6 december 2018 om 00:00
iBOOD

Happy Socks

Happy Socks
Weg met saaie sokken

Denk eens aan dat blije gezicht van je broer, vader, vriend of vriendin als die een paar Happy Socks krijgt met kerst. Daar word je nu toch al blij van #voorpret! Het leven is al serieus genoeg! 

7 december 2018 om 10:09
Pieter.Smitje Gebruiker

Beste Ibood. Ruime keuze uit designs, leuk! Alleen waarom bieden jullie deze sokken niet per paar aan? Nu met de feestdagen kan ik mij er iets bij voorstellen dat je de andere set cadeau geeft maar zou toch beter zijn om de sokken per paar te verkopen. Wellicht de volgende keer?

Beantwoorden

7 december 2018 om 10:14
Moderator Jim Moderator

Hi Pieter!

Goede tip! iBOOD probeert altijd om nieuwe concepten door te voeren, dus dit zou een mooie kunnen zijn. Zeker voor de feestdagen! Wellicht, als je nog andere tips hebt, kan je die hier kwijt: 
http://sports-fashion-nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

8 december 2018 om 01:07
Mister13 Gebruiker

Huh………….. 2 paar dezelfde sokken………..????

Wat vreselijk stom. wat moet ik nu met 2 paar dezelfde sokken………… oh wacht, voor als de wasmachine 1 sok opeet heb ik reserve. Handy zeg!

Beantwoorden

8 december 2018 om 10:43
Matthij999 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

9 december 2018 om 20:53
Wikkez Gebruiker

Verzendkosten hierop vragen is absurd…anders kocht ik er …

Beantwoorden

9 december 2018 om 21:13
Moderator Paul Moderator

De sokken vliegen niet uit zichzelf naar je toe, Wikkez. :)

Elke webshop rekent verzendkosten, al dan niet in de prijs verwerkt. Het voordeel van apart berekende verzendkosten is dat je meerdere producten kunt verzamelen binnen 1 bestelling en maar eenmaal verzendkosten hoeft te betalen.

Beantwoorden

9 december 2018 om 23:30
Pjetro77 Gebruiker

Twee dezelfde paar sokken is stom. Kunnen jullie niet instellen dat je twee paar moet kopen maar wel zelf kan bepalen welke twee???

Beantwoorden

10 december 2018 om 00:32
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Pjetro77,

Dat is helaas niet mogelijk.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.