4 december 2018 om 00:00
iBOOD

OP = OP Greve Schoenen

OP = OP Greve Schoenen
Luxe stappertjes

De feestdagen staan weer bijna voor de deur en dat houdt in dat we onze mooiste outfit uit de kast trekken. Samenzijn tijdens kerst doe je immers niet in je joggingpak. Maar enfin, bij mooie kleding horen ook evenzo mooie schoenen, en die kan je hier vinden. Van Greve, een Nederlands kwaliteitsmerk dat garant staat voor stijlvolle design, handwerk en kwaliteit. Weer er echter wel snel bij want…

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

4 december 2018 om 07:50
isisasje Gebruiker

Greve Ryan sneaker :

Op de foto staan er donkerbruine schoenen met donkere zool. (En geen verder beschrijving over de kleur). Als je afrekent staat er : antracite … als ik die opzoek zie ik dat het grijze schoenen zijn met witte zool! Welke schoenen worden er nu verkocht?

Beantwoorden

4 december 2018 om 07:56
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen isisasje,

Het is diegene die is afgebeeld (vanuit de leverancier heet deze sneaker Ryan 1554 ANTRACITE GROOVE/black sole). Dus geen witte zool.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 december 2018 om 07:57
LUXORENKARNAK Gebruiker

Ik kocht de Greve Ryan sneaker zopas aan in de veronderstelling dat het wel degelijk de uitvoering is zoals te zien op jullie foto … Ik wens absoluut geen grijze schoen met witte zool. Kunnen jullie hier inderdaad duidelijkheid brengen …

Beantwoorden

4 december 2018 om 08:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Luxorenkarnak,

Je zult de schoen ontvangen zoals afgebeeld bij de deal.

Beantwoorden

4 december 2018 om 08:20
mgoldfinger Gebruiker

Hoi.

Siena magma is niet selecteerbaar als kleur, bij geen enkelel maat of model?

Beantwoorden

4 december 2018 om 08:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen mgoldfinger,

Over welke deal gaat dit? Dan kan ik even met je meekijken.

Beantwoorden

4 december 2018 om 10:00
edowestra Gebruiker

Greve schoenen zijn van uitstekende kwaliteit en hebben voor mij een fijne pasvorm. Je kunt echter niet blind varen op de maatvoering. Van type Ryan heb ik maat 9,5 (44). Van type Fiorano is maat 9  (43,5) goed passend.

Bij de modellen “Fiorano” is nog een riem inbegrepen. Deze zijn helaas 135 cm lang en dus voor mannen met buikmat XXL.

Beantwoorden

4 december 2018 om 11:38
Moderator Kris Moderator

Beste edowestra,

bedankt voor je berichtje en het delen van je ervaringen! Voor de riemen: ikzelf laat er dan een schoenenmaker naar kijken, en er een extra gaatje in ponsen zodat het niet uitscheuren zal.

Fijne dag!

Mod Kris

Beantwoorden

6 december 2018 om 12:01
Susantigoon Gebruiker

Mede van belang bij Greve is de BREEDTE-maat, die wordt weergegeven met een letter achter de (UK) maat: G, K, L…

Naast de kwaliteit is het gebruik van leesten van diverse breedte binnen een lengtemaat voor mij een van de voornaamste redenen om op Greve rond te kuieren.

Beantwoorden

4 december 2018 om 11:21
Hepas Gebruiker

20 november Barbera via Ibood gekocht. Prima, maar nu alweer goedkoper aangeboden door Ibood.

Beantwoorden

4 december 2018 om 11:36
Moderator Kris Moderator

Beste Hepas,

bedankt voor jouw berichtje! Jammer te horen dat je 20 november wat meer betaald hebt, maar de aanbieding van vandaag is een “restje”, dus dan kunnen de verkopers nét dat tikje dieper gaan in de prijs, want OP=OP.

Fijne dag!

Mod Kris

Beantwoorden

6 december 2018 om 15:49
893 Gebruiker

Dan bestel je dezelfde schoen en maat gewoon opnieuw en stuur je deze terug met de oude factuur…

Beantwoorden

6 december 2018 om 22:43
Xardasteo Gebruiker

Whaha! Groot gelijk! :D

Beantwoorden

6 december 2018 om 23:28
Moderator Paul Moderator

Leuk bedacht 893, maar dat gaat niet lukken. De zichttermijn van de oude factuur is al verstreken.

Beantwoorden

5 december 2018 om 10:43
Natju Gebruiker

Beste Ibood,

Gaat het bij de Greve Boot Barbera om de BARBERA 6453?

Beantwoorden

5 december 2018 om 11:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit is de Barbera 4559.02.

Beantwoorden

5 december 2018 om 11:50
Glennhuyghe Gebruiker

Is de nerano oceano magma donkerblauw als op de foto of lichtblauw zoals ik hem ook via google vind?

Beantwoorden

5 december 2018 om 13:46
Moderator Jim Moderator

Hi Glenn!

Je mag er vanuit gaan dat de kleur is zoals hij op de foto te zien is!

Zojuist door iBOOD ook nog even bevestigd :-)

Groet!

Jim

Beantwoorden

5 december 2018 om 23:56
bwolters Gebruiker

Ik heb een tip.. alleen de maten en keuren tonen die beschikbaar zijn. Dit is een beetje frustrerend om alle opties te moeten proberen om er achter te komen dat er niets beschikbaar is…

Beantwoorden

6 december 2018 om 00:06
Moderator Paul Moderator

Via de website is dat verschil zichtbaar, in de app helaas nog niet. Maar daar wordt aan gewerkt.

Beantwoorden

6 december 2018 om 13:34
EdwinPrins Gebruiker

Hoe breed vallen deze schoenen?

Beantwoorden

6 december 2018 om 13:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Over welke specifieke schoenen gaat je vraag, Edwin? Dan ga ik dit voor je proberen te achterhalen!

Beantwoorden

15 december 2018 om 09:52
isisasje Gebruiker

Greve Ryan sneaker net ontvangen: mooie schoen maar… verkeerde maat! Op de doos staat size 9 (wat ik heb besteld), in de doos zitten schoenen size 8. :-(

Wat nu??

Beantwoorden

15 december 2018 om 10:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen isisasje,

Wat vervelend dat je de verkeerde maat hebt ontvangen, excuus daarvoor! Je kunt het beste via je account een serviceverzoek indienen en dan zal de klantenservice na het weekend contact met je opnemen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.