18 april 2019 om 00:00
iBOOD

Hex Tassen

Hex Tassen
Altijd alles bij de hand

Lekker lezen, film kijken of vooruit werken in de trein, daar wordt de reis naar school of werk een stuk aangenamer van. Met deze stoere, waterdichte tassen neem je je laptop, tablet en e-reader moeiteloos met je mee en blijven je apparaten perfect beschermd.

In deze Flash Sale vind je een tas voor iedere gelegenheid: van een ruime weekendtas tot een comfortabele rugzak!

18 april 2019 om 05:32
Witje82 Gebruiker

Hoe groot is de inhoud en afmetingen

18 april 2019 om 09:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Over welke van de aangeboden tassen gaat je vraag, Witje82?

18 april 2019 om 15:21
arnenra Gebruiker

Mijn zoon gebruikt nu al vier jaar lang het origin-model als schooltas. Vrijwel geen uiterlijke slijtage, geen kapotte of afgescheurde ritsen, geen loskomende naden,… 
Topkwaliteit. Zeker als je weet hoe zwaar geladen schooltassen zijn of hoe vaak ze de betonnen vloer van de speelplaats schuren.
Er kan ook net iets meer in dan in ‘normale’ rugzakken.

18 april 2019 om 15:53
Moderator Kian Moderator

Bedankt om jouw ervaring te delen met de anderen!

We horen het graag wanneer er wat mis gaat, maar natuurlijk ook wanneer alles naar wens verloopt!

19 april 2019 om 01:32
Pearl2See Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de Hex Relay Duffel Bag? Leuk om te horen dat er veel kleding in kan, maar ik zou toch graag de afmetingen willen weten:=)

19 april 2019 om 09:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Pearl2See,

Dit vraag ik even voor je na.

19 april 2019 om 14:34
Ceasar73 Gebruiker

30 x 48 x 30 cm volgens Bol

19 april 2019 om 15:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Helaas hebben wij dit niet met zekerheid kunnen achterhalen, Pearl2See. De afmetingen van Bol (zie bericht van Caesar73, waarvoor dank!) kan ik niet bevestigen.

19 april 2019 om 21:28
Pearl2See Gebruiker

Dank je voor je bericht. Ik vertrouw de afmetingen bij Bol ook niet. Ze geven een inhoud aan van 12 liter..

20 april 2019 om 08:13
Snotkwal Gebruiker

Alle aanbiedingen hier bevatten te weinig productspecificaties. Up your game, IBood!

21 april 2019 om 07:42
maikelvandelaar Gebruiker

De meeste look-a-like duffels op hun site zijn allemaal 29 liter. Ik durf er wel vanuit te gaan dat deze ook zo zijn. Maar Ibood moet deze idd wel vermelden!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.