13 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Helly Hansen

Helly Hansen
Helly Handsome!

Hikers, zeilers, fietsers en wandelaars opgelet. We kunnen weer! We kunnen allemaal onze hobby's weer oppakken onder ideale omstandigheden. Deze Helly Hansen Flash zit vol met essentials voor de outdoorliefhebber. 

Erop uit!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

13 maart 2019 om 00:36
dawnnomorerises Gebruiker

Bij actie: Helly Hansen Dubliner Outdoor Jacket | Heren http://www.ibood.com/sports-fashion-nl/nl/flash-sales/47336/6559/helly-hansen/ staat nergens een maatvoering aangeduid, dropdown optie niet aanwezig.

Beantwoorden

13 maart 2019 om 00:47
Moderator Paul Moderator

Tijdens deze opruiming is de Dubliner jas alleen beschikbaar in de maat M en de kleur Navy.

Beantwoorden

13 maart 2019 om 06:38
StefanLangenberg Gebruiker

Opruiming … Weeral dezelfde zooi aan identiek dezelfde prijzen… #zucht

Beantwoorden

13 maart 2019 om 09:19
Susantigoon Gebruiker

Ja, leuk hè?

Beantwoorden

13 maart 2019 om 18:20
stijn_88 Gebruiker

bij de Helly Hansen Naadloze Active Baselayer in de omschrijving en specificaties staat met 1/2 Rits maar in de foto’s is geen rits te zien?

zijn dit verkeerde foto’s of is de omschrijving verkeerd?

Beantwoorden

13 maart 2019 om 23:55
Moderator Jim Moderator

Hi Stijn!

Scherp! Dit product heeft geen rits, de foto is dus correct. We passen dit direct aan. :-)

Groet!

Jim

Beantwoorden

13 maart 2019 om 20:13
gjs Gebruiker

De Montreal schoenen vallen klein, bekend euvel met deze HH schoenen.
Dat is denk ik waarom deze steeds weer aangeboden worden, ze komen steeds terug :-/

Heb je 42.5 a 43, neem dan de maat 44.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 00:01
le_phreak Gebruiker

Amper een week geleden 2 paar HH Forester Boots Heren gekocht voor 59,95, nu gaan ze weg voor 49,95. WTF? Voel me iig genaaid ..????

Beantwoorden

15 maart 2019 om 00:53
Susantigoon Gebruiker

En? Bevallen die boots?

Beantwoorden

15 maart 2019 om 10:29
le_phreak Gebruiker

Niet gebruikt, ze gaan retour omdat ze te klein uitvallen. Ga iig  voor een 1/2 maat groter

Beantwoorden

17 maart 2019 om 22:05
Moderator Jim Moderator

Hi Le_phreak!

Ik kan me voorstellen dat dat minder goed voelt! Soms kunnen onze inkopers een nóg scherpere deal vinden en hem dus nog iets goedkoper aanbieden :-(. Zo te zien heb je ze opnieuw aangekocht in een andere maat, ik hoop dat ze bevallen!

Groetjes,
Jim

Beantwoorden

15 maart 2019 om 00:07
Dolphinbrother Gebruiker

Ibood een down jacket kan echt niet meer zo comfortabel is dit niet voor de ganzen die geplukt worden. Genoeg documentatie op youtube beschikbaar.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 19:56
StefanLangenberg Gebruiker

Dan koop je die niet  hé… Dat maakt ieder voor zich zelf wel uit

Beantwoorden

16 maart 2019 om 09:54
Susantigoon Gebruiker

Op Ytube en in de fora(forums) staat wel meer onzin.

Maar mag ik dan wel een jas van je met eendendons? Daar hebben die ganzen dan geen last van.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.