam toen op de markt. Je ontvangt gewoon recent geproduceerde flesjes.

Beantwoorden

23 april 2019 om 20:46
gijs10001 Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

23 april 2019 om 20:56
Moderator Jim Moderator

Hi Gijs!

Er wordt gelukkig niemand in de maling genomen! iBOOD laat altijd de adviesprijs zien, aangezien dit de enige prijs is die constant is. Deze prijs is opgegeven door de leverancier bij de introductie  van het product. Om het eerlijk te houden, zou ik je graag willen vragen een link naar het identieke product te plaatsen, waar te zien is dat het product even duur is!

Groet,

Jim

Beantwoorden

24 april 2019 om 01:16
shadowjack Gebruiker

Gijs. iBOOD heeft heel vaak hele goede aanbiedingen, maar ook nog wel eens wat minder goede. Het loont zich daarom om altijd eerst even een online prijsvergelijk te doen en reviews te bekijken, ik weet zeker dat de vaste klanten dat hier allemaal doen. Daar is niks mis mee, daar zijn we Hollanders voor, toch?

Beantwoorden

24 april 2019 om 09:17
Moderator Bas iBOOD Moderator

Daar is zeker niks mis mee, shadowjack! En als je één van onze deals elders goedkoper vindt, dan horen we dat heel graag. Uiteraard wel met een linkje naar een identiek product.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.